0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Переговорна процедура
Услуги по обработке данных. (Выполнение розоти по актуализации базы даны конечных потребителей для получения оплаты за оказанные услуги Заказчика непосредственно конечным потребителям, в том числе ведение учета жильцов и ведение приема по вопросам услуг Заказчика, оказанных непосредственно конечному потребителю).
завершеннаяЗаказчик
КП Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Солом'янського району м. Києва
Контакты и закупкиИдентификационный номер | UA-2018-02-15-000553-c |
---|---|
Электронная цифровая подпись |
Наложено
|
Ожидаемая цена закупки | 9 705 401.52 UAH с НДС |
Условия применения: | Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання |
---|---|
Обоснование: | Відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. Розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 08.12.2016 № 1244 «Про єдину міську службу для комплексного обслуговування споживачів житлово-комунальних послуг за принципом «єдиного вікна» на базі комунального концерну «Центр комунального сервісу» (далі - Розпорядження) організовано єдину міську службу для комплексного обслуговування споживачів житлово-комунальних послуг. З метою практичної реалізації зазначеної норми Розпорядженням комунальному концерну «Центр комунального сервісу» доручено: - Забезпечити організацію роботи єдиної міської служби для комплексного обслуговування споживачів житлово-комунальних послуг за принципом «єдиного вікна» у сервісних центрах обслуговування з надання житлово-комунальних послуг на договірній основі з виконавцями житлово-комунальних послуг в установленому порядку (виконавцями послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій в місті Києві є комунальні підприємства «Керуючі компанії з обслуговування житлового фонду районів м. Києва»); - Здійснювати прийом споживачі житлово-комунальних послуг з питань нарахування, обліку житлово-комунальних послуг, які надаються виконавцями житлово-комунальних послуг, на підставі договорів, укладених з виконавцями житлово-комунальних послуг (зокрема, комунальними підприємствами «Керуючими компаніями з обслуговування житлового фонду районів міста Києва»); - Проводити інформаційно-роз’яснювальну роботу зі споживачами з питань житлово-комунальних послуг, які надаються виконавцями житлово-конунальних послуг на підставі договорів укладених з виконавцями житлово-комунальних послуг (зокрема комунальними підприємствами «Керуючими компаніями з обслуговування житлового фонду районів міста Києва»); - Забезпечити в установленому порядку взаємодію із суб’єктами господарювання, які приймають, розщеплюють, обліковують платежі за житлово-комунальні послуги та володіють/користуються відповідним програмним забезпеченням (в місті Києві таким суб’єктом визначено комунальне підприємство «Головний інформаційно-обчислювальний центр»), для здійснення інформаційного обміну щодо актуалізації інформації загальноміської системи нарахування і обліку сплати населенням за житлово-комунальні послуги. Відповідно до пункту 3 розділу 2 «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг» № 888-VIII від 10.12.2015 житлово-експлуатаційні організації, інші підприємства, установи та організації, що забезпечували або забезпечують ведення картотек з питань реєстрації фізичних осіб до 04.04.2016 повинні передати їх відповідним виконавчим органам сільських, селищних, міських рад». Пунктом 3 протоколу доручень № 18, напрацьованих під час наради з обговорення питання щодо реалізації наданих повноважень у сфері державної реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб 28.03.2016 доручено Головам районних в місті Києві державних адміністрацій забезпечити картотеку з питань реєстрації фізичних осіб від житлово-експлуатаційних організацій, інших підприємств, установ та організацій, що забезпечували або забезпечують їх ведення та забезпечити наповнення реєстру територіальної громади. Після отримання паперових картотек та до наповнення реєстру територіальної громади районні в місті Києві державні адміністрації повинні забезпечити збереження та актуалізацію паперових картотек, як єдине джерело відповідної інформації. Для забезпечення відповідних дій районні в місті Києві державні адміністрації підписали договори з комунальним концерном «Центр комунального сервісу» щодо забезпечення зберігання діючих та архівних паперових картотек реєстрації фізичних осіб та і для недопущення соціальної напруги, оскільки є єдиним виконавцем, що має відповідну кваліфікую персоналу для забезпечення зазначених робіт (послуг). Протягом 2007-2015рр. шляхом особистого прийому, інформаційно-роз’яснювальної роботи, консультування, оформлення відповідних документів споживачів виконавці житлово-комунальних послуг (далі-житлові організації) комунальної форми власності в місті Києві формували інформаційну базу даних житлово-комунальних послуг, а саме відомості про споживачів житлово-комунальних послуг, поверховість будинків, рік забудови, опалювальна площа, загальна площа, опалювальна площа місць загального користування, кількість зареєстрованих та проживаючих осіб, наявність пільг за пільговими категоріями (для фізичних осіб), форма власності (для юридичних осіб), наявність квартирних приладів обліку, їх кількість, типи, міжповірочні інтервали тощо. (Житлові організаціє є володільці даної бази). З метою координації та удосконалення роботи комунальних підприємствЮ, що здійснюють свою діяльність у сфері надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій – обслуговування житлового фонду, для вирішення спільних економічних та соціальних завдань, в тому числі адміністрування процесу надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, створення оптимальних умов для контролю за вжиттям заходів, спрямованих на зменшення розмірів дебіторської та кредиторської заборгованості рішенням Київської міської ради від 14.05.2015 № 467/1331 було створено комунальний концерн «Центр комунального сервісу» до складу якого увійшли вищезгадані житлові організації. Відповідно до рішення Київської міської ради від 09.10.2014 № 270/270 в кожному районі міста Києва почало функціонувати комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду», в тому числі і комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Солом'янського району м. Києва», до функцій якої входить надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкової територій. У 2016 комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Солом'янського району м. Києва» за переговорною процедурою закупівлі, відповідно до Закону України «Про здійснення державних закупівель» придбали в КП ГІОЦ надання послуг з комплексного інформаційно-технологічного супроводження нарахувань та розрахунків за послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій протягом 2016 року. Під час проведення процедури закупівлі, враховуючи обсяги та специфіку цих послуг, між Керуючими компаніями м. Києва та КП ГІОЦ було погоджено залучення підрядної організації – комунального концерну «Центр комунального сервісу» в частині надання послуг зі збору, оброблення, уведення, надання інформації та даних для актуалізації бази даних споживачів житлово-комунальних послуг. Залучення КП ГІОЦ комунального концерну «ЦКС» було обумовлено відсутністю конкуренції з технічних причин на відповідному ринку з наступних причин: 1. Для виконання договірних зобов’язань КП ГІОЦ перед комунальними підприємствами «Керуючі компанії» КП ГІОЦ необхідна повна інформація за період 2007-2015 роки про житлово-комунальні послуги – інформаційна база з подальшим комплексом послуг по її актуалізації, наповненню, коригуванню кожного робочого дня. 2. Володільцями інформаційних баз даних є 64 комунальні підприємства, які увійшли до складу КК «ЦКС» та делегували йому повноваження на представництво їхніх інтересів перед третіми особами. Отже, надати комплекс вищезазначених послуг може лише уповноважений вищезазначеними організаціями КП «ЦКС». 3. За допомогою вищезазначених даних житлові організації мали згоду нараховувати та збирати плату за надані послуги. Не укладення договору з комунальним концерном «Цент комунального сервісу» у 2018 році може призвести до зупинення роботи по інформаційно-технологічному супроводженню нарахувань за послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та унеможливить забезпечення надання комунальному підприємству «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Солом'янського району м. Києва» послуг з надання послуг по утриманню будинків і споруд та прибудинкових територій (прибирання прибудинкових територій, місць загального користування, вивезення ТВП, тощо), що матиме істотні негативні наслідки для господарської діяльності Підприємства - комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Солом'янського району м. Києва» та життєдіяльності не тільки Солом'янського району, а й міста Києва в цілому. Відповідно до вищевикладеного, на теперішній час володільцем інформаційної бази даних про споживачів житлово-комунальних послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій ж Комунальний концерн «Центр комунального сервісу», який виконує функції для її оновлення, що дозволяє комунальному підприємству «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Солом'янського району м. Києва» надавати споживачам послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та отримувати оплату за ці послуги. Таким чином, на підставі вищезазначеного та враховуючи, що комунальний концерн «Центр комунального сервісу» визначено єдиним комунальним підприємством, яке на базі власних сервісних центрів обслуговування організовує та забезпечує роботу єдиної міської служби комплексного обслуговування споживачів житлово-комунальних послуг за принципом «єдиного вікна», та те, що ЦКС є єдиним володільцем актуальної інформаційної бази споживачів послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, переданої йому учасниками концерну, комунальному підприємству «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Солом'янського району м. Києва», необхідно провести переговорну процедуру закупівлі послуг у зв’язку з відсутністю конкуренції на ринку, в тому числі і з технічних причин. Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури: 1). Рішення Київської міської ради від 14.05.2015 № 467/1331 «Про створення комунального концерну «Центр комунального сервісу». 2). Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 08 грудня 2016 № 1244 «Про єдину міську службу для комплексного обслуговування споживачів житлово-комунальних послуг за принципом «єдиного вікна» на базі КОМУНАЛЬНОГО КОНЦЕРНУ «ЦЕНТР КОМУНАЛЬНОГО СЕРВІСУ». 3). Рішення Київської міської ради від 09.10.2014 № 270/270 «Про удосконалення структури управління житлово-комунальним господарством міста Києва». Враховуючи вищевикладене, застосування переговорної процедури, на підставі п. 2 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» необхідне з метою забезпечення належної роботи структурних підрозділів Замовника, що здійснюють облік та планування фінансово-господарської діяльності Замовника, для виконання вимог чинного законодавства щодо забезпечення побудинкового обліку доходів і витрат виконавцями послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій (зокрема Закону України «Про житлово-комунальні послуги», постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Типового договору про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій» від 20.05.2009 № 529, постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку проведення перерахунку розміру плати за послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій у разі перерви в їх наданні, ненадання або надання не в повному обсязі» від 11 грудня 2013 р. № 970 та іншим правовим актам України, в тому числі локальним актам КМДА та іншим підзаконним актам індивідуального характеру), отримання можливості проведення розрахунку тарифів на такі послуги та/чи їх перерахунків, економії фінансових та трудових ресурсів, автоматизації процесів необхідне використання в роботі Замовника в 2018 році. Надання послуг належної якості щодо виконання робіт з актуалізації бази даних кінцевих споживачів житлово-комунальних послуг для отримання оплати за надані послуги Замовником безпосередньо кінцевим споживачам, в тому числі ведення обліку мешканців, ведення прийому з питань послуг Замовника,, наданих безпосередньо кінцевому споживачу. Під належною якістю розуміється якість послуг, яка встановлюється відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться. Відповідно до частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток, зокрема, у разі: - відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи; - потреби здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов'язаних з експлуатацією та обслуговуванням. Таким чином, тільки комунальний концерн «Центр комунального сервісу» може надати комплекс вищезазначених послуг, що є підставою для застосування переговорної процедури закупівлі. |
Дата последних изменений | 1 марта, 09:29 |
---|
Услуги по обработке данных. (Выполнение розоти по актуализации базы даны конечных потребителей для получения оплаты за оказанные услуги Заказчика непосредственно конечным потребителям, в том числе ведение учета жильцов и ведение приема по вопросам услуг Заказчика, оказанных непосредственно конечному потребителю).86799 одиниця |
Адреса поставки: 03186, Україна, Київ, Київ, Солом"янський район міста Києва Срок: до 31.12.2018 00:12 Код ДК 021: 72310000-1, Услуги по обработке данных |
---|
Название организации | КП Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Солом'янського району м. Києва |
---|---|
Код ЕГРПОУ | 35756919 |
Почтовый адрес | 03186, Україна, Київська область, Київ, Соціалістична, 6 |
Імя |
Андреєв Володимир Володимирович (Vladimir Andreyev) |
Телефон | 380442483093 |
Эл. почта | v.andreev@kpsolor.com.ua |