0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Переговорна процедура (cкорочена)
Общая стоимость с НДС
433 300.00 UAH
Причина отмены
непідписання учасником договору про закупівлю у строк 35 днів (20 днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, послуг поштового зв’язку, поштових марок та маркованих конвертів, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі
Идентификационный номер | UA-2018-09-25-000487-b |
---|---|
Электронная цифровая подпись |
Наложено
|
Ожидаемая цена закупки | 433 300.00 UAH с НДС |
Условия применения: | Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу |
---|---|
Обоснование: | На виконання п.2 Протоколу від 23.08.2018 № 48 Постійної комісії з питань техногенно – екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Київської міської державної адміністрації, щодо вирішення питання проведення аварійно – відновлювальних робіт на Глибочицькому колекторі у Подільському районі, комунальній корпорації «Київавтодор» необхідно терміново виконати роботи з проектування на даному об’єкті. В зв’язку із стислими термінами виконання робіт та керуючись пунктом 3 частини 2 «нагальної потреби у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, що унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення тендеру, а саме пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, а також наданням у встановленому порядку Україною гуманітарної допомоги іншим державам. Застосування переговорної процедури закупівлі в таких випадках здійснюється за рішенням замовника щодо кожної процедури» статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» |
Дата последних изменений | 29 октября, 11:11 |
---|
Работы по разработке проектно-сметной документации по объекту: «Выполнение аварийно – восстановительных работ на Глибочицькому канализационном коллекторе в Подольском районе»1 робота |
Адреса поставки: 00000, Україна, місто Київ, Київ, м. Київ Срок: до 31.12.2018 00:12 Код ДК 021: 71320000-7, Услуги по инженерному проектированию |
---|
Название организации | Комунальна корпорація "Київавтодор" |
---|---|
Код ЕГРПОУ | 03359026 |
Почтовый адрес | 01014, Україна, Київська область, Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6 |
Імя |
Бабенко Олександр Ігорович |
Телефон | 380442849214 |
Эл. почта | market_kievavtodor@ukr.net |