0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Переговорна процедура
Контакти
Документи
Идентификационный номер | UA-2018-10-30-000919-c |
---|---|
Электронная цифровая подпись |
Наложено
|
Ожидаемая цена закупки | 1 702 244.74 UAH с НДС |
Условия применения: | Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю |
---|---|
Обоснование: | Згідно ч. 1 ст. 35 Закону переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і, відповідно до якої, замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками. Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником виключно у разі наявності підстав, що визначені згідно ч. 2 ст. 35 Закону, в тому числі така процедура може бути застосована у необхідності проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору. 21.08.2017 року за результатами відкритих торгів від 09.08.2017 року, по процедурі закупівлі № UA-2017-07-19-000220-b, між комунальним підприємством з питань будівництва житлових будинків «Житлоінвестбуд-УКБ» та переможцем торгів Товариством з обмеженою відповідальністю «Український Холдинг Будівельних Проектів» було укладено договір на виконання робіт з капітального ремонту дошкільного навчального закладу № 350 м. Києва на вулиці Авіаконструктора Антонова, будинок 12-А в Солом'янському районі» , № договору 4/1169, на суму 4 021 837 грн. 91 коп. з ПДВ (чотири мільйони двадцять одна тисяча вісімсот тридцять сім грн. 91 коп.). У ході виконання робіт за договором від 21.08.2017 №4/1169 зі змінами (далі – Договір), виникла потреба у виконанні додаткових будівельних робіт, не передбачених початковим проектом. У зв'язку з цим за завданням Замовника було проведено коригування робочого проекту на виконання робіт з капітального ремонту дошкільного навчального закладу № 350 м. Києва на вулиці Авіаконструктора Антонова, будинок 12-А в Солом'янському районі» та надано його на розгляд та підтвердження експертизи. За результатами проведеної експертизи отримано експертний звіт від 10.09.2018 №180040р. Замовником було затверджено робочий проект на виконання додаткових робіт з капітального ремонту дошкільного навчального закладу № 350 м. Києва на вулиці Авіаконструктора Антонова ,будинок 12-а у Солом’янському районі (Коригування). Згідно зі зведеним кошторисним розрахунком вартість виконання додаткових робіт з капітального ремонту дошкільного навчального закладу № 350 м. Києва на вулиці Авіаконструктора Антонова ,будинок 12-а у Солом’янському районі (Коригування) складає 1 715 777 грн. 00 коп. з ПДВ. Додаткові роботи згідно з відкоригованим робочим проектом не були зазначені у початковому проекті, але через непередбачувані обставини є необхідними для виконання робіт, тому що є технічно та економічно пов’язаними з роботами, які виконуються за Договором від 21.08.2017 №4/1169, оскільки виконуються в межах єдиного будівельного майданчика в рамках одного об’єкта. Додаткові роботи є обов’язковими для виконання, так як технологія будівництва унеможливлює завершення робіт, передбачених початковим проектом, без виконання додаткових робіт. Додаткові роботи, що не були зазначені у початковому проекті, є пов’язаними технологічно, оскільки їх виконання повинно проводитись послідовно із складанням актів прихованих робіт. Значна частина додаткових робіт не може бути виконана без робіт, зазначених у початковому проекті. Таким чином виконання додаткових робіт доцільно доручити підряднику, у якого на будівельному майданчику є наявні матеріали, техніка, ресурси та обладнання, що забезпечує виконання робіт у найкоротші терміни, без порушень технологічних процесів і не вимагає додаткових коштів на перебазування матеріально-технічних ресурсів. Продовження та завершення робіт іншим підрядником може призвести до виникнення проблем технологічного та економічного характеру під час виконання робіт та здачі об’єкта в експлуатацію. При цьому особливу увагу звертаємо на те, що об’єкт не введено в експлуатацію через незавершеність робіт, тож зміна виконавця може негативно позначитись на дотриманні стандартів, що використовувались попереднім виконавцем. Зважаючи на те, що частина робіт по об’єкту виконана в рамках попереднього договору, виникає проблема забезпечення сумісності з уже виконаними роботами, оскільки заміна попереднього виконавця робіт може призвести до виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням, в тому числі до виникнення суперечностей в рамках зміненого проекту. Проведення процедури відкритих торгів в таких умовах є неможливим, тому настають підстави для проведення переговорної процедури закупівлі. Крім цього, заміна підрядника передбачає тимчасове зупинення виконання робіт, що може призвести до пошкодження, псування, погіршення якісних та технічних показників окремих елементів будівництва, що в свою чергу може призвести до надлишкового витрачання коштів для відновлення таких якісних та технічних показників. Залучення до виконання підрядника, який вже виконував роботи з будівництва вказаного об’єкту, надасть можливість забезпечити сумісність нових робіт з тими, що виконувалися цим підрядником, а при закінченні робіт забезпечить належним чином усі випробувальні роботи та передачу об’єкта в експлуатацію в цілому. Отже, буде забезпечена сумісність інженерних, технічних та конструктивних рішень для експлуатації інженерної споруди. В цілому роботи, що виконується технічно та економічно пов’язані із закінченням незавершених будівельних робіт, відповідальність за якісне виконання яких несе генеральний підрядник. У відповідності до преамбули Закону, що установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади, згідно положень Закону закупівля товарів, робіт або послуг може здійснюватися шляхом застосування однієї з процедур, що визначені згідно ст. 12 Закону. Окрім того, законодавство України передбачає отримання дозволу на виконання будівельних робіт і при зміні підрядника - відповідно внесення змін до нього. В свою чергу роботи, що є розрізненими (та які виступають продовженням вже розпочатих та виконаних робіт) і внесення змін до дозволу (у разі заміни попереднього виконавця робіт) суттєво ускладнить виконання робіт, збільшить строки їх виконання, що призведе до підвищення їх вартості, і може вплинути на якість виконаних робіт, а також може призвести до їх несумісності та певних порушень в частині уніфікації будівельних матеріалів відповідно до проектних рішень. У разі зміни підрядної організації, можливе виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією, а саме: втрати гарантій якості на вже виконані роботи, досягнення яких визначено у проектній документації, та можливості їх експлуатації протягом гарантійного строку, що передбачені Договором, тобто призведе до втрати гарантій на велику кількість виконаних будівельно-монтажних робіт, що передбачено Договором від 21.08.2017 №4/1169 та Цивільним кодексом України, оскільки вони не будуть закінчені попереднім виконавцем, що є неприпустимим. З урахуванням вказаного вище встановлено, що додаткові будівельні роботи не були включені у початковий проект, однак в ході виконання основних робіт було встановлено необхідність виконання таких робіт для забезпечення реалізації проекту в цілому. У відповідності до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 25.11.2016 року №3302-01/38216-06 у разу коли замовником було укладено договір на виконання робіт у ході виконання яких виникла необхідність у додатковій закупівлі, замовник може здійснити закупівлю таких робіт шляхом застосування переговорної процедури закупівлі за наявності підтверджених обставин та умов, передбачених ч. 2 ст. 35 Закону. Враховуючи належне виконання Товариством з обмеженою відповідальністю «Український Холдинг Будівельних Проектів» своїх зобов’язань за Договором від 21.08.2017 №4/1169, наявність у нього можливості виконати додаткові роботи за даним об’єктом, відповідно до пункту 6 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з необхідністю проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору, враховуючи роз’яснення, викладене в листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 25.11.2016 р. № 3302-01/38216-06 «Щодо закупівлі робіт» вбачається обгрунтованим застосування переговорної процедури щодо закупівлі додаткових робіт з капітального ремонту дошкільного навчального закладу № 350 м. Києва на вулиці Авіаконструктора Антонова ,будинок 12-а у Солом’янському районі (Коригування). У зв’язку з чим провести закупівлю зазначених додаткових робіт можливо шляхом застосування переговорної процедури закупівлі. Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: 1. Звіт про результати проведення процедури закупівлі № UA-2017-07-19-000220-bвід 09.08. 2017. 2. Договір підряду від 21.08.2017 №4/1169 та додаткові угоди до нього. 3. Експертний звіт від 10.09.2018 № 180040р. 4. Наказ Про перезатвердження робочого проекту Капітальний ремонт дошкільного навчального закладу № 350 м. Києва на вулиці Авіаконструктора Антонова , будинок 12-а у Солом’янському районі (Коригування). Експертний звіт від 10.09.2018 № 180040р. На запит Замовника, відповідно до абзацу 2 частини 1 статті 35 Закону Товариство з обмеженою відповідальністю «Український Холдинг Будівельних Проектів» надало інформацію про відповідність учасника кваліфікаційним вимогам відповідно до статті 16 цього Закону. |
Дата последних изменений | 12 ноября, 11:25 |
---|
Код ДК021-2015(CPV) (45450000-6 ( Прочие завершающие строительные работы) ( Работы по капитальному ремонту дошкольного учебного заведения № 350 м. Киева на улице Авиаконструктора Антонова ,дом 12-а в Соломенском районе) (Корректировка. Дополнительные работы.)1 робота |
Адреса поставки: 03186, Україна, Київська область, м. Київ, вулиця Авіаконструктора Антонова ,будинок 12-а у Солом’янському районі Срок: до 31.05.2019 12:05 Код ДК 021: 45450000-6, Прочие завершающие строительные работы |
---|
Название организации | КП Житлоінвестбуд-УКБ |
---|---|
Код ЕГРПОУ | 31958324 |
Почтовый адрес | 01601, Україна, м. Київ, Київ, Володимирська,42 |
Імя |
Волочай Любов Анатоліївна (Volochai Liubov Anatoliivna) |
Телефон | +380445900265 |
Эл. почта | vl@investbud.com |