0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Переговорна процедура
переговорная процедура
завершеннаяКонтакти
Документи
Код ЕГРПОУ | 34614292 |
---|---|
Почтовый адрес | 03045, Україна, Київська, м. Київ, вул. Плещеєва, 10 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Імя | Громко С.П. |
Телефон | 0634473018 |
Эл. почта | inbox@adm.mk.court.gov.ua |
Идентификационный номер | UA-2019-02-08-000264-a |
---|---|
Электронная цифровая подпись |
Наложено
|
Ожидаемая цена закупки | 229 446.00 UAH с НДС |
Условия применения: | Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання |
---|---|
Обоснование: | Відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» підставою застосування переговорної процедури закупівлі є відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. Згідно до ст.15 Закону України «Про судоустрій і статус суддів» у судах функціонує Єдина судова інформаційна (автоматизована) система (надалі за текстом - ЄСІС). Рішенням Ради суддів України від 26 листопада 2010 року №30 (з наступними змінами) затверджено Положення про автоматизовану систему документообігу (далі – Положення). Відповідно до абз. 2 п. 1.2.1 Положення автоматизована система – сукупність комп’ютерних програм і відповідних програмно-апаратних комплексів судів та Державної судової адміністрації України (далі – ДСА України), що забезпечує функціонування документообігу суду, обіг інформації між судами різних інстанцій та спеціалізацій, передачу інформації до центральних баз даних залежно від спеціалізації судів, захист від несанкціонованого доступу тощо. Згідно з п. 1.4.1 Положення у місцевих та апеляційних адміністративних судах, Вищому адміністративному суді України використовується комп’ютерна програма «Діловодство спеціалізованого суду», розроблена адміністратором автоматизованої системи для судів адміністративної юрисдикції. Абзацом 5 пункту 1.2.1. Положення визначено, що адміністратором автоматизованої системи (адміністратором Єдиної судової інформаційної системи – далі ЄСІС) є Державне підприємство «Інформаційні судові системи», яке забезпечує: - технічний супровід та здійснює підтримку працездатності автоматизованої системи в цілому згідно з вимогами ЄСІС; - виконує інші функції відповідно до розпоряджень ДСА України та взятих на себе договірних зобов'язань; - сервіс обміну обліково-інформаційними картками, електронними документами суду з центральною базою даних автоматизованої системи документообігу суду у відповідності до протоколів обміну, затверджених адміністратором автоматизованої системи. Технічний супровід та підтримка працездатності автоматизованої системи в місцевих та апеляційних адміністративних судах, за змістом п. 1.4.7 Положення, здійснюються адміністратором автоматизованої системи на підставі укладених договорів з відповідними судами загальної юрисдикції. Також, відповідно до ст. 3 Закону України «Про доступ до судових рішень» для доступу до судових рішень судів загальної юрисдикції Державна судова адміністрація України забезпечує ведення Єдиного державного реєстру судових рішень (далі за текстом – Реєстр). Згідно з Порядком ведення Реєстру, затвердженим Рішенням Вищої ради правосуддя від 19.04.2018 №1200/0/15-18, адміністратором Єдиного державного реєстру судових рішень є адміністратор Єдиної судової інформаційної системи державне підприємство «Інформаційні судові системи», віднесене до сфери управління Державної судової адміністрації України (далі – ДСА України). Адміністратор вживає заходи, пов’язані із технічним та організаційно-технологічним забезпеченням функціонування Реєстру, у тому числі такі: створення, вдосконалення та супроводження державної інформаційної системи Реєстру; адміністрування Реєстру; надання доступу до Реєстру; забезпечення зберігання та захисту даних, що містяться в Реєстрі, у тому числі шляхом визначення моделі захисту від загроз витоку інформації та засобів обробки електронних документів у Реєстрі та надання до них безоплатного цілодобового доступу на офіційному веб-порталі «Судова влада України»; виконання інших функцій, передбачених цим Порядком. Таким чином, адміністратор автоматизованої системи документообігу суду визначений Положенням, затвердженим Радою суддів України за погодженням з Державною судовою адміністрацією України, а отже вибір іншого виконавця послуг, які становлять складові адміністрування автоматизованої системи, неможливий без внесення відповідних змін до зазначеного нормативного документу. Також, адміністратор Реєстру визначений Порядком ведення Єдиного державного реєстру судових рішень, а надсилання електронних примірників судових рішень до Реєстру здійснюється програмними засобами, що складають автоматизовану систему документообігу суду. Положенням визначена комп’ютерна програма «Діловодство спеціалізованого суду», яка використовується в адміністративних судах і становить автоматизовану систему документообігу суду. Адміністратор АСДС, адміністратор Реєстру та володілець виключних майнових прав інтелектуальної власності на програмне забезпечення – КП «ДСС», співпадають в одній собі – ДП «Інформаційні судові системи». Застосування переговорної процедури зумовлено тим, що можлива зміна адміністратора ЄСІС скоріш за все унеможливить супроводження та технічну підтримку ЄСІС, що у свою чергу призведе до призупинення автоматичної відправки рішень до Єдиного державного реєстру судових рішень, збільшення навантаження на співробітників суду для ведення інформаційно-довідкової роботи у суді, виникнення необхідності в конвертації даних, що накопичувалися в ЄСІС, ускладнення роботи з центральною базою даних, яка містить всі документи, що створюються у судовій системи. Також використання іншого програмного продукту може привести до зупинки обміну даними між судами загальної юрисдикції та органами досудового слідства, що у свою чергу на певний період (до створення відповідних умов) призведе до повної зупинки функціонування ЄСІС. Також, виконання даних робіт іншим виконавцем в умовах певного дефіциту часу, оскільки система вже впроваджена в діяльність і перерви в її обслуговувані є неприпустимими, ймовірніше за все, буде потребувати залучення додаткового персоналу, що призведе до збільшення вартості робіт. Враховуючи наведене вище можна зробити висновок про те, що обрання переговорної процедури закупівлі при проведенні Миколаївським окружним адміністративним судом закупівлі послуг з централізованого адміністрування мереж, інформаційних ресурсів та послуг технічної підтримки судів у державного підприємства «Інформаційні судові системи» відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» - «відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи» та відповідно до п. 5 ч. 2 ст. 35 Закону - «потреби здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням», є обґрунтованою . Зазначена позиція викладена у Консультативному повідомленні № 006/19 за результатом проведення комплексного експертного дослідження від 22 січня 2019 року Науково-дослідного центру судової експертизи з питань інтелектуальної власності Міністерства юстиції України. |
Дата последних изменений | 20 февраля, 10:30 |
---|
Услуги по централизованного администрирования сетей, информационных ресурсов и услуг технической поддержки суда1 послуга |
Адреса поставки: 54001, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Декабристів, 41/10 Срок: до 31.12.2019 03:12 Код ДК 021: 72220000-3, Консультационные услуги по вопросам систем и технических вопросов |
---|
Название организации | МОАС |
---|---|
Код ЕГРПОУ | 35356555 |
Почтовый адрес | 54001, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Декабристів, 41/10 |
Імя |
Громко Світлана Петрівна |
Телефон | +380634473018 |
Эл. почта | inbox@adm.mk.court.gov.ua |