0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Переговорна процедура
Контакти
Документи
Код ЕГРПОУ | 39590621 |
---|---|
Почтовый адрес | 61004, Україна, Харківська обл., Харків, вул. Москалівська, буд. 57/59 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Імя | Начальник Харківського відділу реалізації Сулятицька Н.В. |
Телефон | +380577280336 |
Эл. почта | office@khgaszbut.104.ua |
Идентификационный номер | UA-2019-03-13-000906-c |
---|---|
Электронная цифровая подпись |
Наложено
|
Ожидаемая цена закупки | 29 998.16 UAH с НДС |
Условия применения: | Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання |
---|---|
Обоснование: | Згідно норм Житлового кодексу України, а саме статей 4, 6, 127, гуртожитки входять до складу приміщень, що віднесені до житлового фонду, який призначений для проживання громадян. Відповідно до положень пункту 7 розділу ІІI Положення про гуртожитки затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 27.04.2015 № 84, - особа, яка проживає в гуртожитку, сплачує за таке проживання, а також за житлово-комунальні послуги, які їй надаються у зв’язку з проживанням у гуртожитку. Розмір плати за житлово-комунальні послуги визначається відповідно до встановлених уповноваженим органом цін/тарифів на такі послуги. Таким чином особи, які проживають в гуртожитку Харківського коледжу Державного університету телекомунікацій прирівнюються до населення, що мешкає в багатоквартирних будинках та оскільки опалення гуртожитків здійснюється централізовано, природний газ використовується мешканцями гуртожитків виключно для задоволення їх побутових потреб, відповідно вони є побутовими споживачами природного газу. На сьогоднішній день правові, економічні та організаційні засади функціонування ринку природного газу визначені Законом України “Про ринок природного газу“ від 9 квітня 2015 року № 329-VIII (далі – Закон України). Згідно п.5 ч.1 статті 3 Закону України серед принципів функціонування ринку природного газу є невтручання держави у функціонування ринку природного газу, крім випадків, коли це необхідно для усунення вад ринку або забезпечення інших загальносуспільних інтересів. Згідно п.4 ч.3 статті 11 Закону України до загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку природного газу належить, зокрема, захист здоров’я, життя та власності населення. А згідно ч.1 статті 11 Закону України з метою забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку природного газу на суб’єктів ринку природного газу у виключних випадках та на визначений строк можуть покладатися спеціальні обов’язки в обсязі та на умовах, визначених Кабінетом Міністрів України. При чому згідно п.2, п.3, п.5, п.6 ч.4 статті 11 Закону України рішення Кабінету Міністрів України про покладання спеціальних обов’язків на суб’єктів ринку природного газу має визначати: обсяг спеціальних обов’язків; коло суб’єктів ринку природного газу, на яких покладаються спеціальні обов’язки; категорії споживачів, яких стосуються спеціальні обов’язки; територію та строк виконання спеціальних обов’язків. На сьогодні згідно з Додатком до Положення про покладення спеціальних обов'язків на суб'єктів ринку природного газу для забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку природного газу, затвердженого Постановою КМУ від 19 жовтня 2018р. № 867, єдиним гарантованим постачальником природного газу побутовим споживачам м. Харкова та Харківської області, є ТОВ «ХАРКІВГАЗ ЗБУТ» (код ЄДРПОУ 39590621, м. Харків, вул. Москалівська, буд. 57/59, 61004), яке здійснює діяльність на підставі ліцензії, яка затверджена постановою НКРЕ від 11.05.2017 № 633 «Про видачу ліцензій на постачання природного газу, газу (метану) вугільних родовищ». Тому в м. Харкові та Харківській області ТОВ «ХАРКІВГАЗ ЗБУТ» надає послуги постачання природного газу для потреб населення (у тому числі мешканців гуртожитків) за пільговою граничною роздрібною ціною, яка на момент засідання тендерного комітету, а саме – на 13 березня 2019 року, складає: за 1 тис. м3 – 8548,92 грн. з ПДВ. Є також лист-роз’яснення Мінекономрозвитку України від 01.12.2015 року №3302-05/40083-06, який не втратив актуальності тому, що головну увагу у цьому листі приділено закупівлі природного газу у відповідності та на виконання вимог Закону України «Про ринок природного газу». У першому абзаці на 3 сторінці листа: «… частиною другою статті 12 Закону України («Про ринок природного газу») встановлено, що постачання природного газу здійснюється за цінами, що вільно встановлюються між постачальником та споживачем, крім випадків, передбачених цим Законом». А покладення спеціальних обов'язків на суб'єктів ринку природного газу для забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку природного газу – це і є той самий випадок, передбачений Законом. Далі у другому та третьому абзацах 4 сторінки листа: «… закупівля природного газу у ліцензованих постачальників природного газу може здійснюватись замовниками як шляхом проведення конкурсних торгів, так і шляхом проведення переговорної закупівлі… При цьому переговорна процедура закупівлі застосовується замовниками у разі наявності документально підтверджених умов, визначених у статті 39 Закону («Про здійснення державних закупівель»)». А пункт 2 частини 2 статті 39 Закону України «Про здійснення державних закупівель» повністю ідентичен пункту 2 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи». Тому у зв’язку з відсутністю конкуренції на послугу з постачання природного газу, яка може бути надана тільки певним постачальником, на якого покладено спеціальні обов’язки для забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку природного газу, за відсутності при цьому альтернативи, запропоновано проведення закупівлі із застосуванням переговорної процедури з Товариством з обмеженою відповідальністю «ХАРКІВГАЗ ЗБУТ». Також, згідно частини 1 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; не дискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Ми вважаємо, що застосовуючи переговорну процедуру закупівлі природного газу, не порушуємо ні один з вищевказаних принципів.Згідно норм Житлового кодексу України, а саме статей 4, 6, 127, гуртожитки входять до складу приміщень, що віднесені до житлового фонду, який призначений для проживання громадян. Відповідно до положень пункту 7 розділу ІІI Положення про гуртожитки затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 27.04.2015 № 84, - особа, яка проживає в гуртожитку, сплачує за таке проживання, а також за житлово-комунальні послуги, які їй надаються у зв’язку з проживанням у гуртожитку. Розмір плати за житлово-комунальні послуги визначається відповідно до встановлених уповноваженим органом цін/тарифів на такі послуги. Таким чином особи, які проживають в гуртожитку Харківського коледжу Державного університету телекомунікацій прирівнюються до населення, що мешкає в багатоквартирних будинках та оскільки опалення гуртожитків здійснюється централізовано, природний газ використовується мешканцями гуртожитків виключно для задоволення їх побутових потреб, відповідно вони є побутовими споживачами природного газу. На сьогоднішній день правові, економічні та організаційні засади функціонування ринку природного газу визначені Законом України “Про ринок природного газу“ від 9 квітня 2015 року № 329-VIII (далі – Закон України). Згідно п.5 ч.1 статті 3 Закону України серед принципів функціонування ринку природного газу є невтручання держави у функціонування ринку природного газу, крім випадків, коли це необхідно для усунення вад ринку або забезпечення інших загальносуспільних інтересів. Згідно п.4 ч.3 статті 11 Закону України до загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку природного газу належить, зокрема, захист здоров’я, життя та власності населення. А згідно ч.1 статті 11 Закону України з метою забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку природного газу на суб’єктів ринку природного газу у виключних випадках та на визначений строк можуть покладатися спеціальні обов’язки в обсязі та на умовах, визначених Кабінетом Міністрів України. При чому згідно п.2, п.3, п.5, п.6 ч.4 статті 11 Закону України рішення Кабінету Міністрів України про покладання спеціальних обов’язків на суб’єктів ринку природного газу має визначати: обсяг спеціальних обов’язків; коло суб’єктів ринку природного газу, на яких покладаються спеціальні обов’язки; категорії споживачів, яких стосуються спеціальні обов’язки; територію та строк виконання спеціальних обов’язків. На сьогодні згідно з Додатком до Положення про покладення спеціальних обов'язків на суб'єктів ринку природного газу для забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку природного газу, затвердженого Постановою КМУ від 19 жовтня 2018р. № 867, єдиним гарантованим постачальником природного газу побутовим споживачам м. Харкова та Харківської області, є ТОВ «ХАРКІВГАЗ ЗБУТ» (код ЄДРПОУ 39590621, м. Харків, вул. Москалівська, буд. 57/59, 61004), яке здійснює діяльність на підставі ліцензії, яка затверджена постановою НКРЕ від 11.05.2017 № 633 «Про видачу ліцензій на постачання природного газу, газу (метану) вугільних родовищ». Тому в м. Харкові та Харківській області ТОВ «ХАРКІВГАЗ ЗБУТ» надає послуги постачання природного газу для потреб населення (у тому числі мешканців гуртожитків) за пільговою граничною роздрібною ціною, яка на момент засідання тендерного комітету, а саме – на 13 березня 2019 року, складає: за 1 тис. м3 – 8548,92 грн. з ПДВ. Є також лист-роз’яснення Мінекономрозвитку України від 01.12.2015 року №3302-05/40083-06, який не втратив актуальності тому, що головну увагу у цьому листі приділено закупівлі природного газу у відповідності та на виконання вимог Закону України «Про ринок природного газу». У першому абзаці на 3 сторінці листа: «… частиною другою статті 12 Закону України («Про ринок природного газу») встановлено, що постачання природного газу здійснюється за цінами, що вільно встановлюються між постачальником та споживачем, крім випадків, передбачених цим Законом». А покладення спеціальних обов'язків на суб'єктів ринку природного газу для забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку природного газу – це і є той самий випадок, передбачений Законом. Далі у другому та третьому абзацах 4 сторінки листа: «… закупівля природного газу у ліцензованих постачальників природного газу може здійснюватись замовниками як шляхом проведення конкурсних торгів, так і шляхом проведення переговорної закупівлі… При цьому переговорна процедура закупівлі застосовується замовниками у разі наявності документально підтверджених умов, визначених у статті 39 Закону («Про здійснення державних закупівель»)». А пункт 2 частини 2 статті 39 Закону України «Про здійснення державних закупівель» повністю ідентичен пункту 2 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи». Тому у зв’язку з відсутністю конкуренції на послугу з постачання природного газу, яка може бути надана тільки певним постачальником, на якого покладено спеціальні обов’язки для забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку природного газу, за відсутності при цьому альтернативи, запропоновано проведення закупівлі із застосуванням переговорної процедури з Товариством з обмеженою відповідальністю «ХАРКІВГАЗ ЗБУТ». Також, згідно частини 1 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; не дискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Ми вважаємо, що застосовуючи переговорну процедуру закупівлі природного газу, не порушуємо ні один з вищевказаних принципів.Згідно норм Житлового кодексу України, а саме статей 4, 6, 127, гуртожитки входять до складу приміщень, що віднесені до житлового фонду, який призначений для проживання громадян. Відповідно до положень пункту 7 розділу ІІI Положення про гуртожитки затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 27.04.2015 № 84, - особа, яка проживає в гуртожитку, сплачує за таке проживання, а також за житлово-комунальні послуги, які їй надаються у зв’язку з проживанням у гуртожитку. Розмір плати за житлово-комунальні послуги визначається відповідно до встановлених уповноваженим органом цін/тарифів на такі послуги. Таким чином особи, які проживають в гуртожитку Харківського коледжу Державного університету телекомунікацій прирівнюються до населення, що мешкає в багатоквартирних будинках та оскільки опалення гуртожитків здійснюється централізовано, природний газ використовується мешканцями гуртожитків виключно для задоволення їх побутових потреб, відповідно вони є побутовими споживачами природного газу. На сьогоднішній день правові, економічні та організаційні засади функціонування ринку природного газу визначені Законом України “Про ринок природного газу“ від 9 квітня 2015 року № 329-VIII (далі – Закон України). Згідно п.5 ч.1 статті 3 Закону України серед принципів функціонування ринку природного газу є невтручання держави у функціонування ринку природного газу, крім випадків, коли це необхідно для усунення вад ринку або забезпечення інших загальносуспільних інтересів. Згідно п.4 ч.3 статті 11 Закону України до загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку природного газу належить, зокрема, захист здоров’я, життя та власності населення. А згідно ч.1 статті 11 Закону України з метою забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку природного газу на суб’єктів ринку природного газу у виключних випадках та на визначений строк можуть покладатися спеціальні обов’язки в обсязі та на умовах, визначених Кабінетом Міністрів України. При чому згідно п.2, п.3, п.5, п.6 ч.4 статті 11 Закону України рішення Кабінету Міністрів України про покладання спеціальних обов’язків на суб’єктів ринку природного газу має визначати: обсяг спеціальних обов’язків; коло суб’єктів ринку природного газу, на яких покладаються спеціальні обов’язки; категорії споживачів, яких стосуються спеціальні обов’язки; територію та строк виконання спеціальних обов’язків. На сьогодні згідно з Додатком до Положення про покладення спеціальних обов'язків на суб'єктів ринку природного газу для забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку природного газу, затвердженого Постановою КМУ від 19 жовтня 2018р. № 867, єдиним гарантованим постачальником природного газу побутовим споживачам м. Харкова та Харківської області, є ТОВ «ХАРКІВГАЗ ЗБУТ» (код ЄДРПОУ 39590621, м. Харків, вул. Москалівська, буд. 57/59, 61004), яке здійснює діяльність на підставі ліцензії, яка затверджена постановою НКРЕ від 11.05.2017 № 633 «Про видачу ліцензій на постачання природного газу, газу (метану) вугільних родовищ». Тому в м. Харкові та Харківській області ТОВ «ХАРКІВГАЗ ЗБУТ» надає послуги постачання природного газу для потреб населення (у тому числі мешканців гуртожитків) за пільговою граничною роздрібною ціною, яка на момент засідання тендерного комітету, а саме – на 13 березня 2019 року, складає: за 1 тис. м3 – 8548,92 грн. з ПДВ. Є також лист-роз’яснення Мінекономрозвитку України від 01.12.2015 року №3302-05/40083-06, який не втратив актуальності тому, що головну увагу у цьому листі приділено закупівлі природного газу у відповідності та на виконання вимог Закону України «Про ринок природного газу». У першому абзаці на 3 сторінці листа: «… частиною другою статті 12 Закону України («Про ринок природного газу») встановлено, що постачання природного газу здійснюється за цінами, що вільно встановлюються між постачальником та споживачем, крім випадків, передбачених цим Законом». А покладення спеціальних обов'язків на суб'єктів ринку природного газу для забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку природного газу – це і є той самий випадок, передбачений Законом. Далі у другому та третьому абзацах 4 сторінки листа: «… закупівля природного газу у ліцензованих постачальників природного газу може здійснюватись замовниками як шляхом проведення конкурсних торгів, так і шляхом проведення переговорної закупівлі… При цьому переговорна процедура закупівлі застосовується замовниками у разі наявності документально підтверджених умов, визначених у статті 39 Закону («Про здійснення державних закупівель»)». А пункт 2 частини 2 статті 39 Закону України «Про здійснення державних закупівель» повністю ідентичен пункту 2 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи». Тому у зв’язку з відсутністю конкуренції на послугу з постачання природного газу, яка може бути надана тільки певним постачальником, на якого покладено спеціальні обов’язки для забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку природного газу, за відсутності при цьому альтернативи, запропоновано проведення закупівлі із застосуванням переговорної процедури з Товариством з обмеженою відповідальністю «ХАРКІВГАЗ ЗБУТ». Також, згідно частини 1 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; не дискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Ми вважаємо, що застосовуючи переговорну процедуру закупівлі природного газу, не порушуємо ні один з вищевказаних принципів.Згідно норм Житлового кодексу України, а саме статей 4, 6, 127, гуртожитки входять до складу приміщень, що віднесені до житлового фонду, який призначений для проживання громадян. Відповідно до положень пункту 7 розділу ІІI Положення про гуртожитки затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 27.04.2015 № 84, - особа, яка проживає в гуртожитку, сплачує за таке проживання, а також за житлово-комунальні послуги, які їй надаються у зв’язку з проживанням у гуртожитку. Розмір плати за житлово-комунальні послуги визначається відповідно до встановлених уповноваженим органом цін/тарифів на такі послуги. Таким чином особи, які проживають в гуртожитку Харківського коледжу Державного університету телекомунікацій прирівнюються до населення, що мешкає в багатоквартирних будинках та оскільки опалення гуртожитків здійснюється централізовано, природний газ використовується мешканцями гуртожитків виключно для задоволення їх побутових потреб, відповідно вони є побутовими споживачами природного газу. На сьогоднішній день правові, економічні та організаційні засади функціонування ринку природного газу визначені Законом України “Про ринок природного газу“ від 9 квітня 2015 року № 329-VIII (далі – Закон України). Згідно п.5 ч.1 статті 3 Закону України серед принципів функціонування ринку природного газу є невтручання держави у функціонування ринку природного газу, крім випадків, коли це необхідно для усунення вад ринку або забезпечення інших загальносуспільних інтересів. Згідно п.4 ч.3 статті 11 Закону України до загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку природного газу належить, зокрема, захист здоров’я, життя та власності населення. А згідно ч.1 статті 11 Закону України з метою забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку природного газу на суб’єктів ринку природного газу у виключних випадках та на визначений строк можуть покладатися спеціальні обов’язки в обсязі та на умовах, визначених Кабінетом Міністрів України. При чому згідно п.2, п.3, п.5, п.6 ч.4 статті 11 Закону України рішення Кабінету Міністрів України про покладання спеціальних обов’язків на суб’єктів ринку природного газу має визначати: обсяг спеціальних обов’язків; коло суб’єктів ринку природного газу, на яких покладаються спеціальні обов’язки; категорії споживачів, яких стосуються спеціальні обов’язки; територію та строк виконання спеціальних обов’язків. На сьогодні згідно з Додатком до Положення про покладення спеціальних обов'язків на суб'єктів ринку природного газу для забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку природного газу, затвердженого Постановою КМУ від 19 жовтня 2018р. № 867, єдиним гарантованим постачальником природного газу побутовим споживачам м. Харкова та Харківської області, є ТОВ «ХАРКІВГАЗ ЗБУТ» (код ЄДРПОУ 39590621, м. Харків, вул. Москалівська, буд. 57/59, 61004), яке здійснює діяльність на підставі ліцензії, яка затверджена постановою НКРЕ від 11.05.2017 № 633 «Про видачу ліцензій на постачання природного газу, газу (метану) вугільних родовищ». Тому в м. Харкові та Харківській області ТОВ «ХАРКІВГАЗ ЗБУТ» надає послуги постачання природного газу для потреб населення (у тому числі мешканців гуртожитків) за пільговою граничною роздрібною ціною, яка на момент засідання тендерного комітету, а саме – на 13 березня 2019 року, складає: за 1 тис. м3 – 8548,92 грн. з ПДВ. Є також лист-роз’яснення Мінекономрозвитку України від 01.12.2015 року №3302-05/40083-06, який не втратив актуальності тому, що головну увагу у цьому листі приділено закупівлі природного газу у відповідності та на виконання вимог Закону України «Про ринок природного газу». У першому абзаці на 3 сторінці листа: «… частиною другою статті 12 Закону України («Про ринок природного газу») встановлено, що постачання природного газу здійснюється за цінами, що вільно встановлюються між постачальником та споживачем, крім випадків, передбачених цим Законом». А покладення спеціальних обов'язків на суб'єктів ринку природного газу для забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку природного газу – це і є той самий випадок, передбачений Законом. Далі у другому та третьому абзацах 4 сторінки листа: «… закупівля природного газу у ліцензованих постачальників природного газу може здійснюватись замовниками як шляхом проведення конкурсних торгів, так і шляхом проведення переговорної закупівлі… При цьому переговорна процедура закупівлі застосовується замовниками у разі наявності документально підтверджених умов, визначених у статті 39 Закону («Про здійснення державних закупівель»)». А пункт 2 частини 2 статті 39 Закону України «Про здійснення державних закупівель» повністю ідентичен пункту 2 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи». Тому у зв’язку з відсутністю конкуренції на послугу з постачання природного газу, яка може бути надана тільки певним постачальником, на якого покладено спеціальні обов’язки для забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку природного газу, за відсутності при цьому альтернативи, запропоновано проведення закупівлі із застосуванням переговорної процедури з Товариством з обмеженою відповідальністю «ХАРКІВГАЗ ЗБУТ». Також, згідно частини 1 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; не дискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Ми вважаємо, що застосовуючи переговорну процедуру закупівлі природного газу, не порушуємо ні один з вищевказаних принципів. |
Дата последних изменений | 26 марта, 12:32 |
---|
поставки природного газа3509 метр кубічний |
Адреса поставки: 61202, Україна, Харківська обл., Харків, вул. Цілиноградська, буд. 44 гуртожиток Срок: до 31.12.2019 00:12 Код ДК 021: 09120000-6, Газовое топливо |
---|
Название организации | ХАРКІВСЬКИЙ КОЛЕДЖ ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙ |
---|---|
Код ЕГРПОУ | 38898340 |
Почтовый адрес | 61003, Україна, Харківська обл., Харків, вул. Кооперативна,7 |
Імя |
Довгоброд Борис |
Телефон | +380503038267 |
Эл. почта | hkdut@ukr.net |