0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Переговорна процедура
Контакти
Документи
Код ЕГРПОУ | 40109084 |
---|---|
Почтовый адрес | 87515, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, вул. Італійська, 84 |
Суб'єкт господарювання | Не є суб’єктом господарювання |
Імя | Барабаш Олександр Вікторович |
Телефон | +380973951513 |
Эл. почта | titanmar@ukr.net |
Идентификационный номер | UA-2019-12-16-002321-b |
---|---|
Электронная цифровая подпись |
Наложено
|
Ожидаемая цена закупки | 951 360.00 UAH с НДС |
Условия применения: | Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання |
---|---|
Обоснование: | Фактично, станом на теперішній час, у місті Маріуполь зосереджено багато об’єктів інфраструктури, сукупність яких забезпечує стале функціонування та взаємодію територіальних громад по території майже всієї Донецької області. При цьому значний відсоток координації, регулювання таких відносин здійснюється службами та структурними підрозділами виконкому Маріупольської міської ради під час здійснення їх функціональних обов’язків. Забезпечення публічної безпеки під час виконання функціональних обов’язків підрозділів виконкому ММР є беззаперечно необхідним для організації їх якісної роботи, як на території громади м. Маріуполя, так і за її межами. Узагальнюючий аналіз злочинності по території Донецькій області за останні чотири роки (в умовах АТО та ООС) свідчить про те, що нападниками є вмотивовані особи які заздалегідь планують порушення публічної безпеки, провели необхідну підготовку – зокрема проаналізували тип та вид охоронних заходів, ступінь можливості озброєного протистояння охоронців, з перспективою ескалації конфлікту. Організація проведення охоронних заходів приватними охоронними підприємствами не може забезпечити з переважною гарантією належне збереження публічної безпеки, враховуючи те, що можливі нападники усвідомлюють, що вони йдуть на конфлікт не прямо з державним органом, а з приватним охоронним підприємством, який може мати згідно законодавства, як максимум пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії (згідно приписів ст. 9, 10 Закону України «Про охоронну діяльність», додатку до Постанови КМУ від 11 лютого 2013 р. N 97 «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб'єктами охоронної діяльності»). Слід відмітити, що проведення заходів публічної безпеки повинно відповідати сучасним вимогам, а саме: наявність автоматичної або полуавтоматичної вогнепальної нарізної зброї, захист за допомогою бронежилетів та шоломів відповідного класу, сучасні засоби радіозв’язку. Витребуваний вид послуг у відповідності з приписами ст. 13, п. 3 ч. 1 ст. 42 Закону України «Про національну поліцію» від 2 липня 2015 року № 580 (далі – Закон № 580) приписами п.п. 26 п. 4 Постанови КМУ від 28.10.2015 р. № 877 «Про затвердження Положення про Національну поліцію» надається поліцією охорони на договірних засадах. По територіальній громаді м. Маріуполя зазначені послуги надаються Маріупольським міжрайонним відділом Управління поліції охорони в Донецькій області (ЄДРПОУ 40109084) який може у стислий термін оголосити «тривогу» у випадку порушення публічної безпеки та організувати адекватні заходи протидії із залученням спецпідрозділів Нацполіції та Нацгвардії України. Статтею Закону № 580 передбачено, що поліція під час виконання повноважень, визначених цим Законом, уповноважена застосовувати у тому ж числі такі заходи примусу, як застосування вогнепальної зброї. Отже, виходячи з нагальної потреби забезпечення публічної безпеки під час функціонування підрозділів виконкому Маріупольської міської ради має бути проведена переговорна процедура закупівлі послуг публічної безпеки у Маріупольського МВ УПО в Донецькій області на підставі пп. 2 п. 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» - відсутність конкуренції на відповідному ринку, за відсутності альтернативи (у тому ж числі з технічних причин). Наявні суб’єкти охоронної діяльності на території міської громади м. Маріуполя у відповідності з приписами діючого законодавства не наділені правом володіти та користуватися вогнепальною автоматичною або полуавтоматичною нарізною зброєю, що позбавляє сенсу у замовленні таких послуг, та обумовлює відсутність альтернативи щодо постачальника необхідного виду охоронних послуг. |
Дата последних изменений | 3 января, 13:37 |
---|
Услуги охраны публичной безопасности и порядка1 послуга |
Адреса поставки: 87500, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, пр.Миру, 70 Срок: до 31.12.2020 14:12 Код ДК 021: 79710000-4, Охранные услуги |
---|
Название организации | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЕГРПОУ | 04052784 |
Почтовый адрес | 87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, пр. Миру, 70 |
Імя |
Шкарбуль Ірина Вадимівна (Shkarbul Iryna ) |
Телефон | +380972912312 |
Эл. почта | irina.shkarbul@mariupolrada.gov.ua |