0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Переговорна процедура (cкорочена)
Контакти
Документи
Код ЕГРПОУ | 42092130 |
---|---|
Почтовый адрес | 79016, Україна, Львівська область, Львів, вул. Шевченка, буд. 1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Імя | Фляк Юрій Ігорович |
Телефон | 380322595959 |
Эл. почта | tender@lvivenergozbut.com |
Идентификационный номер | UA-2020-03-20-001141-a |
---|---|
Электронная цифровая подпись |
Наложено
|
Ожидаемая цена закупки | 197 500.00 UAH с НДС |
Условия применения: | Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання |
---|---|
Обоснование: | згідно ч. 1 ст. 35 Закону переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками. Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності підстав, що визначені згідно ч. 2 ст. 35 Закону, в тому числі така процедура може бути застосована згідно пункту 4 зазначеної статті якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації; Замовником двічі оголошувалися відкриті торги на закупівлю Електрична енергія, зокрема, ID: UA-2020-02-17-000606-c та UA-2020-03-04-001941-b. Однак торги відмінено з підстав відсутності конкуренції, а саме, Причина відміни: Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій. Згідно Реєстру пропозицій в обох випадках в закупівлі взяв участь один і той же учасник ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" з найнижчою пропозицією за предметом закупівлі - 121247,10 грн за 62178 кВт*год., що становить 1,95 грн з ПДВ за одиницю товару. В той же час, на своєму сайті ТОВ «Львівенергозбут», за посиланням https://www.lez.com.ua/taryfy_jur інформує про ціни на універсальні послуги з постачання електричної енергії з 01.04.2020р. (крім населення). Зокрема там зазначено, що для споживачів універсальної послуги, розподіл електричної енергії здійснюється від мереж ПрАТ “Львівобленерго” на 2 класі напруги, що має місце для застосування в нашому випадку встановлено такі тарифи: Складові ціни грн./МВт*год без ПДВ грн./МВт*год з ПДВ Примітка Прогнозована середня закупівельна ціна на електроенергію 1 154,81 1385,77 Постанова НКРЕКП № 1177 від 05.10.2018р. Тариф на послуги з розподілу електричної енергії 726,72 872,06 Постанова НКРЕКП № 2680 від 10.12.2019р. Тариф на послуги постачальника універсальних послуг 62,09 74,51 Постанова НКРЕКП № 2712 від 10.12.2019р. Тариф на послуги з передачі електричної енергії 155,4 186,48 ПостановаНКРЕКП № 2668 від.10.12.2019р. Всього 2 099,02 2 518,82 Відповідно до розрахунків ТОВ «Львівенергозбут» пропонує електричну енергію за універсальною послугою за ціною 1,37 грн з ПДВ за одиницю товару, в той час, як ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" - 1,95 грн з ПДВ за одиницю товару. Аналізуючи ситуацію, що складається, слід врахувати, що замовнику однозначно необхідно буде проводити переговорну процедуру на закупівлю розподілу електричної енергії із учасником ТОВ «Львівенергозбут» - з підстав відсутності альтернативи. За таких обставин відсутня логіка та зміст проводити дві окремі переговорні процедури та рекомендується провести закупівлю електричної енергії як універсальної послуги, що включає в себе розподіл електричної енергії. І хоча замовник може скористатися своїм правом проведення переговорної процедури на підставі п.4 ч.2 ст. 35 Закону, однак, доцільно застосувати єдину процедуру закупівлі електричної енергії як універсальної послуги, що найбільш економічно вигідно, на підставі п.2 ч.2 ст. 35 Закону – за відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. Згідно ч. 3 ст. 35 Закону повідомлення про намір укласти договір повинно містити в тому числі обґрунтування застосування переговорної процедури ОБГРУНТУВАННЯ застосування переговорної процедури закупівлі універсальної послуги після двох відмін відкритих торгів. 17 лютого 2020 року замовником було відмінено відкриті торги на закупівлю електричної енергії (код ДК 021:2015 - 09310000-5 Електрична енергія), оголошення про проведення закупівлі UA-2020-02-17-000606-c, на підставі абз. 5 ч.1 ст. 31 Закону «Про публічні закупівлі», в зв‘язку з поданням для участі у торгах менше двох тендерних пропозицій. Також 04 березня 2020 року замовником було відмінено відкриті торги на закупівлю електричної енергії (код ДК 021:2015 - 09310000-5 Електрична енергія), які оголошувались повторно, оголошення про проведення закупівлі UA-2020-03-04-001941-b, на підставі абз. 5 ч.1 ст. 31 Закону «Про публічні закупівлі», в зв‘язку з поданням для участі у торгах менше двох тендерних пропозицій. У зв‘язку із тим, що процедури відкритих торгів на закупівлю електричної енергії двічі не відбулись, в зв‘язку із недостатньої кількістю учасників, для забезпечення потреб замовника в електричній енергії протягом 2020 року, прийнято рішення про проведення переговорної процедури закупівлі, скориставшись при цьому правом, наданим бюджетним установам незалежно від розміру договірної потужності та іншим споживачам, електроустановки яких приєднані до електричних мереж з договірною потужністю до 150 кВт. пунктом 13 розділу XVII «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про ринок електричної енергії» у 2020 році закуповувати електричну енергію на умовах універсальної послуги. Тендерний комітет вважає, що закупівля електричної енергії саме на умовах універсальної послуги повністю забезпечує дотримання основних принципів проведення публічних закупівель, визначених ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: максимальну економію та ефективність, відкритість та прозорість, недискримінацію учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Корупційні дії та зловживання пов‘язані із формуванням ціни на предмет закупівлі при постачанні електричної енергії на умовах універсальної послуги є неможливими, оскільки всі складові ціни затверджуються уповноваженими державними органами. Відповідно до частини 3 статті 63 Закону № 2019-VIII постачальник надає універсальні послуги за економічно обґрунтованими, прозорими та недискримінаційними цінами, що формуються відповідно до методики (порядку), затвердженої Регулятором, та включають, зокрема, ціну купівлі електричної енергії на ринку електричної енергії, ціну (тариф) на послуги постачальника універсальних послуг, ціни (тарифи) на послуги оператора системи передачі та оператора системи розподілу відповідно до укладених договорів про надання відповідних послуг. «Методика розрахунку тарифу на послуги постачальника універсальних послуг» затверджена Постановою НКРЕКП від 05.10.2018 року № 1176 «Про затвердження Методики розрахунку тарифу на послуги постачальника універсальних послуг». «Порядок формування цін на універсальні послуги» затверджений Постановою НКРЕКП від 05.10.2018 № 1177. Таким чином, тариф на універсальну послугу є державним регульованим тарифом, всі складові вартості електричної енергії, що поставляється за універсальною послугою підлягають державному регулюванню. Проведення переговорної процедури на закупівлю універсальної послуги є більш ефективним для замовника, оскільки універсальна послуга включає у себе також послуги з розподілу електричної енергії, відповідно у замовника відсутня необхідність проводити переговорну процедуру закупівлі послуг оператора системи розподілу, що забезпечує економію робочого часу замовника. Відповідно до пункту 13 розділу XVII «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про ринок електричної енергії», тимчасово, на період з 01 січня 2019 року по 31 грудня 2020 року, універсальні послуги, крім побутових та малих непобутових споживачів, надаються постачальником таких послуг також бюджетним установам незалежно від розміру договірної потужності та іншим споживачам, електроустановки яких приєднані до електричних мереж з договірною потужністю до 150 кВт. У зазначений період на бюджетні установи незалежно від розміру договірної потужності та на інших споживачів, електроустановки яких приєднані до електричних мереж з договірною потужністю до 150 кВт, поширюються всі права та обов’язки, передбачені Законом України «Про ринок електричної енергії» для малих непобутових споживачів щодо отримання універсальних послуг, передбачених статтею 63 цього Закону». У відповідності до норм пункту 13 розділу ХVІІ «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 2019-VIII, із змінами, внесеними згідно із Законом № 2628-VIII, під час здійснення заходів з відокремлення оператора системи розподілу вертикально інтегрований суб’єкт господарювання повинен до 1 січня 2019 року вжити заходів для відокремлення оператора системи розподілу від виробництва, передачі, постачання електричної енергії шляхом створення відповідних суб’єктів господарювання, та упродовж двох років з 1 січня 2019 року такий електропостачальник, який отримав ліцензію на провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії виконує функції постачальника універсальних послуг на закріпленій території, яка визначається як область, міста Київ та Севастополь, Автономна Республіка Крим, на якій до відокремлення провадив свою діяльність з передачі електричної енергії місцевими (локальними) електричними мережами та постачання електричної енергії за регульованим тарифом вертикально інтегрований суб’єкт господарювання. Відповідно до інформації, розміщеної на офіційному веб-сайті Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі – НКРЕКП) ТОВ «Львівенергозбут» отримало ліцензію на постачання електричної енергії (Постанова НКРЕКП від 14.06.2018 № 429). ТОВ «Львівенергозбут», яке створене в результаті здійснення заходів з відокремлення оператора системи розподілу, упродовж двох років (з 01 січня 2019 року до 31 грудня 2020 року) виконує функції постачальника універсальних послуг на закріпленій території – адміністративній території Львівської області. Отже ТОВ «Львівенергозбут» є єдиним постачальником універсальної послуги постачання електричної енергії за регульованим тарифом на території розташування здійснення діяльності замовника - Львівської області. ТОВ «Львівенергозбут» включене до Переліку постачальників універсальних послуг на закріпленій території, затвердженого постановою НКРЕКП від 26.10.2018 №1268 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо передачі даних побутових та малих не побутових споживачів постачальнику електричної енергії, на якого відповідно до Закону України «Про ринок електричної енергії» покладається виконання функції універсальної послуги на закріпленій території». Електричну енергію на умовах універсальної послуги на території Львівської області може бути надано лише одним суб’єктом господарювання – постачальником універсальних послуг, а саме ТОВ «Львівенергозбут». Інша альтернатива отримати електричну енергію на умовах універсальної послуги та конкуренція на ринку універсальних послуг з постачання електричної енергії відсутні, оскільки послуги надаються визначеними постачальниками на визначеній території за регульованим тарифом. На підставі вищевикладеного, для закупівлі електричної енергії для потреб 2020 року процедурою закупівлі обрано - переговорну процедуру, відповідно до пункту 2 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» |
Дата последних изменений | 27 марта, 13:33 |
---|
Электрическая энергия универсальная услуга62178 кіловат-година |
Адреса поставки: 80051, Україна, Львівська область, Сокальський район с. Острів, вулиця Центральна, 59 Срок: до 31.12.2020 16:12 Код ДК 021: 09310000-5, Электрическая энергия |
---|
Название организации | Острівська сільська рада |
---|---|
Код ЕГРПОУ | 04370739 |
Почтовый адрес | 80051, Україна, Львівська область, Сокальський район село Острів, вул.Центральна, 59 |
Імя |
ДИДАК ІВАН ГРИГОРОВИЧ |
Телефон | +380956058581 |
Эл. почта | ostriv_59_rada@ukr.net |