0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Переговорна процедура (cкорочена)
Общая стоимость с НДС
301 690.00 UAH
Причина отмены
непідписання учасником договору про закупівлю у строк визначений ч. 7 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі
Идентификационный номер | UA-2020-03-26-004291-b |
---|---|
Электронная цифровая подпись |
Наложено
|
Ожидаемая цена закупки | 301 690.00 UAH с НДС |
Планування закупівлі | UA-P-2020-03-26-004770-b |
Перейти до плану закупівлі |
Условия применения: | Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу |
---|---|
Обоснование: | на підставі протоколу Міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Дніпровської міської ради від 24.03.2020 № 7 "У зв'язку з негайною ліквідацією наслідків надзвичайної ситуації, пов'язаної з захворюванням людей на гостру респіраторну хворобу, спричинену коронавірусом COVID-19 та керуючись п. 3 ч. 2 ст. 35 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме, виникнення нагальної потреби у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, що унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення тендеру, а саме пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій. |
Дата последних изменений | 29 декабря, 16:25 |
---|
Услуги регулярных специальных перевозок работников, работающих на предприятиях, в учреждениях, организациях, обеспечивающих жизнедеятельность м. Днепр (средства городского бюджета)1 послуга |
Адреса поставки: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Моторна – вул. Гуртова - вул. Белградська - 20-та міська лікарня - вул. Широка - вул. Передова – вул. Донецьке шосе - вул. Шолохова - вул. Берегова - вул. Вітчизняна - вул. Симиренківська (вул. Гринченка) – вул. Яхненківська – вул. Каруни – Амурський міст – пл. Старомостова Срок: до 07.04.2020 00:00 Код ДК 021: 60130000-8, Услуги специализированных автомобильных перевозок пассажиров |
---|
Название организации | ДЕПАРТАМЕНТ ТРАНСПОРТУ ТА ТРАНСПОРТНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЕГРПОУ | 40506227 |
Почтовый адрес | 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, 75 |
Імя |
Олександр Власенко |
Телефон | +380956452240 |
Эл. почта | vlasenko_alexx@i.ua |