0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Відкриті торги з публ. англ. мовою
Furniture – 3 Lots
завершеннаяОбщая стоимость
7 633 000.00 UAH
Лот 1 – Меблі для дошкільних навчальних закладів
1 179 550.00 UAH
Лот 2 – Меблі для загальноосвітніх навчальних закладів
813 450.00 UAH
Лот 3 – Меблі для нової української школи
5 640 000.00 UAH
Идентификационный номер | UA-2020-06-03-003527-b |
---|---|
Электронная цифровая подпись |
Наложено
|
Планування закупівлі | UA-P-2020-06-02-004180-b |
Перейти до плану закупівлі |
Период уточнения | до 26 июня, 10:00 |
---|---|
Период обжалования условий | до 2 июля, 00:00 |
Подача предложений | до 6 июля, 10:00 |
Дата последних изменений | 28 июля, 09:02 |
Не состоялся
Ожидаемая цена закупки | 1 179 550.00 UAH с НДС |
---|
Минимальный шаг понижения | 5 897.75 UAH с НДС |
---|---|
Гарантийное обеспечение | 35 386.00 UAH |
Лот 1 - Мебель для дошкольных учебных заведений (городской бюджет)Lot 1 – Furniture for preschool educational institutions (сity budget)345 штука |
Адреса поставки: Відповідно до документації Срок: до 30.09.2020 00:09 Код ДК 021: 39160000-1, Школьная мебель |
---|
Ожидаемая цена закупки | 813 450.00 UAH с НДС |
---|---|
Аукцион | Просмотреть |
Минимальный шаг понижения | 4 067.25 UAH с НДС |
---|---|
Гарантийное обеспечение | 24 403.00 UAH |
Лот 2 – Мебель для общеобразовательных учебных заведений (городской бюджет)Lot 2 – Furniture for secondary schools (сity budget)407 комплект |
Адреса поставки: Відповідно до документації Срок: до 30.09.2020 00:09 Код ДК 021: 39160000-1, Школьная мебель |
---|
ФОП Повзун С.С. – тендерна пропозиція відхилена на підставі ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» в зв’язку з тим, що: - учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом 1 частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. За результатом розгляду тендерної пропозиції ФОП Повзун С.С. встановлено наступне. Предметом закупівлі визначено Лот 2 Меблі для загальноосвітніх навчальних закладів (комплект меблів двомісний 407 шт.). 1.Відповідно до додатку 1 тендерної документації (нова редакція) встановлено технічні, якісні та кількісні характеристики товарів. Пунктом 3.1.1 та пунктом 3.8 Розділу ІІІ «Інші документи» Додатку 3 тендерної документації (нова редакція) передбачено подання учасниками: «3.1.1.Гарантійний лист за підписом учасника (уповноваженого представника) щодо підтвердження технічних, якісних, кількісних характеристик товару та із обов’язковим зазначенням всіх Особливих вимог, викладених в Додатку 1». «3.8.Фото або малюнки (схематичне зображення) в кольоровому форматі запропонованого Товару». ФОП Повзун С.С. у складі тендерної пропозиції завантажив: -Заповнений Додаток 1 Особливі вимоги Лот 2 Меблі для загальноосвітніх навчальних закладів. Однак, вказаний документ містить технічні характеристики запропонованого товару, які не відповідають вимогам по предмету закупівлі Лот 2 Меблі для загальноосвітніх навчальних закладів тендерної документації (нова редакція). -Фото в кольоровому форматі запропонованого товару, згідно якого учасник пропонує одномісну шкільну парту, що не відповідає технічним характеристикам «Стіл учнівський двомісний» 2. Відповідно до п.3.1.2 розділу ІІІ «Інші документи» додатку 3 тендерної документації учасники подають документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам: «3.1.2. Скан-копії документів про підтвердження відповідності товару: -По лоту 2: Скан-копії документів (наприклад: сертифікат відповідності, та/або паспорт якості, та/або декларація про якість, та/або інший документ виданий компетентним органом), яким підтверджується відповідність товару, що пропонується учасником діючим в Україні вимогам ДСТУ ГОСТ 22046:2004, ДСТУ ГОСТ 16371:2016. У складі тендерної пропозиції ФОП Повзун С.С. подано: -Сертифікат відповідності №UAO.YT.062410-20 з терміном дії до 23.06.2021р. від виробника ПАТ «Імпульс» на продукцію Меблеві вироби для навчальних та дошкільних закладів (143 найменування згідно додатку). Однак, зазначений додаток до вказаного документа не подано.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
ФОП Повзун С.С. – тендерна пропозиція відхилена на підставі ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» в зв’язку з тим, що: - учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом 1 частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. За результатом розгляду тендерної пропозиції ФОП Повзун С.С. встановлено наступне. Предметом закупівлі визначено Лот 2 Меблі для загальноосвітніх навчальних закладів (комплект меблів двомісний 407 шт.). 1.Відповідно до додатку 1 тендерної документації (нова редакція) встановлено технічні, якісні та кількісні характеристики товарів. Пунктом 3.1.1 та пунктом 3.8 Розділу ІІІ «Інші документи» Додатку 3 тендерної документації (нова редакція) передбачено подання учасниками: «3.1.1.Гарантійний лист за підписом учасника (уповноваженого представника) щодо підтвердження технічних, якісних, кількісних характеристик товару та із обов’язковим зазначенням всіх Особливих вимог, викладених в Додатку 1». «3.8.Фото або малюнки (схематичне зображення) в кольоровому форматі запропонованого Товару». ФОП Повзун С.С. у складі тендерної пропозиції завантажив: -Заповнений Додаток 1 Особливі вимоги Лот 2 Меблі для загальноосвітніх навчальних закладів. Однак, вказаний документ містить технічні характеристики запропонованого товару, які не відповідають вимогам по предмету закупівлі Лот 2 Меблі для загальноосвітніх навчальних закладів тендерної документації (нова редакція). -Фото в кольоровому форматі запропонованого товару, згідно якого учасник пропонує одномісну шкільну парту, що не відповідає технічним характеристикам «Стіл учнівський двомісний» 2. Відповідно до п.3.1.2 розділу ІІІ «Інші документи» додатку 3 тендерної документації учасники подають документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам: «3.1.2. Скан-копії документів про підтвердження відповідності товару: -По лоту 2: Скан-копії документів (наприклад: сертифікат відповідності, та/або паспорт якості, та/або декларація про якість, та/або інший документ виданий компетентним органом), яким підтверджується відповідність товару, що пропонується учасником діючим в Україні вимогам ДСТУ ГОСТ 22046:2004, ДСТУ ГОСТ 16371:2016. У складі тендерної пропозиції ФОП Повзун С.С. подано: -Сертифікат відповідності №UAO.YT.062410-20 з терміном дії до 23.06.2021р. від виробника ПАТ «Імпульс» на продукцію Меблеві вироби для навчальних та дошкільних закладів (143 найменування згідно додатку). Однак, зазначений додаток до вказаного документа не подано.
Код ЕГРПОУ | 2299209435 |
---|---|
Почтовый адрес | 58000, Україна, Чернівецька область, місто Чернівці, ВУЛИЦЯ КОБИЛЯНСЬКОЇ ОЛЬГИ, будинок 35, квартира 1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Імя | Сергій Повзун |
Телефон | +380504340413 |
Эл. почта | povzun62@i.ua |
Контакти
Документи
Код ЕГРПОУ | 41676695 |
---|---|
Почтовый адрес | 90500, Україна, Закарпатська область, місто Тячів, ВУЛИЦЯ ЛАЗІВСЬКА, будинок 51 А |
Суб'єкт господарювання | Не є суб’єктом господарювання |
Імя | Тетяна Шафар |
Телефон | +380977426500 |
Эл. почта | dinastia.in.ua@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЕГРПОУ | 42977517 |
---|---|
Почтовый адрес | Україна, 21034, Вінницька обл., місто Вінниця, ВУЛИЦЯ Чехова 35а/2 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Імя | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКАН ГРУП" |
Телефон | 0739096090 |
Эл. почта | tender.nikan@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЕГРПОУ | 19017960 |
---|---|
Почтовый адрес | 04050, Україна, м. Київ, місто Київ, ВУЛИЦЯ ГЛИБОЧИЦЬКА, будинок 28 |
Суб'єкт господарювання | Не є суб’єктом господарювання |
Імя | Василь Володимирович Храпач |
Телефон | +380442882522 |
Эл. почта | nvp.promin@gmail.com |
Ожидаемая цена закупки | 5 640 000.00 UAH с НДС |
---|---|
Аукцион | Просмотреть |
Минимальный шаг понижения | 28 200.00 UAH с НДС |
---|---|
Гарантийное обеспечение | 169 200.00 UAH |
Лот 3 – Мебель для новой украинской школы (государственный и городской бюджет)Lot 3 – Furniture for New Ukrainian school (state and city budget)3000 комплект |
Адреса поставки: Відповідно до документації Срок: до 30.09.2020 00:09 Код ДК 021: 39160000-1, Школьная мебель |
---|
ФОП Заїка В.І. – тендерна пропозиція відхилена на підставі ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» в зв’язку з тим, що: - учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом 1 частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; -учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції. За результатом розгляду тендерної пропозиції ФОП Заїка В.І. встановлено наступне. У складі тендерної пропозиції ФОП Заїка В.І. не подано: - Аналогічного договору та відгуку від замовника про виконання договору для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), що було передбачено п. 1.1 розділу І додатку 3 тендерної документації; - Гарантійний лист щодо підтвердження технічних, якісних, кількісних характеристик товару, що було передбачено п. 3.1.1 розділу ІІІ додатку 3 тендерної документації; - Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи відповідності товару діючим в Україні вимогам санітарного законодавства, що було передбачено п. 3.1.3 розділу ІІІ додатку 3 тендерної документації; - Фото або малюнки в кольоровому форматі запропонованого товару, що було передбачено п. 3.8 розділу ІІІ додатку 3 тендерної документації; - Забезпечення тендерної пропозиції, що було передбачено п.2 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та п.3.9 розділу ІІІ додатку 3 тендерної документації. Крім того, учасником ФОП Заїка В.І. надав лист-гарантію з інформацією щодо відповідності вимогам, що у ст.17 Закону. Вказаним документом не підтверджено відсутність підстав для відмови в участі та для відхилення пропозиції згідно ч.1 та ч.2 ст. 17, що не відповідає розділу ІІ «Інформація про відповідність учасника вимогам, встановленим ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі»» додатку 3 тендерної документації.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
ФОП Заїка В.І. – тендерна пропозиція відхилена на підставі ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» в зв’язку з тим, що: - учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом 1 частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; -учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції. За результатом розгляду тендерної пропозиції ФОП Заїка В.І. встановлено наступне. У складі тендерної пропозиції ФОП Заїка В.І. не подано: - Аналогічного договору та відгуку від замовника про виконання договору для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), що було передбачено п. 1.1 розділу І додатку 3 тендерної документації; - Гарантійний лист щодо підтвердження технічних, якісних, кількісних характеристик товару, що було передбачено п. 3.1.1 розділу ІІІ додатку 3 тендерної документації; - Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи відповідності товару діючим в Україні вимогам санітарного законодавства, що було передбачено п. 3.1.3 розділу ІІІ додатку 3 тендерної документації; - Фото або малюнки в кольоровому форматі запропонованого товару, що було передбачено п. 3.8 розділу ІІІ додатку 3 тендерної документації; - Забезпечення тендерної пропозиції, що було передбачено п.2 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та п.3.9 розділу ІІІ додатку 3 тендерної документації. Крім того, учасником ФОП Заїка В.І. надав лист-гарантію з інформацією щодо відповідності вимогам, що у ст.17 Закону. Вказаним документом не підтверджено відсутність підстав для відмови в участі та для відхилення пропозиції згідно ч.1 та ч.2 ст. 17, що не відповідає розділу ІІ «Інформація про відповідність учасника вимогам, встановленим ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі»» додатку 3 тендерної документації.
Код ЕГРПОУ | 2187400117 |
---|---|
Почтовый адрес | 07513, Україна, Київська область, Баришівський район, село Лукаші, ВУЛИЦЯ ПАВЛОГРАДСЬКА, будинок 12 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Імя | Володимир Заїка |
Телефон | +380509927637 |
Эл. почта | zaika.tender@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЕГРПОУ | 41676695 |
---|---|
Почтовый адрес | 90500, Україна, Закарпатська область, місто Тячів, ВУЛИЦЯ ЛАЗІВСЬКА, будинок 51 А |
Суб'єкт господарювання | Не є суб’єктом господарювання |
Імя | Тетяна Шафар |
Телефон | +380977426500 |
Эл. почта | dinastia.in.ua@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЕГРПОУ | 42071131 |
---|---|
Почтовый адрес | 02068, Україна, Київська область, м.Київ, вул.А.Ахматової,буд, 7/15 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Імя | mebliskladopt@gmail.com |
Телефон | +380958883377 |
Эл. почта | mebliskladopt@gmail.com |
Название организации | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЕГРПОУ | 02147345 |
Почтовый адрес | 58029, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, Героїв Майдану 176 |
Імя |
Оксана Воробець |
Телефон | +380372524314 |
Эл. почта | tenderosv@gmail.com |