0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Відкриті торги з публ. англ. мовою
GBN G. 1-218-182:2011 Current average repair of public road network of local value O191602 Boromlya-Malyy Vystorop-Byshkin
Документы тендерного предложения, подготовленные Участником, должны быть составлены на украинском языке.
завершеннаяНе відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону
За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» встановлено наступне. Згідно з вимогами тендерної документації (абзац 2 підпункту 1 пункту 3.1 частини 3 розділу «Оцінка тендерної пропозиції»), які кореспондуються з вимогами абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону. Згідно з пунктом 4 частини 1 статті 17 Закону замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів. Відповідно до частини 5 статті 17 Закону замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» встановлено наявність запису щодо притягнення товариства до відповідальності за вчинення порушень, передбачених пунктом 1 статті 50, пунктом 4 частини 2 статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів) відповідно до рішення адміністративної колегії Донецького обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України від 04.05.2020 № 55/15-р/к у «Зведених відомостях про рішення органів Комітету про визнання вчинення суб’єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції, передбачених пунктом 1 статті 50, пунктом 4 частини 2 статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді спотворення результатів торгів (тендерів) та накладення штрафу», розміщених на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України за посиланням: https://amcu.gov.ua/napryami/oskarzhennya-publichnih-zakupivel. Рішення адміністративної колегії Донецького обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України від 04.05.2020 № 55/15-р/к відповідно до вимог частини 2 статті 48 Закону України «Про захист економічної конкуренції» опубліковане на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України за посиланням: http://www.amc.gov.ua/amku/doccatalog/document?id=86053&schema=don. Згідно із зазначеними відомостями, а також копіями судових рішень, розміщених у Єдиному державному реєстрі судових рішень, на момент розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» рішення адміністративної колегії Донецького обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України від 04.05.2020 № 55/15-р/к не змінене, не скасоване, не визнане недійсним у встановленому законодавством порядку та є чинним. Таким чином наявна підстава для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС», передбачена абзацом 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, а саме наявна підстава, встановлена частиною першою статті 17 цього Закону. Крім того, тендерна пропозиція ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» містить довідку від 29.07.2020 № 63/07-т в якій зазначено: «Ми, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ХОЗХІМСЕРВІС» (Учасник), підтверджуємо відсутність підстав передбачених ст. 17 Закону, зокрема: - суб’єкт господарювання ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів)». Зазначене прямо суперечить викладеному вище, а відтак не відповідає дійсності. Згідно з вимогами тендерної документації (абзац 4 підпункту 1 пункту 3.1 частини 3 розділу «Оцінка тендерної пропозиції»), які кореспондуються з вимогами абзацу 4 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону. Інформація щодо притягнення ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» до відповідальності за вчинення порушень, передбачених пунктом 1 статті 50, пунктом 4 частини 2 статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» згідно з рішенням адміністративної колегії Донецького обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України від 04.05.2020 № 55/15-р/к є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі оскільки є підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника на підставі абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. Таким чином наявна підстава для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС», передбачена абзацом 4 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, а саме надання учасником у тендерній пропозиції недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону. В тендерній пропозиції ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» також містяться «Пояснення щодо відсутності умов, визначених п.4 ст. 17» від 29.07.2020 № 64/07-т в якій зазначено про надання копії ухвали Господарського суду м. Києва від 14.07.2020 у справі № 910/10037/20, відповідно до якої дія рішенням адміністративної колегії Донецького обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України від 04.05.2020 № 55/15-р/к зупинена до набрання законної сили рішенням Господарського суду м. Києва у справі за позовом ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» до Антимонопольного комітету України та Донецького обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України. Слід зазначити, що можливість зупинення дії рішення органу Антимонопольного комітету України судом передбачена частиною 5 статті 60 Закону України «Про захист економічної конкуренції», про що, зокрема, зазначено і в ухвалі Господарського суду м. Києва від 14.07.2020 у справі № 910/10037/20. Крім того, згідно з частиною 4 статті 60 Закону України «Про захист економічної конкуренції» порушення господарським судом провадження у справі про визнання недійсним рішення органу Антимонопольного комітету України, прийнятого: - згідно з частиною першою статті 48 цього Закону, частиною першою статті 30 Закону України "Про захист від недобросовісної конкуренції"; - за результатами перевірки відповідно до частини п’ятої статті 57 цього Закону; - за результатами перегляду відповідно до частини третьої статті 58 цього Закону, а також перегляд за заявою сторони відповідного рішення (постанови) господарського суду зупиняє виконання зазначеного рішення органу Антимонопольного комітету України на час розгляду цієї справи чи перегляду відповідного рішення (постанови) господарського суду, якщо органом Антимонопольного комітету України відповідно до частини третьої статті 48 цього Закону чи господарським судом не визначено інше. При цьому відповідно до чинного законодавства України оскарження та/або зупинення дії рішення органу Антимонопольного комітету України жодним чином не спростовує факту його прийняття і не впливає на його чинність. Також варто додати, що ухвала Господарського суду м. Києва від 14.07.2020 № 910/10037/20 є виконавчим документом, який відповідно до пункту 5 частини 1 статті 4 Закону України «Про виконавче провадження» повинен містити резолютивну частину, що передбачає заходи примусового виконання рішення, виконання яких покладається виключно на боржника – Донецьке обласне територіальне відділення Антимонопольного комітету України. В той же час визнання вчинення порушення, передбаченого пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів)», є встановленням юридичного факту і виконання не передбачає. Таким чином зупинення згідно з ухвалою Господарського суду м. Києва від 14.07.2020 у справі № 910/10037/20 дії рішення адміністративної колегії Донецького обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України від 04.05.2020 № 55/15-р/к, яке не змінене, не скасоване, не визнане недійсним у передбаченому законодавством порядку та є чинним, не спростовує факту притягнення ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» до відповідальності за вчинення порушень, передбачених пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів)» і не породжує жодних зобов’язань для ДП «Дороги Сумщини» при розгляді та оцінці тендерної пропозиції ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС», поданої на закупівлю послуг згідно ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О191602 Боромля-Малий Вистороп-Бишкінь, км 0+100 - км 1+450, в частині визнання наявності чи відсутності підстав для відхилення тендерної пропозиції, передбачених частиною 1 статті 17 Закону. Враховуючи викладене тендерним комітетом запропоновано відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» на підставі абзаців 2 та 4 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, у зв’язку з наявною підставою, встановленою частиною першою статті 17 Закону - притягнення Учасника протягом останніх трьох років до відповідальності за порушення, передбачені пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів, а також надання у тендерній пропозиції недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» встановлено наступне. Згідно з вимогами тендерної документації (абзац 2 підпункту 1 пункту 3.1 частини 3 розділу «Оцінка тендерної пропозиції»), які кореспондуються з вимогами абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону. Згідно з пунктом 4 частини 1 статті 17 Закону замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів. Відповідно до частини 5 статті 17 Закону замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» встановлено наявність запису щодо притягнення товариства до відповідальності за вчинення порушень, передбачених пунктом 1 статті 50, пунктом 4 частини 2 статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів) відповідно до рішення адміністративної колегії Донецького обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України від 04.05.2020 № 55/15-р/к у «Зведених відомостях про рішення органів Комітету про визнання вчинення суб’єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції, передбачених пунктом 1 статті 50, пунктом 4 частини 2 статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді спотворення результатів торгів (тендерів) та накладення штрафу», розміщених на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України за посиланням: https://amcu.gov.ua/napryami/oskarzhennya-publichnih-zakupivel. Рішення адміністративної колегії Донецького обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України від 04.05.2020 № 55/15-р/к відповідно до вимог частини 2 статті 48 Закону України «Про захист економічної конкуренції» опубліковане на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України за посиланням: http://www.amc.gov.ua/amku/doccatalog/document?id=86053&schema=don. Згідно із зазначеними відомостями, а також копіями судових рішень, розміщених у Єдиному державному реєстрі судових рішень, на момент розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» рішення адміністративної колегії Донецького обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України від 04.05.2020 № 55/15-р/к не змінене, не скасоване, не визнане недійсним у встановленому законодавством порядку та є чинним. Таким чином наявна підстава для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС», передбачена абзацом 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, а саме наявна підстава, встановлена частиною першою статті 17 цього Закону. Крім того, тендерна пропозиція ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» містить довідку від 29.07.2020 № 63/07-т в якій зазначено: «Ми, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ХОЗХІМСЕРВІС» (Учасник), підтверджуємо відсутність підстав передбачених ст. 17 Закону, зокрема: - суб’єкт господарювання ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів)». Зазначене прямо суперечить викладеному вище, а відтак не відповідає дійсності. Згідно з вимогами тендерної документації (абзац 4 підпункту 1 пункту 3.1 частини 3 розділу «Оцінка тендерної пропозиції»), які кореспондуються з вимогами абзацу 4 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону. Інформація щодо притягнення ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» до відповідальності за вчинення порушень, передбачених пунктом 1 статті 50, пунктом 4 частини 2 статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» згідно з рішенням адміністративної колегії Донецького обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України від 04.05.2020 № 55/15-р/к є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі оскільки є підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника на підставі абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. Таким чином наявна підстава для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС», передбачена абзацом 4 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, а саме надання учасником у тендерній пропозиції недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону. В тендерній пропозиції ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» також містяться «Пояснення щодо відсутності умов, визначених п.4 ст. 17» від 29.07.2020 № 64/07-т в якій зазначено про надання копії ухвали Господарського суду м. Києва від 14.07.2020 у справі № 910/10037/20, відповідно до якої дія рішенням адміністративної колегії Донецького обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України від 04.05.2020 № 55/15-р/к зупинена до набрання законної сили рішенням Господарського суду м. Києва у справі за позовом ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» до Антимонопольного комітету України та Донецького обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України. Слід зазначити, що можливість зупинення дії рішення органу Антимонопольного комітету України судом передбачена частиною 5 статті 60 Закону України «Про захист економічної конкуренції», про що, зокрема, зазначено і в ухвалі Господарського суду м. Києва від 14.07.2020 у справі № 910/10037/20. Крім того, згідно з частиною 4 статті 60 Закону України «Про захист економічної конкуренції» порушення господарським судом провадження у справі про визнання недійсним рішення органу Антимонопольного комітету України, прийнятого: - згідно з частиною першою статті 48 цього Закону, частиною першою статті 30 Закону України "Про захист від недобросовісної конкуренції"; - за результатами перевірки відповідно до частини п’ятої статті 57 цього Закону; - за результатами перегляду відповідно до частини третьої статті 58 цього Закону, а також перегляд за заявою сторони відповідного рішення (постанови) господарського суду зупиняє виконання зазначеного рішення органу Антимонопольного комітету України на час розгляду цієї справи чи перегляду відповідного рішення (постанови) господарського суду, якщо органом Антимонопольного комітету України відповідно до частини третьої статті 48 цього Закону чи господарським судом не визначено інше. При цьому відповідно до чинного законодавства України оскарження та/або зупинення дії рішення органу Антимонопольного комітету України жодним чином не спростовує факту його прийняття і не впливає на його чинність. Також варто додати, що ухвала Господарського суду м. Києва від 14.07.2020 № 910/10037/20 є виконавчим документом, який відповідно до пункту 5 частини 1 статті 4 Закону України «Про виконавче провадження» повинен містити резолютивну частину, що передбачає заходи примусового виконання рішення, виконання яких покладається виключно на боржника – Донецьке обласне територіальне відділення Антимонопольного комітету України. В той же час визнання вчинення порушення, передбаченого пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів)», є встановленням юридичного факту і виконання не передбачає. Таким чином зупинення згідно з ухвалою Господарського суду м. Києва від 14.07.2020 у справі № 910/10037/20 дії рішення адміністративної колегії Донецького обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України від 04.05.2020 № 55/15-р/к, яке не змінене, не скасоване, не визнане недійсним у передбаченому законодавством порядку та є чинним, не спростовує факту притягнення ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» до відповідальності за вчинення порушень, передбачених пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів)» і не породжує жодних зобов’язань для ДП «Дороги Сумщини» при розгляді та оцінці тендерної пропозиції ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС», поданої на закупівлю послуг згідно ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О191602 Боромля-Малий Вистороп-Бишкінь, км 0+100 - км 1+450, в частині визнання наявності чи відсутності підстав для відхилення тендерної пропозиції, передбачених частиною 1 статті 17 Закону. Враховуючи викладене тендерним комітетом запропоновано відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» на підставі абзаців 2 та 4 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, у зв’язку з наявною підставою, встановленою частиною першою статті 17 Закону - притягнення Учасника протягом останніх трьох років до відповідальності за порушення, передбачені пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів, а також надання у тендерній пропозиції недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону.
Код ЕГРПОУ | 24157485 |
---|---|
Почтовый адрес | 84404, Україна, Донецька область, Лиман, 04119, м.Київ, Шевченківський район, ВУЛИЦЯ ЗООЛОГІЧНА , будинок 4А, офіс 139 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Імя | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХОЗХІМСЕРВІС" |
Телефон | 380660402451 |
Эл. почта | tender.pl@hhs.in.ua |
Не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону
За результатами розгляду тендерним комітетом пропозиції ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» встановлено наступне. 1. Відповідно до п. 5.1.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати, зокрема, Довідку про наявність асфальтобетонного заводу (-ів) (АБЗ) відповідно до Додатку 2 до тендерної документації. Згідно з Додатком 2 до тендерної документації з-поміж іншого всі учасники в складі тендерної пропозиції надають копії наступних документів: - атестат виробництва, виданий відповідним уповноваженим органом; - дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами (АБЗ, що буде/будуть залучений (-ні) до надання послуг по предмету закупівлі), виданий відповідним уповноваженим органом. В «Довідці про наявність* асфальтобетонного заводу (-ів) (АБЗ)» від 31.07.2020 № 8, наданій ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» у складі своєї тендерної пропозиції, зазначається про залучення до надання послуг по предмету закупівлі асфальтобетонного заводу ДС-16837, розташованого за адресою: Сумська область, м. Охтирка, пров. Кириківський, 27, що є власністю ТОВ «СПМК-17». На виконання вимог тендерної документації Учасник надав, зокрема, копію діючого атестату виробництва UA.OD.AI.0042-19, виданого ДП «Одесастандартметрологія» для ТОВ «СПМК-17», який засвідчує, що стан виробництва асфальтобетонних та щебенево-мастикових сумішей згідно технологічного регламенту на приготування асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей на АБЗ-16837 (види продукції згідно додатку) (місцезнаходження виробництва: Сумська область, м. Охтирка, пров. Кириківський , 27) забезпечує стабільність процесу виробництва на відповідність вимогам ДСТУ Б В. 2.7:119-2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови», ДСТУ Б В.2.7-127:2015 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон щебенево-мастикові. Технічні умови». Разом з тим у складі документів тендерної пропозиції ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» відсутній дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, виданий уповноваженим органом у сфері охорони навколишнього природного середовища, що здійснює відповідне регулювання в межах території Сумської області на об’єкт: асфальтобетонний завод ДС-16837, розташований за адресою: Сумська область, м. Охтирка, пров. Кириківський, 27. Натомість Учасник надав копію дозволу № 4825485101-19 на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами з додатком, виданого 16.04.2019 Управлінням екології та природних ресурсів Миколаївської обласної державної адміністрації на об’єкт: асфальтобетонний завод, розташований за адресою – Миколаївська область, Первомайський район, с. Мигія, вул. Гранітна, 21, що належить ТОВ «СПМК-17». Також ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» у складі документів своєї тендерної пропозиції надало лист-пояснення від 31.07.2020 № 10, в якому, зокрема, зазначило, що АБЗ ДС-16837 є швидкомонтованим і до недавнього часу був розташований за місцезнаходженням: Миколаївська область, Первомайський район, с. Мигія, вул. Гранітна , 21, а наразі переміщений до Сумської області і знаходиться за адресою: Сумська область, м. Охтирка, пров. Кириківський 27. При цьому, посилаючись на визначення дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, яке міститься в пункті 2 Порядку проведення та оплати робіт, пов’язаних з видачею дозволів на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, обліку підприємств, установ, організацій та громадян – підприємців, які отримали такі дозволи, затвердженому Постановою Кабінету Міністрів України від 13.03.2002 № 302, Учасник зазначає: «Тобто дозвіл видається підприємству на експлуатацію саме об’єкту, з якого надходять в атмосферне повітря забруднюючі речовини (а не, скажімо, на право здійснювати викиди забруднюючих речовин у конкретній місцевості)». Також у листі-поясненні від 31.07.2020 № 10 Учасник окремо звертає увагу, «що Документація не містить окремих вимог щодо місця видачі дозвільних документів на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря чи вимог до зазначеного у дозволі місця розташування джерел викидів» та зазначає: «З урахуванням викладеного, приймаючи до уваги наведені положення законодавства та Документації, враховуючи, що дозвіл на викиди забруднюючих речовин № 4825485101-19 від 14.06.2019 р. було отримано ТОВ «СПМК-17» на експлуатацію саме АБЗ ДС-16837, надання ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» саме цього дозволу у складі своєї тендерної пропозиції не порушує вимог Документації у відповідній частині». Зазначені посилання ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» є необгрунтованими і безпідставними, а також такими, що суперечать вимогам чинного законодавства України та тендерної документації. Визначення стаціонарного джерела забруднення міститься в підпункті 14.1.230 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України. Відповідно до зазначеної норми стаціонарне джерело забруднення - підприємство, цех, агрегат, установка або інший нерухомий об'єкт, що зберігає свої просторові координати протягом певного часу і здійснює викиди забруднюючих речовин в атмосферу та/або скиди забруднюючих речовин у водні об'єкти. Тобто, відповідно до зазначеного визначення, АБЗ ДС-16837, що розташовувався за адресою: Миколаївська область, Первомайський район, с. Мигія, вул. Гранітна , 21 та цей же самий АБЗ ДС-16837, переміщений та змонтований за адресою: Сумська область, м. Охтирка, пров. Кириківський, 27 – це два різних стаціонарних джерела забруднення з різними просторовими координатами. Відтак тендерна пропозиція ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» містить копію дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря щодо стаціонарного джерела, яке не залучається до надання послуг за предметом закупівлі. Натомість, всупереч вимогам Додатку 3 до тендерної документації, тендерна пропозиція ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» не містить дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря щодо стаціонарного джерела – АБЗ ДС-16837, розміщеного за адресою: Сумська область, м. Охтирка, пров. Кириківський, 27, який відповідно до наданих Учасником документів залучається до надання послуг за предметом закупівлі. Варто також додати, що згідно з частиною 1 статті 204 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища» до компетенції обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій у сфері охорони навколишнього природного середовища належить, зокрема: - забезпечення реалізації державної політики у сфері заповідної справи, формування, збереження та використання екологічної мережі, здійснення управління та регулювання у сфері охорони і використання територій та об'єктів природно-заповідного фонду України на відповідній території; - участь у проведенні моніторингу стану навколишнього природного середовища; - участь у розробленні стандартів щодо регулювання використання природних ресурсів і охорони навколишнього природного середовища від забруднення та інших шкідливих впливів; - реалізація повноважень у сфері оцінки впливу на довкілля відповідно до законодавства про оцінку впливу на довкілля; - затвердження за поданням центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони навколишнього природного середовища, для підприємств, установ і організацій лімітів використання природних ресурсів (крім природних ресурсів загальнодержавного значення), скидів забруднюючих речовин у навколишнє природне середовище (крім скидів, що призводять до забруднення природних ресурсів загальнодержавного значення, навколишнього природного середовища за межами відповідної території); - видача дозволів на здійснення операцій у сфері поводження з відходами, викиди шкідливих речовин у навколишнє природне середовище, спеціальне використання природних ресурсів відповідно до законодавства; Згідно з частиною 1 статті 11 Закону України «Про охорону атмосферного повітря» для забезпечення екологічної безпеки, створення сприятливого середовища життєдіяльності, запобігання шкідливому впливу атмосферного повітря на здоров’я людей та навколишнє природне середовище здійснюється регулювання викидів найбільш поширених і небезпечних забруднюючих речовин, перелік яких встановлюється Кабінетом Міністрів України. Разом з тим відповідно до частини 3 цієї ж статті за поданням обласних, Київської, Севастопольської міських державних адміністрацій, органу виконавчої влади Автономної Республіки Крим з питань охорони навколишнього природного середовища і центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері санітарного та епідемічного благополуччя населення, органи місцевого самоврядування з урахуванням особливостей екологічної ситуації регіону, населеного пункту можуть додатково встановлювати перелік забруднюючих речовин, за якими здійснюється регулювання їх викидів на відповідній території. Отже, відповідно до зазначених норм дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарним джерелом видається відповідною обласною, Київською чи Севастопольською міськими державними адміністраціями за місцезнаходженням такого джерела забруднення. Відповідно до зазначеного дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарним джерелом з місцезнаходженням у Сумській області згідно з вимогами чинного законодавства може бути виданий виключно Сумською обласною державною адміністрацією. Варто зауважити, що згідно з листами Головного управління Держпродспоживслужби в Сумській області від 12.08.2020 № 7281-04.2/20 та Департаменту захисту довкілля та енергетики Сумської обласної державної адміністрації від 11.08.2020 № 01-20/1389, отриманими ДП «Дороги Сумщини» в порядку частини п’ятнадцятої статті 29 Закону, ТОВ «СПМК-17» не зверталося до зазначених органів з обгрунтуванням обсягів викидів та заявою щодо отримання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами. Таким чином відсутність в тендерній пропозиції ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами щодо залученого для надання послуг за предметом закупівлі асфальтобетонного заводу ДС-16837, який розташовується за адресою: Сумська область, м. Охтирка, пров. Кириківський, 27, виданого Сумською обласною державною адміністрацією, не відповідає вимогам тендерної документації. Згідно з частиною 16 статті 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. На виконання вимог частини 16 статті 29 Закону, ДП «Дороги Сумщини» 17.08.2020 в електронній системі закупівель розміщено повідомлення з вимогою про усунення встановлених невідповідностей. Разом з тим зазначені вище невідповідності у інформації та документах, що подані у тендерній пропозиції ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, не усунені. При цьому ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» у відповідь на повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції завантажило до електронної системи закупівель листа від 18.08.2020 № 3 «Щодо усунення порушень» в якому, зокрема, зазначило наступне. Учасник «ще раз підкреслив», що «Документація торгів не містить будь-яких вимог ані щодо адреси, яка має бути зазначена в дозволі на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря, ані щодо того, що він має бути виданий саме Сумською обласною державною адміністрацією». Слід зауважити, що у дозволі на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами зазначається адреса такого джерела забруднення, а не будь-яка адреса методом випадкової вибірки, а тому в тендерній документації дійсно немає і не могло бути жодних вимог щодо адреси, «яка має бути зазначена в дозволі на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами». Разом з тим, як зазначалося вище, згідно з Додатком 2 до тендерної документації з-поміж іншого всі учасники в складі тендерної пропозиції мають надати дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами (АБЗ, що буде/будуть залучений (-ні) до надання послуг по предмету закупівлі), виданий відповідним уповноваженим органом. Відтак у повідомленні про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР», розміщеному в електронній системі закупівель 17.08.2020, мова не йшла про те, що Учасник має надати дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами з вказаною тією чи іншою адресою об’єкта, а про те, що Учасник має надати такий дозвіл на асфальтобетонний завод – стаціонарне джерело забруднення, який планує залучити до надання послуг за предметом закупівлі. При цьому, згідно з «Довідкою про наявність* асфальтобетонного заводу (-ів) (АБЗ)» від 31.07.2020 № 8 (як і згідно з «Довідкою про наявність* асфальтобетонного заводу (-ів) (АБЗ)» від 18.08.2020 № 2), наданій ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» у складі своєї тендерної пропозиції, зазначається про залучення до надання послуг по предмету закупівлі асфальтобетонного заводу ДС-16837, розташованого за адресою: Сумська область, м. Охтирка, пров. Кириківський, 27. Також слід зазначити, що тендерна документація дійсно не містить вимог щодо того, що дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами має бути виданий саме Сумською обласною державною адміністрацією. Разом з тим у повідомленні про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР», розміщеному в електронній системі закупівель 17.08.2020, мова знову ж таки йде зовсім про інше: а саме необхідність надання Учасником дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами уповноваженим органом у сфері охорони навколишнього природного середовища, що здійснює відповідну діяльність на визначеній території за місцем розташування такого об’єкта (в даному випадку асфальтобетонного заводу – стаціонарного джерела забруднення, що розміщений в Сумській області). Тобто, у випадку якщо б Учасник зазначив про плани залучення для надання послуг за предметом закупівлі асфальтобетонного заводу, що розташований у Закарпатській області, він мав би надати дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами саме на цей об’єкт – стаціонарне джерело забруднення, який відповідно до зазначених вище вимог законодавства був би виданий Закарпатською обласною державною адміністрацією, якщо б такий завод розташовувався б у Полтавській, Миколаївській чи Вінницькій областях – такий дозвіл мав би бути наданий саме на цей завод. І такий дозвіл був би наданий Полтавською, Миколаївською чи Вінницькою обласними адміністраціями, відповідно. У листі від 18.08.2020 № 3 «Щодо усунення порушень» ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» також зазначило про помилковість посилання на статтю 14 Податкового кодексу України, яка містить визначення стаціонарного джерела забруднення, «оскільки згідно п. 1.1. ст. 1 Податкового кодексу України він регулює «відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов’язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов’язки їх посадових осіб під час адміністрування податків та зборів, а також відповідальність за порушення податкового законодавства». Згідно зі статтею 8 Цивільного кодексу України якщо цивільні відносини не врегульовані цим Кодексом, іншими актами цивільного законодавства або договором, вони регулюються тими правовими нормами цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, що регулюють подібні за змістом цивільні відносини (аналогія закону). У разі неможливості використати аналогію закону для регулювання цивільних відносин вони регулюються відповідно до загальних засад цивільного законодавства (аналогія права). Відповідно ж до частини 1 статті 9 Цивільного кодексу України його положення застосовуються до врегулювання відносин, які виникають у сферах використання природних ресурсів та охорони довкілля, а також до трудових та сімейних відносин, якщо вони не врегульовані іншими актами законодавства. Визначення стаціонарного джерела забруднення відсутнє в чинному законодавстві України, яке регулює відносини у галузі охорони навколишнього природного середовища та міститься виключно в підпункті 14.1.230 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України. Таким чином застосування аналогії закону відповідно до положень статей 8 та 9 Цивільного кодексу України в даному випадку є обгрунтованим та законним. У листі від 18.08.2020 № 3 «Щодо усунення порушень» ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» також зазначило: «При цьому у п. 14.1 ст. 14 ПК України окремо зазначено, що поняття (зокрема поняття «стаціонарного джерела забруднення») вживаються у відповідному значенні саме у Податковому кодексі (тобто для регулювання відносин, що виникають у сфері справляння податків і зборів)». Подібне посилання ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» є маніпулятивним і таким, що спотворює дійсний зміст пункту 14.1 Податкового кодексу України, в якому зазначається: «У цьому Кодексі поняття вживаються в такому значенні:». Отже, викладені у листі від 18.08.2020 № 3 «Щодо усунення порушень» доводи є необгрунтованими і такими, що не спростовують зазначеного у повідомленні ДП «Дороги Сумщини» з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» щодо невідповідності Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» в частині наявності асфальтобетонного заводу (-ів). Відповідно до абзаців 2 та 6 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі якщо учасник процедури закупівлі: - не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; - не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи зазначене, тендерним комітетом запропоновано відхилити тендерну пропозицію ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» на підставі абзаців 2 та 6 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону у зв’язку з невідповідністю учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» в частині наявності асфальтобетонного заводу (-ів) та не виправленням виявлених замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
За результатами розгляду тендерним комітетом пропозиції ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» встановлено наступне. 1. Відповідно до п. 5.1.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати, зокрема, Довідку про наявність асфальтобетонного заводу (-ів) (АБЗ) відповідно до Додатку 2 до тендерної документації. Згідно з Додатком 2 до тендерної документації з-поміж іншого всі учасники в складі тендерної пропозиції надають копії наступних документів: - атестат виробництва, виданий відповідним уповноваженим органом; - дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами (АБЗ, що буде/будуть залучений (-ні) до надання послуг по предмету закупівлі), виданий відповідним уповноваженим органом. В «Довідці про наявність* асфальтобетонного заводу (-ів) (АБЗ)» від 31.07.2020 № 8, наданій ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» у складі своєї тендерної пропозиції, зазначається про залучення до надання послуг по предмету закупівлі асфальтобетонного заводу ДС-16837, розташованого за адресою: Сумська область, м. Охтирка, пров. Кириківський, 27, що є власністю ТОВ «СПМК-17». На виконання вимог тендерної документації Учасник надав, зокрема, копію діючого атестату виробництва UA.OD.AI.0042-19, виданого ДП «Одесастандартметрологія» для ТОВ «СПМК-17», який засвідчує, що стан виробництва асфальтобетонних та щебенево-мастикових сумішей згідно технологічного регламенту на приготування асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей на АБЗ-16837 (види продукції згідно додатку) (місцезнаходження виробництва: Сумська область, м. Охтирка, пров. Кириківський , 27) забезпечує стабільність процесу виробництва на відповідність вимогам ДСТУ Б В. 2.7:119-2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови», ДСТУ Б В.2.7-127:2015 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон щебенево-мастикові. Технічні умови». Разом з тим у складі документів тендерної пропозиції ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» відсутній дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, виданий уповноваженим органом у сфері охорони навколишнього природного середовища, що здійснює відповідне регулювання в межах території Сумської області на об’єкт: асфальтобетонний завод ДС-16837, розташований за адресою: Сумська область, м. Охтирка, пров. Кириківський, 27. Натомість Учасник надав копію дозволу № 4825485101-19 на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами з додатком, виданого 16.04.2019 Управлінням екології та природних ресурсів Миколаївської обласної державної адміністрації на об’єкт: асфальтобетонний завод, розташований за адресою – Миколаївська область, Первомайський район, с. Мигія, вул. Гранітна, 21, що належить ТОВ «СПМК-17». Також ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» у складі документів своєї тендерної пропозиції надало лист-пояснення від 31.07.2020 № 10, в якому, зокрема, зазначило, що АБЗ ДС-16837 є швидкомонтованим і до недавнього часу був розташований за місцезнаходженням: Миколаївська область, Первомайський район, с. Мигія, вул. Гранітна , 21, а наразі переміщений до Сумської області і знаходиться за адресою: Сумська область, м. Охтирка, пров. Кириківський 27. При цьому, посилаючись на визначення дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, яке міститься в пункті 2 Порядку проведення та оплати робіт, пов’язаних з видачею дозволів на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, обліку підприємств, установ, організацій та громадян – підприємців, які отримали такі дозволи, затвердженому Постановою Кабінету Міністрів України від 13.03.2002 № 302, Учасник зазначає: «Тобто дозвіл видається підприємству на експлуатацію саме об’єкту, з якого надходять в атмосферне повітря забруднюючі речовини (а не, скажімо, на право здійснювати викиди забруднюючих речовин у конкретній місцевості)». Також у листі-поясненні від 31.07.2020 № 10 Учасник окремо звертає увагу, «що Документація не містить окремих вимог щодо місця видачі дозвільних документів на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря чи вимог до зазначеного у дозволі місця розташування джерел викидів» та зазначає: «З урахуванням викладеного, приймаючи до уваги наведені положення законодавства та Документації, враховуючи, що дозвіл на викиди забруднюючих речовин № 4825485101-19 від 14.06.2019 р. було отримано ТОВ «СПМК-17» на експлуатацію саме АБЗ ДС-16837, надання ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» саме цього дозволу у складі своєї тендерної пропозиції не порушує вимог Документації у відповідній частині». Зазначені посилання ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» є необгрунтованими і безпідставними, а також такими, що суперечать вимогам чинного законодавства України та тендерної документації. Визначення стаціонарного джерела забруднення міститься в підпункті 14.1.230 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України. Відповідно до зазначеної норми стаціонарне джерело забруднення - підприємство, цех, агрегат, установка або інший нерухомий об'єкт, що зберігає свої просторові координати протягом певного часу і здійснює викиди забруднюючих речовин в атмосферу та/або скиди забруднюючих речовин у водні об'єкти. Тобто, відповідно до зазначеного визначення, АБЗ ДС-16837, що розташовувався за адресою: Миколаївська область, Первомайський район, с. Мигія, вул. Гранітна , 21 та цей же самий АБЗ ДС-16837, переміщений та змонтований за адресою: Сумська область, м. Охтирка, пров. Кириківський, 27 – це два різних стаціонарних джерела забруднення з різними просторовими координатами. Відтак тендерна пропозиція ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» містить копію дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря щодо стаціонарного джерела, яке не залучається до надання послуг за предметом закупівлі. Натомість, всупереч вимогам Додатку 3 до тендерної документації, тендерна пропозиція ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» не містить дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря щодо стаціонарного джерела – АБЗ ДС-16837, розміщеного за адресою: Сумська область, м. Охтирка, пров. Кириківський, 27, який відповідно до наданих Учасником документів залучається до надання послуг за предметом закупівлі. Варто також додати, що згідно з частиною 1 статті 204 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища» до компетенції обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій у сфері охорони навколишнього природного середовища належить, зокрема: - забезпечення реалізації державної політики у сфері заповідної справи, формування, збереження та використання екологічної мережі, здійснення управління та регулювання у сфері охорони і використання територій та об'єктів природно-заповідного фонду України на відповідній території; - участь у проведенні моніторингу стану навколишнього природного середовища; - участь у розробленні стандартів щодо регулювання використання природних ресурсів і охорони навколишнього природного середовища від забруднення та інших шкідливих впливів; - реалізація повноважень у сфері оцінки впливу на довкілля відповідно до законодавства про оцінку впливу на довкілля; - затвердження за поданням центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони навколишнього природного середовища, для підприємств, установ і організацій лімітів використання природних ресурсів (крім природних ресурсів загальнодержавного значення), скидів забруднюючих речовин у навколишнє природне середовище (крім скидів, що призводять до забруднення природних ресурсів загальнодержавного значення, навколишнього природного середовища за межами відповідної території); - видача дозволів на здійснення операцій у сфері поводження з відходами, викиди шкідливих речовин у навколишнє природне середовище, спеціальне використання природних ресурсів відповідно до законодавства; Згідно з частиною 1 статті 11 Закону України «Про охорону атмосферного повітря» для забезпечення екологічної безпеки, створення сприятливого середовища життєдіяльності, запобігання шкідливому впливу атмосферного повітря на здоров’я людей та навколишнє природне середовище здійснюється регулювання викидів найбільш поширених і небезпечних забруднюючих речовин, перелік яких встановлюється Кабінетом Міністрів України. Разом з тим відповідно до частини 3 цієї ж статті за поданням обласних, Київської, Севастопольської міських державних адміністрацій, органу виконавчої влади Автономної Республіки Крим з питань охорони навколишнього природного середовища і центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері санітарного та епідемічного благополуччя населення, органи місцевого самоврядування з урахуванням особливостей екологічної ситуації регіону, населеного пункту можуть додатково встановлювати перелік забруднюючих речовин, за якими здійснюється регулювання їх викидів на відповідній території. Отже, відповідно до зазначених норм дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарним джерелом видається відповідною обласною, Київською чи Севастопольською міськими державними адміністраціями за місцезнаходженням такого джерела забруднення. Відповідно до зазначеного дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарним джерелом з місцезнаходженням у Сумській області згідно з вимогами чинного законодавства може бути виданий виключно Сумською обласною державною адміністрацією. Варто зауважити, що згідно з листами Головного управління Держпродспоживслужби в Сумській області від 12.08.2020 № 7281-04.2/20 та Департаменту захисту довкілля та енергетики Сумської обласної державної адміністрації від 11.08.2020 № 01-20/1389, отриманими ДП «Дороги Сумщини» в порядку частини п’ятнадцятої статті 29 Закону, ТОВ «СПМК-17» не зверталося до зазначених органів з обгрунтуванням обсягів викидів та заявою щодо отримання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами. Таким чином відсутність в тендерній пропозиції ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами щодо залученого для надання послуг за предметом закупівлі асфальтобетонного заводу ДС-16837, який розташовується за адресою: Сумська область, м. Охтирка, пров. Кириківський, 27, виданого Сумською обласною державною адміністрацією, не відповідає вимогам тендерної документації. Згідно з частиною 16 статті 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. На виконання вимог частини 16 статті 29 Закону, ДП «Дороги Сумщини» 17.08.2020 в електронній системі закупівель розміщено повідомлення з вимогою про усунення встановлених невідповідностей. Разом з тим зазначені вище невідповідності у інформації та документах, що подані у тендерній пропозиції ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, не усунені. При цьому ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» у відповідь на повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції завантажило до електронної системи закупівель листа від 18.08.2020 № 3 «Щодо усунення порушень» в якому, зокрема, зазначило наступне. Учасник «ще раз підкреслив», що «Документація торгів не містить будь-яких вимог ані щодо адреси, яка має бути зазначена в дозволі на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря, ані щодо того, що він має бути виданий саме Сумською обласною державною адміністрацією». Слід зауважити, що у дозволі на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами зазначається адреса такого джерела забруднення, а не будь-яка адреса методом випадкової вибірки, а тому в тендерній документації дійсно немає і не могло бути жодних вимог щодо адреси, «яка має бути зазначена в дозволі на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами». Разом з тим, як зазначалося вище, згідно з Додатком 2 до тендерної документації з-поміж іншого всі учасники в складі тендерної пропозиції мають надати дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами (АБЗ, що буде/будуть залучений (-ні) до надання послуг по предмету закупівлі), виданий відповідним уповноваженим органом. Відтак у повідомленні про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР», розміщеному в електронній системі закупівель 17.08.2020, мова не йшла про те, що Учасник має надати дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами з вказаною тією чи іншою адресою об’єкта, а про те, що Учасник має надати такий дозвіл на асфальтобетонний завод – стаціонарне джерело забруднення, який планує залучити до надання послуг за предметом закупівлі. При цьому, згідно з «Довідкою про наявність* асфальтобетонного заводу (-ів) (АБЗ)» від 31.07.2020 № 8 (як і згідно з «Довідкою про наявність* асфальтобетонного заводу (-ів) (АБЗ)» від 18.08.2020 № 2), наданій ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» у складі своєї тендерної пропозиції, зазначається про залучення до надання послуг по предмету закупівлі асфальтобетонного заводу ДС-16837, розташованого за адресою: Сумська область, м. Охтирка, пров. Кириківський, 27. Також слід зазначити, що тендерна документація дійсно не містить вимог щодо того, що дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами має бути виданий саме Сумською обласною державною адміністрацією. Разом з тим у повідомленні про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР», розміщеному в електронній системі закупівель 17.08.2020, мова знову ж таки йде зовсім про інше: а саме необхідність надання Учасником дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами уповноваженим органом у сфері охорони навколишнього природного середовища, що здійснює відповідну діяльність на визначеній території за місцем розташування такого об’єкта (в даному випадку асфальтобетонного заводу – стаціонарного джерела забруднення, що розміщений в Сумській області). Тобто, у випадку якщо б Учасник зазначив про плани залучення для надання послуг за предметом закупівлі асфальтобетонного заводу, що розташований у Закарпатській області, він мав би надати дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами саме на цей об’єкт – стаціонарне джерело забруднення, який відповідно до зазначених вище вимог законодавства був би виданий Закарпатською обласною державною адміністрацією, якщо б такий завод розташовувався б у Полтавській, Миколаївській чи Вінницькій областях – такий дозвіл мав би бути наданий саме на цей завод. І такий дозвіл був би наданий Полтавською, Миколаївською чи Вінницькою обласними адміністраціями, відповідно. У листі від 18.08.2020 № 3 «Щодо усунення порушень» ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» також зазначило про помилковість посилання на статтю 14 Податкового кодексу України, яка містить визначення стаціонарного джерела забруднення, «оскільки згідно п. 1.1. ст. 1 Податкового кодексу України він регулює «відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов’язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов’язки їх посадових осіб під час адміністрування податків та зборів, а також відповідальність за порушення податкового законодавства». Згідно зі статтею 8 Цивільного кодексу України якщо цивільні відносини не врегульовані цим Кодексом, іншими актами цивільного законодавства або договором, вони регулюються тими правовими нормами цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, що регулюють подібні за змістом цивільні відносини (аналогія закону). У разі неможливості використати аналогію закону для регулювання цивільних відносин вони регулюються відповідно до загальних засад цивільного законодавства (аналогія права). Відповідно ж до частини 1 статті 9 Цивільного кодексу України його положення застосовуються до врегулювання відносин, які виникають у сферах використання природних ресурсів та охорони довкілля, а також до трудових та сімейних відносин, якщо вони не врегульовані іншими актами законодавства. Визначення стаціонарного джерела забруднення відсутнє в чинному законодавстві України, яке регулює відносини у галузі охорони навколишнього природного середовища та міститься виключно в підпункті 14.1.230 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України. Таким чином застосування аналогії закону відповідно до положень статей 8 та 9 Цивільного кодексу України в даному випадку є обгрунтованим та законним. У листі від 18.08.2020 № 3 «Щодо усунення порушень» ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» також зазначило: «При цьому у п. 14.1 ст. 14 ПК України окремо зазначено, що поняття (зокрема поняття «стаціонарного джерела забруднення») вживаються у відповідному значенні саме у Податковому кодексі (тобто для регулювання відносин, що виникають у сфері справляння податків і зборів)». Подібне посилання ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» є маніпулятивним і таким, що спотворює дійсний зміст пункту 14.1 Податкового кодексу України, в якому зазначається: «У цьому Кодексі поняття вживаються в такому значенні:». Отже, викладені у листі від 18.08.2020 № 3 «Щодо усунення порушень» доводи є необгрунтованими і такими, що не спростовують зазначеного у повідомленні ДП «Дороги Сумщини» з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» щодо невідповідності Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» в частині наявності асфальтобетонного заводу (-ів). Відповідно до абзаців 2 та 6 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі якщо учасник процедури закупівлі: - не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; - не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи зазначене, тендерним комітетом запропоновано відхилити тендерну пропозицію ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» на підставі абзаців 2 та 6 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону у зв’язку з невідповідністю учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» в частині наявності асфальтобетонного заводу (-ів) та не виправленням виявлених замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Код ЕГРПОУ | 40984166 |
---|---|
Почтовый адрес | 54018, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, м. Миколаїв, вул. Космонавтів, буд. 61-В, офіс 2 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Імя | Амірханян Вагінак Рушанович |
Телефон | +380960000005 |
Эл. почта | mykbudcentr@ukr.net |
Контакти
Документи
Код ЕГРПОУ | 40121960 |
---|---|
Почтовый адрес | 08130, Україна, Київська область, Петропавлівська Борщагівка, ВУЛ. ЛЬВІВСЬКА, буд.3, оф.46 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Імя | Давтян Емма Айрапетівна |
Телефон | +380677633504 |
Эл. почта | mishem@ukr.net |
Контакти
Документи
Код ЕГРПОУ | 36856010 |
---|---|
Почтовый адрес | 66502, Україна, Одеська область, Любашівка, вул.Леніна, б.89 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Імя | Григорян Вардгес Айрапетович |
Телефон | 380674428111,380971991524, |
Эл. почта | allakalkovetc1982@gmail.com |
Идентификационный номер | UA-2020-06-25-010569-a |
---|---|
Электронная цифровая подпись |
Наложено
|
Ожидаемая цена закупки | 11 961 000.00 UAH с НДС |
Минимальный шаг понижения | 59 805.00 UAH с НДС |
Гарантийное обеспечение | 59 805.00 UAH |
Период уточнения | до 24 июля, 09:00 |
---|---|
Период обжалования условий | до 30 июля, 00:00 |
Подача предложений | до 3 августа, 09:00 |
Дата последних изменений | 11 сентября, 10:21 |
Аукцион: | Просмотреть |
ГБН Г.1-218-182:2011 Текущий средний ремонт автомобильной дороги общего пользования местного значения О191602 Боромля-Малый Выстороп-Бишкінь, км 0+100 - км 1+450GBN G. 1-218-182:2011 Current average repair of public road network of local value O191602 Boromlya-Malyy Vystorop-Byshkin1 послуга |
Адреса поставки: Відповідно до документації Срок: до 31.12.2020 00:12 Код ДК 021: 45233142-6, Ремонт дорог |
---|
Название организации | Державне підприємство "Дороги Сумщини" |
---|---|
Код ЕГРПОУ | 42524164 |
Почтовый адрес | 40022, Україна, Сумська область, Суми, ВУЛИЦЯ ТРОЇЦЬКА, БУДИНОК 9 |
Імя |
Касьян Яна Олександрівна |
Телефон | 380503071577 |
Эл. почта | ffgg@ukr.net |