0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Відкриті торги
Заказчик
Управління освіти адміністрації Новобаварського району Харківської міської ради
Контакты и закупкиНе відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно підпункту 2.3 учасник подає копії особових медичних книжок працівників учасника, що матимуть безпосереднє відношення до виконання договору, затверджених наказом МОЗ України 21.02.2013 р. № 150. В Довідці про наявність працівників від 16 липня 2020 року № 949/2 учасник зазначає електромонтера Бабкін Дмитро Васильович, для підтвердження надається копія трудової книжки на Бабкіна Дмитра Васильовича. Учасник у складі пропозиції надає копію особової медичної книжки затвердженої наказом МОЗ України 21.02.2013 р. № 150 серія 10ЯЯЮ № 610211 на Бабікін Дмитро Васильович, при цьому для усунення невідповідностей в довідці-роз’яснення № 953 від 23 липня 2020р. учасник повідомляє, що у складі пропозиції у файлі «Медичні книжки копії», сторінки 5-6 було надано копію особової медичної книжки на Бабкіна Дмитра Васильовича Серія 10ЯЯЮ №610211. Учасник не усунув невідповідність та не надав протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення такої невідповідності копію особової медичної книжки, затвердженої наказом МОЗ України 21.02.2013 р. № 150 на Бабкін Дмитра Васильовича. Відповідно до підпункту 2.4. учасник подає копії документів, які підтверджують трудові відносини між учасником та зазначеними працівниками (керівника та виконавців послуг): копії трудових книжок (або копії трудового договору, контракту) або наказів про призначення. В пункті 7 Розділу 1. Загальні положення зазначено: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що подаються учасниками відкритих торгів в електронному вигляді через електронну систему закупівель складаються українською мовою. Документи стосовно технічної частини предмету закупівлі можуть бути надані російською мовою. У разі надання Учасником будь-яких документів іншою мовою вони повинні бути перекладені українською мовою та підписані тим, хто здійснив переклад (учасник\організація, що здійснює переклад). Для усунення невідповідності учасник подає копію трудової книжки на Рябініна Дмитра Володимировича, при цьому переклад зроблено починаючи з запису №8. Відсутні записи № 1,2,3,4,5,6,7. В Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 16 липня 2020 року № 949/1 в пункті 2. Відомості про наявність оргтехніки, обладнання, пристроїв, вимірювального обладнання та засобів вимірювальної техніки учасником зазначено Риштовання (ліса) (п.7) та Драбина (п.8). Учасник зазначив, що даний інструмент – Справний та надає для підтвердження Акт №1 від 5 грудня 2019 р. та Акт № 2 від 5 грудня 2019 р. Для усунення невідповідностей учаснику необхідно надати документ підтверджуючий технічний стан Риштовання та Драбини, що зазначені у Довідці про наявність у учасника обладнання та матеріально-технічної бази. Для усунення невідповідностей учасник подає Акт № 1 від 5 грудня 2019 р. та Акт № 2 від 5 грудня 2019 р. підписаний всіма учасниками. В Акті № 1 від 5 грудня 2019 р. та Акті № 2 від 5 грудня 2019 р. поданих у складі пропозиції було вказано: Наступний термін перевірки та огляду 5 червня 2020 року. В акті № 1 та Акті № 2, наданих для усунення невідповідностей 23 липня 2020 року вказано: Наступний термін перевірки та огляду: Учасник не вказав дату наступної перевірки та огляду. Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Відповідно Додатку 6 тендерної документації учасник заповнює ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ на участь у відкритих торгах на закупівлю код ДК 021:2015: 51700000-9 — Послуги зі встановлення протипожежного устаткування (Встановлення системи пожежної сигналізації). Учасник подає ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ (№ 949 від 16 липня 2020 р.), на закупівлю UA-2020-07-02-004716-a, при цьому в пункті 1. Найменування предмета закупівлі згідно тендерної документації вказує послуги з монтажу та пусконалагоджування системи пожежної сигналізації в приміщеннях Харківської спеціалізованої школи I-III ступенів № 29 Харківської міської ради Харківської області за адресою: 61103, м. Харків, вул Балакірєва, 16-А (ДК 021:2015:45310000-3 – Електромонтажні роботи). Найменування предмету закупівлі Тендерної пропозиції Учасника не відповідає предмету закупівлі Замовника. У відповідності до Додатку 4 тендерної документації Учасник надає гарантійний лист, в якому гарантує, що обладнання та матеріали, що будуть використані, будуть новими та сертифікованими в Україні та відповідатимуть вимогам чинного законодавства. Учасник подає гарантійний лист № 949/28 від 16 липня 2020 р., в якому зазначає, що обладнання та матеріали, що будуть використані, мають бути новими та сертифікованими в Україні та відповідати вимогам чинного законодавства. Гарантійний лист наданий учасником не підтверджує вимоги щодо обладнання та матеріалів.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно підпункту 2.3 учасник подає копії особових медичних книжок працівників учасника, що матимуть безпосереднє відношення до виконання договору, затверджених наказом МОЗ України 21.02.2013 р. № 150. В Довідці про наявність працівників від 16 липня 2020 року № 949/2 учасник зазначає електромонтера Бабкін Дмитро Васильович, для підтвердження надається копія трудової книжки на Бабкіна Дмитра Васильовича. Учасник у складі пропозиції надає копію особової медичної книжки затвердженої наказом МОЗ України 21.02.2013 р. № 150 серія 10ЯЯЮ № 610211 на Бабікін Дмитро Васильович, при цьому для усунення невідповідностей в довідці-роз’яснення № 953 від 23 липня 2020р. учасник повідомляє, що у складі пропозиції у файлі «Медичні книжки копії», сторінки 5-6 було надано копію особової медичної книжки на Бабкіна Дмитра Васильовича Серія 10ЯЯЮ №610211. Учасник не усунув невідповідність та не надав протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення такої невідповідності копію особової медичної книжки, затвердженої наказом МОЗ України 21.02.2013 р. № 150 на Бабкін Дмитра Васильовича. Відповідно до підпункту 2.4. учасник подає копії документів, які підтверджують трудові відносини між учасником та зазначеними працівниками (керівника та виконавців послуг): копії трудових книжок (або копії трудового договору, контракту) або наказів про призначення. В пункті 7 Розділу 1. Загальні положення зазначено: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що подаються учасниками відкритих торгів в електронному вигляді через електронну систему закупівель складаються українською мовою. Документи стосовно технічної частини предмету закупівлі можуть бути надані російською мовою. У разі надання Учасником будь-яких документів іншою мовою вони повинні бути перекладені українською мовою та підписані тим, хто здійснив переклад (учасник\організація, що здійснює переклад). Для усунення невідповідності учасник подає копію трудової книжки на Рябініна Дмитра Володимировича, при цьому переклад зроблено починаючи з запису №8. Відсутні записи № 1,2,3,4,5,6,7. В Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 16 липня 2020 року № 949/1 в пункті 2. Відомості про наявність оргтехніки, обладнання, пристроїв, вимірювального обладнання та засобів вимірювальної техніки учасником зазначено Риштовання (ліса) (п.7) та Драбина (п.8). Учасник зазначив, що даний інструмент – Справний та надає для підтвердження Акт №1 від 5 грудня 2019 р. та Акт № 2 від 5 грудня 2019 р. Для усунення невідповідностей учаснику необхідно надати документ підтверджуючий технічний стан Риштовання та Драбини, що зазначені у Довідці про наявність у учасника обладнання та матеріально-технічної бази. Для усунення невідповідностей учасник подає Акт № 1 від 5 грудня 2019 р. та Акт № 2 від 5 грудня 2019 р. підписаний всіма учасниками. В Акті № 1 від 5 грудня 2019 р. та Акті № 2 від 5 грудня 2019 р. поданих у складі пропозиції було вказано: Наступний термін перевірки та огляду 5 червня 2020 року. В акті № 1 та Акті № 2, наданих для усунення невідповідностей 23 липня 2020 року вказано: Наступний термін перевірки та огляду: Учасник не вказав дату наступної перевірки та огляду. Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Відповідно Додатку 6 тендерної документації учасник заповнює ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ на участь у відкритих торгах на закупівлю код ДК 021:2015: 51700000-9 — Послуги зі встановлення протипожежного устаткування (Встановлення системи пожежної сигналізації). Учасник подає ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ (№ 949 від 16 липня 2020 р.), на закупівлю UA-2020-07-02-004716-a, при цьому в пункті 1. Найменування предмета закупівлі згідно тендерної документації вказує послуги з монтажу та пусконалагоджування системи пожежної сигналізації в приміщеннях Харківської спеціалізованої школи I-III ступенів № 29 Харківської міської ради Харківської області за адресою: 61103, м. Харків, вул Балакірєва, 16-А (ДК 021:2015:45310000-3 – Електромонтажні роботи). Найменування предмету закупівлі Тендерної пропозиції Учасника не відповідає предмету закупівлі Замовника. У відповідності до Додатку 4 тендерної документації Учасник надає гарантійний лист, в якому гарантує, що обладнання та матеріали, що будуть використані, будуть новими та сертифікованими в Україні та відповідатимуть вимогам чинного законодавства. Учасник подає гарантійний лист № 949/28 від 16 липня 2020 р., в якому зазначає, що обладнання та матеріали, що будуть використані, мають бути новими та сертифікованими в Україні та відповідати вимогам чинного законодавства. Гарантійний лист наданий учасником не підтверджує вимоги щодо обладнання та матеріалів.
Код ЕГРПОУ | 34470916 |
---|---|
Почтовый адрес | 61052, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Полтавський шлях, 50 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Імя | Микола Трохименко |
Телефон | +380675749230 |
Эл. почта | trofimenkona@ukr.net |
Контакти
Документи
Код ЕГРПОУ | 43144635 |
---|---|
Почтовый адрес | 61001, Україна, Харківська область, Харків, вулиця Плеханівська, будинок 2/5 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Імя | Босий Микола Олексійович |
Телефон | +380676261130 |
Эл. почта | ohoronamasterservis@gmail.com |
Идентификационный номер | UA-2020-07-02-004716-a |
---|---|
Электронная цифровая подпись |
Наложено
|
Ожидаемая цена закупки | 538 837.00 UAH с НДС |
Минимальный шаг понижения | 2 694.19 UAH с НДС |
Гарантийное обеспечение | 16 000.00 UAH |
Планування закупівлі | UA-P-2020-07-02-002272-c |
Перейти до плану закупівлі |
Период уточнения | до 7 июля, 16:00 |
---|---|
Период обжалования условий | до 13 июля, 00:00 |
Подача предложений | до 17 июля, 16:00 |
Дата последних изменений | 13 августа, 10:22 |
Аукцион: | Просмотреть |
Установка системы пожарной сигнализации3 послуга |
Адреса поставки: 61000, Україна, Харківська область, Харків, Заклади освіти Управління освіти адміністрації Новобаварського району Харківської міської ради відповідно до дислокації Срок: до 30.08.2020 00:08 Код ДК 021: 51700000-9, Услуги по установке противопожарного оборудования |
---|
Название организации | Управління освіти адміністрації Новобаварського району Харківської міської ради |
---|---|
Код ЕГРПОУ | 02146311 |
Почтовый адрес | 61052, Україна, Харківська область, Харків, вул.Ярославська,буд.21 |
Імя |
Рудік Олена Вікторівна |
Телефон | 380577120894 |
Эл. почта | okt_tender@ukr.net |