0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Спрощена закупівля
1. Найменування замовника: ЛЮБОІВАНІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА. 2.Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 20884320. 4. Місцезнаходження замовника: 55324, Миколаївська обл., Арбузинський р-н, с. Любоіванівка, вул. Центральна, буд. 39. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Петренко Петро Олегович, уповноважена особа, телефон +380967292830, e-mail: liuboivanivska.silrada@ukr.net. 6. Вид предмета закупівлі: Роботи. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Реконструкція водопровідної мережі по вулиці Центральна та Миру в селі ЛюбоіванівкаАрбузинського району Миколаївської області. 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 45332000-3 «Водопровідні роботи та влаштування водостоків» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 9. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Усі посилання в технічному завданні тендерної документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля, про що учасник в складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист. 10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 (одна) робота. 11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55324, Миколаївська обл., Арбузинський р-н, с. Любоіванівка, по вулиці Центральна та Миру. 12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 01.10.2020 року. 13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». 14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 278 553,00 грн. (двісті сімдесят вісім тисяч п’ятсот п’ятдесят три гривні 00 копійок) з ПДВ. 15. Період уточнення інформації про закупівлю: «25» серпня 2020 року час 0000 год. 16. Кінцевий строк подання пропозицій: «28» серпня 2020 року час 0000 год. 17.Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Не застосовується. Критерій оцінки – «Ціна» 100%. 18. Розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Не вимагається. 19. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Не вимагається. 20. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. 21.Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. 22. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції: Пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). 23. Дата та час проведення електронного аукціону: Визначаються електронною системою закупівель автоматично.
завершеннаяКонтакти
Документи
Код ЕГРПОУ | 35153828 |
---|---|
Почтовый адрес | 55002, Україна, Миколаївська область, Южноукраїнськ, 55000, Миколаївська обл., місто Южноукраїнськ, ВУЛИЦЯ НАБЕРЕЖНА ЕНЕРГЕТИКІВ, будинок 7, квартира 81 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Імя | Тертична Тетяна |
Телефон | 380675113110 |
Эл. почта | PEREPELIZIN@UKR.NET |
Идентификационный номер | UA-2020-08-18-001455-a |
---|---|
Электронная цифровая подпись |
Наложено
|
Ожидаемая цена закупки | 278 553.00 UAH с НДС |
Минимальный шаг понижения | 2 785.53 UAH с НДС |
Период уточнения | до 25 августа, 00:00 |
---|---|
Подача предложений | до 28 августа, 00:00 |
Дата последних изменений | 2 сентября, 11:40 |
1 робота |
Адреса поставки: 55324, Україна, Миколаївська область, с. Любоіванівка, по вулиці Центральна та Миру Срок: до 01.10.2020 00:10 Код ДК 021: 45332000-3, |
---|
Название организации | ЛЮБОІВАНІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА |
---|---|
Код ЕГРПОУ | 20884320 |
Почтовый адрес | 55324, Україна, Миколаївська область, с. Любоіванівка, вул. 70 років жовтня |
Імя |
Петр Петренко |
Телефон | +380967292830 |
Эл. почта | liuboivanivska.silrada@ukr.net |