0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Спрощена закупівля
Учасник (Виконавець) повинен виконати поточний ремонт риміщення ВПЗ м. Свалява, вул.Шевченка,1, Закарпатської обл. 89300 (пересувні відділення поштового зв'язку) шляхом проведення косметичного ремонту приміщення для персоналу, електромонтажних робіт, влаштування захисної металевої огорожі кімнати зберігання та інші, відповідно до дефектного акту. Роботи необхідно виконувати з суворим дотриманням вимог інструкцій з техніки безпеки, пожежної безпеки та виробничої санітарії. Допуск до виконання робіт проводяться відповідно до діючих інструкцій та вказівок. Роботи проводяться з додержанням вимог ДБН В.2.5-64:2012. ДБН А.3.1-5:2016.. До початку проведення робіт Виконавець зобов`язаний виконати підготовчі роботи по захисту приміщень Замовника від запилювання, забруднення, протікання та інших пошкоджень, пов`язаних з виконанням робіт (при необхідності). Якість використовуваних під час виконання робіт матеріалів повинна відповідати діючим нормам і стандартам для даного виду матеріалів. Відповідальність за якість матеріалів несе Виконавець. Якість робіт, що є предметом цього Договору та матеріали, що використовуються при їх виконанні, повинні відповідати вимогам проекту виконання робіт і діючим нормативним документам, стандартам, технічним та іншим умовам прийнятих для даного виду робіт. Виконавець забов’язується надати копії документів, що підтверджують якість матеріалів, що використовуються при виконанні робіт (висновки державної санітарно-епідемілогічної експертизи, сертифікат якості/відповідності (якщо матеріали підлягають сертифікації), тощо). У разі неякісного надання робіт та використання неякісних матеріалів, Виконавець зобов’язується протягом 5-ти робочих днів усунути недоліки, з моменту пред’явлення Замовником претензії. Гарантійний строк проведених робіт та використаних матеріалів становить 2 роки. Строк виконання робіт протягом 39 календарних днів з моменту підписання договору. Кількісні та технічні характеристики вказано у дефектному акті, який знаходиться у Додатку 2 Документації спрощеної закупівлі
не состояласьОбщая стоимость
162 100.00 UAH
Идентификационный номер | UA-2020-08-19-008892-a |
---|---|
Электронная цифровая подпись |
Наложено
|
Ожидаемая цена закупки | 162 100.00 UAH с НДС |
Минимальный шаг понижения | 1 621.00 UAH с НДС |
Период уточнения | до 26 августа, 00:00 |
---|---|
Подача предложений | до 1 сентября, 18:00 |
Дата последних изменений | 1 сентября, 18:00 |
56 найменувань |
Адреса поставки: Відповідно до документації Срок: до 21.10.2020 00:10 Код ДК 021: 45220000-5, |
---|
Название организации | АТ "Укрпошта" в особі закарпатської дирекції |
---|---|
Код ЕГРПОУ | 20454128 |
Почтовый адрес | 88000, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, пл. Поштова, 4 |
Імя |
Роман Бедрій |
Телефон | +380507503200 |
Эл. почта | bedriy-rm@ukrposhta.ua |