0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Закупівля без використання електронної системи
Комп’ютерна мережа Замовника, умовно поділяється на 3 сегменти, які відрізняються встановленим на них програмним забезпеченням, а також різним часом реакції на заявки Замовника і часом їх вирішення: 1) Базові робочі машини (52 комп’ютер); 2) Спеціалізовані робочі машини (12 комп’ютерів + сервер (Ubuntu)); 3) Критично-важливі робочі машини (10 комп’ютерів + сервер(Windows 2008 Server)). 1) Базові робочі машини потребують підримку такого переліку програмного забезпечення: ОС Windows, пакет програм Microsoft office, Adobe Acrobat, Adobe Finereader, winrar, firefox, chrome, Total Commander, антивірусні програми. Основні обов'язки Учасника закупівлі по цьому програмному забезпеченню та техніці: встановлення/переустановлення по потребі Замовника, вчасне оновлення, слідкування за актуальністю регістраціонних ключів, консультації по роботі програм та самої операційної системи, налаштування периферійної техніки, підтримка мережевих дисків, управління даними на робочих місцях, управління доступом до файлових ресурсів , антивірусний захист робочих станцій, контроль оновлення антивірусних баз на робочих станціях і серверах, створення / видалення облікових записів і груп, відновлення працездатності після збою. Профілактика та очистка від пилу системних блоків користувачів. Консультування та обґрунтування необхідності по модернізації комплектуючих, діагностика та ремонт непрацюючих модулів ПК. Термін реакції при зверненні Замовника по телефону – негайно, та надання консультацій. Термін вирішення питання, якщо не вдається вирішити віддалено - не більше 5 годин з виїздом до Замовника. 2) Спеціалізовані робочі машини потребують підримку такого переліку програмного забезпечення: всі програми які встановлені на базових робочих машинах, а також додатково програмні продукти Sibelius, Adobe Photoshop, Adobe Audition, Adobe Premiere, Adobe After Effects, Finale, Cubase + Plugins(Kontakt, Omnisphere), Edius, Ableton live, Pinnacle Studio, QuarkXPress, Основні обов'язки Учасника закупівлі по цьому програмному забезпеченню та техніці: встановлення/перевстановлення по потребі Замовника, вчасне оновлення, слідкування за актуальністю регістраціонних ключів, консультації по роботі програм, налаштування периферійної техніки, підтримка мережевих дисків. Організація та обслуговування відео-трансляцій Замовника (концертів, конкурсів, урочистих церемоній). Консультації по обробці відзнятого відеоматеріалу. Профілактика та очистка від пилу системних блоків користувачів. Консультування та обгрунтування необхідності по модернізації комплектуючих, діагностика та ремонт непрацюючих модулів ПК. Термін реакції при зверненні Замовника по телефону – негайно, та надання консультацій. Термін вирішення питання, якщо не вдається вирішити віддалено - не більше 3 годин з обов’язковим виїздом до Замовника. 3) Критично-важливі робочі машини потребують підримку такого переліку програмного забезпечення: всі програми які встановлені на базових робочих машинах, 1C (v.7, 8), ІС-Про, Медок, FreeZvit, MeregaM, Є-звітність, Localbalance, Лига-Закон. Від працездатності цих машин залежить вся робота інституту. Основні обов'язки Учасника закупівлі по цьому програмному забезпеченню та техніці: встановлення/перевстановлення по потребі Замовника, вчасне оновлення, слідкування за актуальністю регістраціонних ключів, консультації по роботі програм, налаштування периферійної техніки, підтримка мережевих дисків, створення резервних копій баз даних цих програм. Уміння налаштовувати і консультувати по роботі клієнт-банк програм різних фінансових установ, крипто-сервера. Профілактика та очистка від пилу системних блоків користувачів. Консультування та обгрунтування необхідності по модернізації комплектуючих, діагностика та ремонт непрацюючих модулів ПК. Термін реакції по телефону - негайно.
завершеннаяКонтакти
Документи
Код ЕГРПОУ | 3047417676 |
---|---|
Почтовый адрес | 03058, Україна, Київська область, Київ, ВУЛИЦЯ ВАДИМА ГЕТЬМАНА, будинок 46 А, корпус 4, квартира 441 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Імя | Віталій Криволап |
Телефон | ++380636302268 |
Эл. почта | vvv.vetal@gmail.com |
Идентификационный номер | UA-2020-08-25-004536-c |
---|---|
Электронная цифровая подпись |
Наложено
|
Ожидаемая цена закупки | 14 390.00 UAH без НДС |
Планування закупівлі | UA-P-2020-08-25-004089-b |
Перейти до плану закупівлі |
Дата последних изменений | 25 августа, 19:36 |
---|
1 послуга |
Адреса поставки: 01032, Україна, Київська область, Київ, вул. Льва Толстого, 31 Срок: до 31.12.2020 00:12 Код ДК 021: 50310000-1, |
---|
1 послуга |
Адреса поставки: 03056, Україна, Київська область, Київ, вул. Дашавська, 22 Срок: до 31.12.2020 00:12 Код ДК 021: 50310000-1, |
---|
Название организации | КИЇВСЬКА МУНІЦИПАЛЬНА АКАДЕМІЯ МУЗИКИ ІМ. Р.М.ГЛІЄРА |
---|---|
Код ЕГРПОУ | 02214923 |
Почтовый адрес | 01032, Україна, Київська область, Київ, ВУЛИЦЯ ЛЬВА ТОЛСТОГО, будинок 31 |
Імя |
Юрій Карюк Олексійович |
Эл. почта | kievgliera@ukr.net |