0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Відкриті торги
Оголошення про проведення відкритих торгів по предмету закупівлі: ДК 021:2015 – 51310000-8: Послуги зі встановлення радіо-, телевізійної, аудіо- та відеоапаратури (надання послуг по монтажу обладнання для спостереження на площі Театральній в м. Суми та сквері ім. І. Г. Харитоненка в м. Суми). 1. Інформація про замовника торгів: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради (І категорія), (і. к.24013674), 40004, м. Суми, вул. Горького,21; 2. Назва предмету закупівлі: надання послуг по монтажу обладнання для спостереження на площі Театральній в м. Суми та сквері ім. І. Г. Харитоненка в м. Суми. 3. Обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: площа Театральна в м. Суми та сквер ім. І. Г. Харитоненка в м. Суми. Обсяг надання послуг детально викладений в додатку 3 до тендерної документації. 4. Очікувана вартість предмета закупівлі: 650 000,00 грн. (з ПДВ). 5. Строк виконання робіт (надання послуг): до 18.12.2020 р. 6. Кінцевий строк подання пропозицій: 18.09.2020 р. до 00 год. за Київським часом. 7.Умови оплати: Розрахунки за надані послуги проводяться шляхом перерахунку коштів на розрахунковий рахунок Виконавця після підписання сторонами актів здачі-приймання наданих послуг у межах відповідних бюджетних призначень на 2020 рік. Розрахунки за надані послуги будуть здійснюватися щомісячно на підставі актів здачі-приймання наданих послуг проміжними платежами по мірі надання послуг. Форма розрахунків: за фактом наданих послуг Замовник оплачує надані за цим Договором послуги у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Виконавця. Взаєморозрахунки за надані послуги проводяться на підставі акту здачі-приймання наданих послуг, підписаного та завіреного печатками Замовника та Виконавця, які готує Виконавець до 13 числа – за першу половину місяця (при необхідності) та до 25 числа звітного місяця, а Замовник оплачує надані послуги. Оплата за надані послуги здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України. Виконання послуг Виконавцем проводиться без авансування. 8.Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. 9.Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не вимагається 10. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 % до 3 % очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 6 500,00 грн. (1%). Затверджено Протоколом № 439/05.02.03-05 від 02.09.2020 р.
отмененнаяОбщая стоимость с НДС
650 000.00 UAH
Причина отмены
На підставі службової записки начальника структурного підрозділу та зауважень, які надійшли в електронній системі закупівель від учасників при проведенні відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015 - 51310000-8: Послуги зі встановлення радіо-, телевізійної, аудіо- та відеоапаратури (надання послуг по монтажу обладнання для спостереження на площі Театральній в м. Суми та сквері ім. І. Г. Харитоненка в м. Суми), виникла необхідність відмінити відкриті торги за № UA-2020-09-02-010356-b, у зв’язку із наявністю недоопрацьованого технічного завдання на виконання вищезазначених послуг, відповідно до якого учасникам не можливо сформувати та подати тендерні пропозиції. Доопрацювання Додатку №3 для повного та всебічного надання послуг потребує деякий час, а тому унести зміни до тендерної документації найближчим часом не має можливості.
Идентификационный номер | UA-2020-09-02-010356-b |
---|---|
Электронная цифровая подпись |
Наложено
|
Ожидаемая цена закупки | 650 000.00 UAH с НДС |
Минимальный шаг понижения | 6 500.00 UAH с НДС |
Планування закупівлі | UA-P-2020-09-02-001407-c |
Перейти до плану закупівлі |
Период уточнения | до 8 сентября, 00:00 |
---|---|
Период обжалования условий | до 14 сентября, 00:00 |
Подача предложений | до 18 сентября, 00:00 |
Дата последних изменений | 21 сентября, 00:04 |
Начало аукциона: | 18 сентября, 12:15 |
1 послуга |
Адреса поставки: Відповідно до документації Срок: до 18.12.2020 00:12 Код ДК 021: 51310000-8, |
---|
Название организации | Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради |
---|---|
Код ЕГРПОУ | 24013674 |
Почтовый адрес | 40004, Україна, Сумська область, Суми, вул. Горького, 21 |
Імя |
Наталя Чугай Миколаївна |
Телефон | 380542700595 |
Эл. почта | dim@smr.gov.ua |