0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Закупівля без використання електронної системи
Результатом виконаних робіт (наданих послу) за цим договором є (пошиттт масок медичних та халатів одноразових ізоляційних), точне найменування яких вказується в наданій Замовником і узгодженій сторонами специфікації (специфікаціях), які являються невід'єменою частиною даного договору. Вимоги до готової продукції (графік відвантаження готової продукції) вказується в погодженій сторонами виробничій програмі. Виготовлення продукції Виконавцем має бути здійснена протягом строку вказаного в специфікації. Про готовність продукції до приймання Виконавець письмове (факсом) повідомляє Замовника на наступний день після її фактичного виготовлення. Кількість виготовленої продукції повинна відповідати наданій специфікаці (специфікаціям). Якість виготовленої продукції повинна відповідати вимогам ТОУ, ТУ У. вказаним в накладних, а також зразку, затвердженому сторонами. Виконавець гарантує доброякісність і надійність готової продукції протягом стороку, встановленого у стандартах і технічних умовах на неї. Продукція, що не відповідає вимогам технічних умов, технології виготовлення чи затвердженому зразку вважається не виготовленою. У випадку, якщо готова продукція, була прийнята, але протягом 10 днів з моменту приймання Замовник виявив, що така продукція не відповідає вимогам (зокрема якості, кількості, номенклатури), встановленим у стандартах, технічних умовах специфікації та /або заявці Замовника, продукція має бути замінена та доставлена Виконавцем за власний рахунок у 5-ти денний строк з дня виявлення невідповідност вимогам Замовника.
завершеннаяЗаказчик
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БІЛЬШІВЦІВСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" БІЛЬШІВЦІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ОБ'ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ ГАЛИЦЬКОГО РАЙОНУ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контакты и закупкиКонтакти
Документи
Идентификационный номер | UA-2020-09-14-002640-b |
---|---|
Электронная цифровая подпись |
Наложено
|
Ожидаемая цена закупки | 9 000.00 UAH без НДС |
Планування закупівлі | UA-P-2020-08-06-010036-a |
Перейти до плану закупівлі |
Дата последних изменений | 14 сентября, 11:25 |
---|
150 штука |
Адреса поставки: 77146, Україна, Івано-Франківська область, смт.Більшівці, вул.Тиха,4 Срок: до 30.09.2020 00:09 Код ДК 021: 33140000-3, |
---|
Название организации | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БІЛЬШІВЦІВСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" БІЛЬШІВЦІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ОБ'ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ ГАЛИЦЬКОГО РАЙОНУ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
---|---|
Код ЕГРПОУ | 01993397 |
Почтовый адрес | 77146, Україна, Івано-Франківська область, смт Більшівці, вул. Тиха, буд. 4 |
Імя |
БОГДАН ІЖИЦЬКИЙ |
Телефон | +380683354446 |
Эл. почта | bilshiv@ukr.net |