0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Спрощена закупівля
Масло селянське. Доставку проводити 1 раз на тиждень (неділя вихідний) у кількості ~ 5 кг (деталі по телефону з понеділка по п’ятницю). Учасник повинен надати в електронному(сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: 1. Цінова пропозиція 2. Довідка у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази завірену уповноваженою особою та печаткою (за наявності) 3. Довідка у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід завірену уповноваженою особою та печаткою (за наявності) 4. Копія Витягу або Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців завірену уповноваженою особою та печаткою (за наявності) 5. Довідка у довільній формі із детальною інформацією про учасника (найменування, місцезнаходження, місце реєстрації, телефон) завірену уповноваженою особою та печаткою (за наявності) 6. Довідка у довільній формі про те, що фізична особа, не була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку завірену уповноваженою особою та печаткою (за наявності) 7. Довідка у довільній формі, що особа немає заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) завірену уповноваженою особою та печаткою (за наявності) 8. Довідка у довільній формі про документ на особу (довіреність, доручення, тощо…), що підтверджує право представляти інтереси Учасника та засвідчує своїм підписом документи, що мають до цього відношення 9. Копії документів, які свідчать про якість товару, що пропонується – сертифікат відповідності, посвідчення якості, декларацію про відповідність, висновок державної санітарно-епідемілогічної служби встановленні діючим законодавством тощо) завірену уповноваженою особою та печаткою (за наявності) Також водій постачальника повинен мати санітарний паспорт на автомобіль та власну медичну книжку. Після закінчення терміну подання пропозицій електронних торгів доповнення Учасників Замовником прийматися не будуть!!! У разі не надання одночасно усіх необхідних документів, пропозиція Учасника розгляду не підлягає!!!
отмененнаяОбщая стоимость без НДС
7 000.00 UAH
Причина отмены
не вірно вказаний код державного класифікатора
Идентификационный номер | UA-2017-03-23-001895-b |
---|---|
Электронная цифровая подпись |
Отсутствует
|
Период уточнения | до 24 марта, 16:00 |
---|---|
Подача предложений | до 29 марта, 00:00 |
Дата последних изменений | 28 марта, 16:34 |
Отменено
Ожидаемая цена закупки | 7 000.00 UAH без НДС |
---|---|
Начало аукциона | 29 марта, 13:42 |
Минимальный шаг понижения | 35.00 UAH без НДС |
---|---|
82 кілограм |
Адреса поставки: 48751, Україна, Тернопільська область, смт. Мельниця-Подільська, Івана Франка, 39 Срок: до 30.06.2017 00:06 Код ДК 021: 15530000-2, |
---|
Название организации | УСТАНОВА ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ МЕЛЬНИЦЕ-ПОДІЛЬСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КОМУНАЛЬНИЙ ДИТЯЧИЙ БУДИНОК-ІНТЕРНАТ |
---|---|
Код ЕГРПОУ | 21163568 |
Почтовый адрес | 48751, Україна, Тернопільська область, Мельниця-Подільська, Івана Франка, 39 |
Імя |
Швайко Наталя Іванівна |
Телефон | 380354141228 |
Эл. почта | natalya.shwaicko@yandex.ua |