На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
7 633 000.00 UAH
Лот 1 – Меблі для дошкільних навчальних закладів
1 179 550.00 UAH
Лот 2 – Меблі для загальноосвітніх навчальних закладів
813 450.00 UAH
Лот 3 – Меблі для нової української школи
5 640 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з публ. англ. мовою
Завершена закупівля
Ідентифікаційний номер | UA-2020-06-03-003527-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 26 червня, 10:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 2 липня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 6 липня, 10:00 |
Дата останніх змін | 28 липня, 09:02 |
Очікувана вартість закупівлі | 1 179 550.00 UAH з ПДВ |
---|
Мінімальний крок пониження | 5 897.75 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 35 386.00 UAH |
Для участі у лоті замовник вимагає надати банківську гарантію
Розрахувати вартість
Лот 1 - Меблі для дошкільних навчальних закладів (міський бюджет)Lot 1 – Furniture for preschool educational institutions (сity budget)345 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 30.09.2020 00:09 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39160000-1, Шкільні меблі |
ФОП Бушкевич Г.О. – тендерна пропозиція відхилена на підставі ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» в зв’язку з тим, що: - учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом 1 частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. За результатом розгляду тендерної пропозиції ФОП Бушкевич Г.О. встановлено наступне. Предметом закупівлі визначено Лот 1 Меблі для дошкільних навчальних закладів (ліжко двоярусне з натуральної деревини 260 шт., шафа для дитячого одягу п’ятисекційна з лавою 85 шт.). Відповідно до п.3.1.3 розділу ІІІ «Інші документи» додатку 3 тендерної документації учасники подають документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам: «3.1.3.Скан-копії висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, якими підтверджується відповідність товару, що пропонується учасником, діючим в Україні вимогам санітарного законодавства». ФОП Бушкевич Г.О. у складі тендерної пропозиції надала скан-копію Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи. №602-123-20-1/27946 від 21.06.2018р від виробника ФОП Бушкевич Г.О. щодо об’єкту експертизи, що в додатку 1 до висновку, в якому зазначено в тому числі ліжка дитячі (односпальні, двоярусні, триярусні). Однак, у складі тендерної пропозиції ФОП Бушкевич Г.О. відсутні будь-які висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, яким підтверджується відповідність Шаф для дитячого одягу 5-ти секційна з лавою діючим в Україні вимогам санітарного законодавства, що не відповідає умовам тендерної документації в цій частині.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
ФОП Бушкевич Г.О. – тендерна пропозиція відхилена на підставі ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» в зв’язку з тим, що: - учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом 1 частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. За результатом розгляду тендерної пропозиції ФОП Бушкевич Г.О. встановлено наступне. Предметом закупівлі визначено Лот 1 Меблі для дошкільних навчальних закладів (ліжко двоярусне з натуральної деревини 260 шт., шафа для дитячого одягу п’ятисекційна з лавою 85 шт.). Відповідно до п.3.1.3 розділу ІІІ «Інші документи» додатку 3 тендерної документації учасники подають документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам: «3.1.3.Скан-копії висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, якими підтверджується відповідність товару, що пропонується учасником, діючим в Україні вимогам санітарного законодавства». ФОП Бушкевич Г.О. у складі тендерної пропозиції надала скан-копію Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи. №602-123-20-1/27946 від 21.06.2018р від виробника ФОП Бушкевич Г.О. щодо об’єкту експертизи, що в додатку 1 до висновку, в якому зазначено в тому числі ліжка дитячі (односпальні, двоярусні, триярусні). Однак, у складі тендерної пропозиції ФОП Бушкевич Г.О. відсутні будь-які висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, яким підтверджується відповідність Шаф для дитячого одягу 5-ти секційна з лавою діючим в Україні вимогам санітарного законодавства, що не відповідає умовам тендерної документації в цій частині.
Код ЄДРПОУ | 1753918161 |
---|---|
Поштова адреса | 59233, Україна, Чернівецька область, Вижницький район, селище міського типу Берегомет,, ВУЛИЦЯ ОСІННЯ, будинок 7 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ганна Бушкевич |
Телефон | +380950123206 |
Ел. пошта | bushkevuch_hanna@ukr.net |
ФОП Повзун С.С. - тендерна пропозиція відхилена на підставі ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» в зв’язку з тим, що: - учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом 1 частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. За результатом розгляду тендерної пропозиції ФОП Повзун С.С. встановлено наступне. Предметом закупівлі визначено Лот 1 Меблі для дошкільних навчальних закладів (ліжко двоярусне з натуральної деревини 260 шт., шафа для дитячого одягу п’ятисекційна з лавою 85 шт.). Відповідно до п.3.1.2 та 3.1.3 розділу ІІІ «Інші документи» додатку 3 тендерної документації учасники подають документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам: «3.1.2. Скан-копії документів про підтвердження відповідності товару: -По лоту 1: Скан-копії документів (наприклад: сертифікат відповідності, та/або паспорт якості, та/або декларація про якість, та/або інший документ виданий компетентним органом), яким підтверджується відповідність товару, що пропонується учасником діючим в Україні вимогам ДСТУ ГОСТ 22046:2004, ДСТУ ГОСТ 16371:2016. 3.1.3.Скан-копії висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, якими підтверджується відповідність товару, що пропонується учасником, діючим в Україні вимогам санітарного законодавства». У складі тендерної пропозиції ФОП Повзун С.С. подано: -Сертифікат відповідності №UAO.YT.062410-20 з терміном дії до 23.06.2021р. від виробника ПАТ «Імпульс» на продукцію Меблеві вироби для навчальних та дошкільних закладів (143 найменування згідно додатку). Однак, зазначений додаток до вказаного документа не подано. -Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи №602-123-20-1/27946 від 21.06.2018р. щодо об’єкту експертизи Меблі з натуральної деревини, стільці та стільчики (табурети) дитячі, лавки, ліжка дорослі (односпальні, двоспальні та двоярусні) та дитячі (односпальні, двоспальні, двоярусні, триярусні) згідно з додатком №1 від виробника ФОП Бушкевич Г.О., яким підтверджено відповідність санітарним вимогам ліжок дитячих. -Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи №602-123-20-1/5694 від 20.03.2019р. щодо об’єкту експертизи Столи та стільці учнівські від виробника ПАТ «Імпульс», яким підтверджено відповідність санітарним вимогам столів та стільців учнівських, що не є предметом закупівлі. Отже, Учасник ФОП Повзун С.С. не надав висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на продукцію Шафа для дитячого одягу 5-ти секційна з лавою щодо відповідності діючим в Україні вимогам санітарного законодавства, що не відповідає умовам тендерної документації в цій частині.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
ФОП Повзун С.С. - тендерна пропозиція відхилена на підставі ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» в зв’язку з тим, що: - учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом 1 частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. За результатом розгляду тендерної пропозиції ФОП Повзун С.С. встановлено наступне. Предметом закупівлі визначено Лот 1 Меблі для дошкільних навчальних закладів (ліжко двоярусне з натуральної деревини 260 шт., шафа для дитячого одягу п’ятисекційна з лавою 85 шт.). Відповідно до п.3.1.2 та 3.1.3 розділу ІІІ «Інші документи» додатку 3 тендерної документації учасники подають документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам: «3.1.2. Скан-копії документів про підтвердження відповідності товару: -По лоту 1: Скан-копії документів (наприклад: сертифікат відповідності, та/або паспорт якості, та/або декларація про якість, та/або інший документ виданий компетентним органом), яким підтверджується відповідність товару, що пропонується учасником діючим в Україні вимогам ДСТУ ГОСТ 22046:2004, ДСТУ ГОСТ 16371:2016. 3.1.3.Скан-копії висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, якими підтверджується відповідність товару, що пропонується учасником, діючим в Україні вимогам санітарного законодавства». У складі тендерної пропозиції ФОП Повзун С.С. подано: -Сертифікат відповідності №UAO.YT.062410-20 з терміном дії до 23.06.2021р. від виробника ПАТ «Імпульс» на продукцію Меблеві вироби для навчальних та дошкільних закладів (143 найменування згідно додатку). Однак, зазначений додаток до вказаного документа не подано. -Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи №602-123-20-1/27946 від 21.06.2018р. щодо об’єкту експертизи Меблі з натуральної деревини, стільці та стільчики (табурети) дитячі, лавки, ліжка дорослі (односпальні, двоспальні та двоярусні) та дитячі (односпальні, двоспальні, двоярусні, триярусні) згідно з додатком №1 від виробника ФОП Бушкевич Г.О., яким підтверджено відповідність санітарним вимогам ліжок дитячих. -Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи №602-123-20-1/5694 від 20.03.2019р. щодо об’єкту експертизи Столи та стільці учнівські від виробника ПАТ «Імпульс», яким підтверджено відповідність санітарним вимогам столів та стільців учнівських, що не є предметом закупівлі. Отже, Учасник ФОП Повзун С.С. не надав висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на продукцію Шафа для дитячого одягу 5-ти секційна з лавою щодо відповідності діючим в Україні вимогам санітарного законодавства, що не відповідає умовам тендерної документації в цій частині.
Код ЄДРПОУ | 2299209435 |
---|---|
Поштова адреса | 58000, Україна, Чернівецька область, місто Чернівці, ВУЛИЦЯ КОБИЛЯНСЬКОЇ ОЛЬГИ, будинок 35, квартира 1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Сергій Повзун |
Телефон | +380504340413 |
Ел. пошта | povzun62@i.ua |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 19017960 |
---|---|
Поштова адреса | 04050, Україна, м. Київ, місто Київ, ВУЛИЦЯ ГЛИБОЧИЦЬКА, будинок 28 |
Суб'єкт господарювання | Не є суб’єктом господарювання |
Ім'я | Василь Володимирович Храпач |
Телефон | +380442882522 |
Ел. пошта | nvp.promin@gmail.com |
Очікувана вартість закупівлі | 813 450.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 16 липня, 16:24 Переглянути |
Мінімальний крок пониження | 4 067.25 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 24 403.00 UAH |
Для участі у лоті замовник вимагає надати банківську гарантію
Розрахувати вартість
Лот 2 – Меблі для загальноосвітніх навчальних закладів (міський бюджет)Lot 2 – Furniture for secondary schools (сity budget)407 комплект Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 30.09.2020 00:09 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39160000-1, Шкільні меблі |
ФОП Повзун С.С. – тендерна пропозиція відхилена на підставі ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» в зв’язку з тим, що: - учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом 1 частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. За результатом розгляду тендерної пропозиції ФОП Повзун С.С. встановлено наступне. Предметом закупівлі визначено Лот 2 Меблі для загальноосвітніх навчальних закладів (комплект меблів двомісний 407 шт.). 1.Відповідно до додатку 1 тендерної документації (нова редакція) встановлено технічні, якісні та кількісні характеристики товарів. Пунктом 3.1.1 та пунктом 3.8 Розділу ІІІ «Інші документи» Додатку 3 тендерної документації (нова редакція) передбачено подання учасниками: «3.1.1.Гарантійний лист за підписом учасника (уповноваженого представника) щодо підтвердження технічних, якісних, кількісних характеристик товару та із обов’язковим зазначенням всіх Особливих вимог, викладених в Додатку 1». «3.8.Фото або малюнки (схематичне зображення) в кольоровому форматі запропонованого Товару». ФОП Повзун С.С. у складі тендерної пропозиції завантажив: -Заповнений Додаток 1 Особливі вимоги Лот 2 Меблі для загальноосвітніх навчальних закладів. Однак, вказаний документ містить технічні характеристики запропонованого товару, які не відповідають вимогам по предмету закупівлі Лот 2 Меблі для загальноосвітніх навчальних закладів тендерної документації (нова редакція). -Фото в кольоровому форматі запропонованого товару, згідно якого учасник пропонує одномісну шкільну парту, що не відповідає технічним характеристикам «Стіл учнівський двомісний» 2. Відповідно до п.3.1.2 розділу ІІІ «Інші документи» додатку 3 тендерної документації учасники подають документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам: «3.1.2. Скан-копії документів про підтвердження відповідності товару: -По лоту 2: Скан-копії документів (наприклад: сертифікат відповідності, та/або паспорт якості, та/або декларація про якість, та/або інший документ виданий компетентним органом), яким підтверджується відповідність товару, що пропонується учасником діючим в Україні вимогам ДСТУ ГОСТ 22046:2004, ДСТУ ГОСТ 16371:2016. У складі тендерної пропозиції ФОП Повзун С.С. подано: -Сертифікат відповідності №UAO.YT.062410-20 з терміном дії до 23.06.2021р. від виробника ПАТ «Імпульс» на продукцію Меблеві вироби для навчальних та дошкільних закладів (143 найменування згідно додатку). Однак, зазначений додаток до вказаного документа не подано.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
ФОП Повзун С.С. – тендерна пропозиція відхилена на підставі ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» в зв’язку з тим, що: - учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом 1 частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. За результатом розгляду тендерної пропозиції ФОП Повзун С.С. встановлено наступне. Предметом закупівлі визначено Лот 2 Меблі для загальноосвітніх навчальних закладів (комплект меблів двомісний 407 шт.). 1.Відповідно до додатку 1 тендерної документації (нова редакція) встановлено технічні, якісні та кількісні характеристики товарів. Пунктом 3.1.1 та пунктом 3.8 Розділу ІІІ «Інші документи» Додатку 3 тендерної документації (нова редакція) передбачено подання учасниками: «3.1.1.Гарантійний лист за підписом учасника (уповноваженого представника) щодо підтвердження технічних, якісних, кількісних характеристик товару та із обов’язковим зазначенням всіх Особливих вимог, викладених в Додатку 1». «3.8.Фото або малюнки (схематичне зображення) в кольоровому форматі запропонованого Товару». ФОП Повзун С.С. у складі тендерної пропозиції завантажив: -Заповнений Додаток 1 Особливі вимоги Лот 2 Меблі для загальноосвітніх навчальних закладів. Однак, вказаний документ містить технічні характеристики запропонованого товару, які не відповідають вимогам по предмету закупівлі Лот 2 Меблі для загальноосвітніх навчальних закладів тендерної документації (нова редакція). -Фото в кольоровому форматі запропонованого товару, згідно якого учасник пропонує одномісну шкільну парту, що не відповідає технічним характеристикам «Стіл учнівський двомісний» 2. Відповідно до п.3.1.2 розділу ІІІ «Інші документи» додатку 3 тендерної документації учасники подають документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам: «3.1.2. Скан-копії документів про підтвердження відповідності товару: -По лоту 2: Скан-копії документів (наприклад: сертифікат відповідності, та/або паспорт якості, та/або декларація про якість, та/або інший документ виданий компетентним органом), яким підтверджується відповідність товару, що пропонується учасником діючим в Україні вимогам ДСТУ ГОСТ 22046:2004, ДСТУ ГОСТ 16371:2016. У складі тендерної пропозиції ФОП Повзун С.С. подано: -Сертифікат відповідності №UAO.YT.062410-20 з терміном дії до 23.06.2021р. від виробника ПАТ «Імпульс» на продукцію Меблеві вироби для навчальних та дошкільних закладів (143 найменування згідно додатку). Однак, зазначений додаток до вказаного документа не подано.
Код ЄДРПОУ | 2299209435 |
---|---|
Поштова адреса | 58000, Україна, Чернівецька область, місто Чернівці, ВУЛИЦЯ КОБИЛЯНСЬКОЇ ОЛЬГИ, будинок 35, квартира 1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Сергій Повзун |
Телефон | +380504340413 |
Ел. пошта | povzun62@i.ua |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 41676695 |
---|---|
Поштова адреса | 90500, Україна, Закарпатська область, місто Тячів, ВУЛИЦЯ ЛАЗІВСЬКА, будинок 51 А |
Суб'єкт господарювання | Не є суб’єктом господарювання |
Ім'я | Тетяна Шафар |
Телефон | +380977426500 |
Ел. пошта | dinastia.in.ua@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 42977517 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, 21034, Вінницька обл., місто Вінниця, ВУЛИЦЯ Чехова 35а/2 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКАН ГРУП" |
Телефон | 0739096090 |
Ел. пошта | tender.nikan@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 19017960 |
---|---|
Поштова адреса | 04050, Україна, м. Київ, місто Київ, ВУЛИЦЯ ГЛИБОЧИЦЬКА, будинок 28 |
Суб'єкт господарювання | Не є суб’єктом господарювання |
Ім'я | Василь Володимирович Храпач |
Телефон | +380442882522 |
Ел. пошта | nvp.promin@gmail.com |
Очікувана вартість закупівлі | 5 640 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 16 липня, 11:49 Переглянути |
Мінімальний крок пониження | 28 200.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 169 200.00 UAH |
Для участі у лоті замовник вимагає надати банківську гарантію
Розрахувати вартість
Лот 3 – Меблі для нової української школи (державний та міський бюджет)Lot 3 – Furniture for New Ukrainian school (state and city budget)3000 комплект Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 30.09.2020 00:09 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39160000-1, Шкільні меблі |
ФОП Заїка В.І. – тендерна пропозиція відхилена на підставі ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» в зв’язку з тим, що: - учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом 1 частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; -учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції. За результатом розгляду тендерної пропозиції ФОП Заїка В.І. встановлено наступне. У складі тендерної пропозиції ФОП Заїка В.І. не подано: - Аналогічного договору та відгуку від замовника про виконання договору для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), що було передбачено п. 1.1 розділу І додатку 3 тендерної документації; - Гарантійний лист щодо підтвердження технічних, якісних, кількісних характеристик товару, що було передбачено п. 3.1.1 розділу ІІІ додатку 3 тендерної документації; - Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи відповідності товару діючим в Україні вимогам санітарного законодавства, що було передбачено п. 3.1.3 розділу ІІІ додатку 3 тендерної документації; - Фото або малюнки в кольоровому форматі запропонованого товару, що було передбачено п. 3.8 розділу ІІІ додатку 3 тендерної документації; - Забезпечення тендерної пропозиції, що було передбачено п.2 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та п.3.9 розділу ІІІ додатку 3 тендерної документації. Крім того, учасником ФОП Заїка В.І. надав лист-гарантію з інформацією щодо відповідності вимогам, що у ст.17 Закону. Вказаним документом не підтверджено відсутність підстав для відмови в участі та для відхилення пропозиції згідно ч.1 та ч.2 ст. 17, що не відповідає розділу ІІ «Інформація про відповідність учасника вимогам, встановленим ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі»» додатку 3 тендерної документації.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
ФОП Заїка В.І. – тендерна пропозиція відхилена на підставі ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» в зв’язку з тим, що: - учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом 1 частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; -учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції. За результатом розгляду тендерної пропозиції ФОП Заїка В.І. встановлено наступне. У складі тендерної пропозиції ФОП Заїка В.І. не подано: - Аналогічного договору та відгуку від замовника про виконання договору для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), що було передбачено п. 1.1 розділу І додатку 3 тендерної документації; - Гарантійний лист щодо підтвердження технічних, якісних, кількісних характеристик товару, що було передбачено п. 3.1.1 розділу ІІІ додатку 3 тендерної документації; - Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи відповідності товару діючим в Україні вимогам санітарного законодавства, що було передбачено п. 3.1.3 розділу ІІІ додатку 3 тендерної документації; - Фото або малюнки в кольоровому форматі запропонованого товару, що було передбачено п. 3.8 розділу ІІІ додатку 3 тендерної документації; - Забезпечення тендерної пропозиції, що було передбачено п.2 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та п.3.9 розділу ІІІ додатку 3 тендерної документації. Крім того, учасником ФОП Заїка В.І. надав лист-гарантію з інформацією щодо відповідності вимогам, що у ст.17 Закону. Вказаним документом не підтверджено відсутність підстав для відмови в участі та для відхилення пропозиції згідно ч.1 та ч.2 ст. 17, що не відповідає розділу ІІ «Інформація про відповідність учасника вимогам, встановленим ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі»» додатку 3 тендерної документації.
Код ЄДРПОУ | 2187400117 |
---|---|
Поштова адреса | 07513, Україна, Київська область, Баришівський район, село Лукаші, ВУЛИЦЯ ПАВЛОГРАДСЬКА, будинок 12 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Володимир Заїка |
Телефон | +380509927637 |
Ел. пошта | zaika.tender@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 41676695 |
---|---|
Поштова адреса | 90500, Україна, Закарпатська область, місто Тячів, ВУЛИЦЯ ЛАЗІВСЬКА, будинок 51 А |
Суб'єкт господарювання | Не є суб’єктом господарювання |
Ім'я | Тетяна Шафар |
Телефон | +380977426500 |
Ел. пошта | dinastia.in.ua@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 42071131 |
---|---|
Поштова адреса | 02068, Україна, Київська область, м.Київ, вул.А.Ахматової,буд, 7/15 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | mebliskladopt@gmail.com |
Телефон | +380958883377 |
Ел. пошта | mebliskladopt@gmail.com |
Назва організації | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02147345 |
Поштова адреса | 58029, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, Героїв Майдану 176 |
Ім'я |
Оксана Воробець |
Телефон | +380372524314 |
Ел. пошта | tenderosv@gmail.com |