На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
8 234 335.38 UAH
Замовник
Філія «Головний інформаційно-обчислювальний центр» акціонерного товариства «Українська залізниця»
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з публ. англ. мовою
Відмінена закупівля
Скасовано
23 січня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 23 січня, 00:03
Опис
Визнати необхідність відміни закупівельної процедури Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням. Впровадження інформаційної системи автоматизації казначейських функцій (Система управління казначейством (TMS)) у зв'язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства відповідно до п.1 ст. 32 Закону, а саме: встановлено, що договір при завершенні процедури закупівлі має бути укладений в 2021 році, що суперечить вимогам тендерної документації, в якій зазначено, що термін поставки товару до 31.12.2020.
Ідентифікаційний номер | UA-2020-09-02-002364-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 8 234 335.38 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 82 343.35 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 22 вересня, 20:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 28 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 2 жовтня, 20:00 |
Дата останніх змін | 23 січня, 00:03 |
Початок аукціону: | 24 грудня, 13:03 |
Впровадження інформаційної системи автоматизації казначейських функцій (Система управління казначейством (TMS))Implementation of information system for automation of treasury functions (Treasury management system (TMS))2 штука Адреса поставки: 01030, Україна, Київська область, Київ, Івана Франка, 21 Строк: до 31.12.2020 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 72260000-5, Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Філія «Головний інформаційно-обчислювальний центр» акціонерного товариства «Українська залізниця» |
Повна назва організації | Філія «Головний інформаційно-обчислювальний центр» акціонерного товариства «Українська залізниця» |
Код ЄДРПОУ | 40081258 |
Назва організації | Філія «Головний інформаційно-обчислювальний центр» акціонерного товариства «Українська залізниця» |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40081258 |
Поштова адреса | 01030, Україна, Київська область, Київ, вул. І. Франка, 21 |
Ім'я |
Силенко Дар’я Сергіївна (Silenko Daria ) |
Телефон | 0444650967 |
Ел. пошта | D.SILENKO@LOTUS.UZ.GOV.UA |