На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
3 000 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-12-11-020612-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 16 грудня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 16 грудня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 19 грудня, 18:00 |
Дата останніх змін | 24 грудня, 17:49 |
Очікувана вартість закупівлі | 3 000 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 30 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 30 000.00 UAH |
Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку - за ДК 021:2015 - 75240000-0 (Послуги з охорони будівлі та прилеглої території ДНУ "ЦІТОЗ" ДУС - за ДК 021:2015 - 75241000-7 Послуги із забезпечення громадської безпеки)1 послуга Адреса поставки: 01014, Україна, Київська область, Київ, вул. Верхня, будинок 5 Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 75240000-0, Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 20589905 |
---|---|
Поштова адреса | 07300, Україна, Київська область, Вишгородський р-н, місто Вишгород, ВАТ "КАРАТ" |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Андрій Туркулець |
Телефон | +380933137699 |
Ел. пошта | super_atlant_tov@ukr.net |
Час публікації: 2024-12-24 17:49:06
Кінцевий строк для усунення: 2024-12-25 17:49:06
Опис
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей: - На виконання вимог п.1 р. ІІІ Тендерної документації та п.п.1.1., 1.2. Таблиці 1 Додатку №1 до тендерної документації Товариством з обмеженою відповідальністю «Атлант» (далі – Учасник) у складі документів тендерної пропозиції було надано документи: «Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» (Вих. № 39-12 від 17.12.2024р.) (файл «Довідка наявності мат.бази.pdf»), видаткові накладні (файли «Підтвердження мат.бази.1.pdf», «підтвердження мат.бази.2.pdf»). Всупереч, вищезазначеним вимогам тендерної документації та додатку №1 до тендерної документації, Учасник підтверджує наявність такого обладнання, як відеокамери в кількості 15 од. та відеореєстратор в кількості 1 од. на правах оренди, а не власності. Таким чином, Учасником у складі тендерної пропозиції не в повному обсязі підтверджено вимоги п.1 р. ІІІ Тендерної документації та пп.1.1., 1.2. Таблиці 1 Додатку №1 до Тендерної документації. - На виконання вимог п.1 р. ІІІ Тендерної документації та п.2.7. Таблиці 1 Додатку №1 до тендерної документації Учасником у складі документів тендерної пропозиції було надано документи: «Індивідуальна частина № НВ-24-21421-КФ-0502 Договору страхування від нещасних випадків (приєднання) № НВ2024П від 02.01.2024» (файл «черг.страхування.pdf»), «Індивідуальна частина № НВ-24-21422-КФ-0502 Договору страхування від нещасних випадків (приєднання) № НВ2024П від 02.01.2024» (файл «гшр.страхування.pdf») (далі - Договори). Згідно умов вищезазначених документів строк дії Договорів до 27.11.2025 включно і умовами Договорів не передбачено продовження даного строку, що не відповідає вимогам п.2.7. Таблиці 1 Додатку №1 до тендерної документації. Таким чином, Учасником у складі тендерної пропозиції не в повному обсязі підтверджено вимоги п.1 р. ІІІ Тендерної документації та п.2.7 Таблиці 1 Додатку №1 до Тендерної документації. - На виконання вимог п.1 р. ІІІ Тендерної документації та п.3 Таблиці 1 Додатку №1 до тендерної документації Учасником у складі документів тендерної пропозиції було надано документ «Довідка» (Вих. №45-12 від 17.12.2024р.) з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше двох договорів) (файл «Довідка досвід виконання аналг.договорів.pdf») та документи, що підтверджують цей (ці) досвід (файл «Аналогічний Договір №692 +акти.pdf» та файл «Відгук авт.база ДУС до д.692»). Проте, сума договору, вказана у листі-відгуку від 17.12.2024 № 32/729, не відповідає фактичній сумі договору з урахуванням укладених додаткових угод. Таким чином, Учасником у складі тендерної пропозиції не в повному обсязі підтверджено вимоги п.1 р. ІІІ Тендерної документації та п.3 Таблиці 1 Додатку №1 до Тендерної документації. - На виконання вимог вимог п.1 р. ІІІ Тендерної документації та п.2.1.5 Таблиці 2 Додатку №1 до тендерної документації Учасником в складі документів тендерної пропозиції має бути надано: у випадку, якщо вартість правочину за результатами даної процедури закупівлі не перевищуватиме 50 відсотків вартості чистих активів товариства (Учасника), – сканований звіт про фінансовий стан (форма № 1 Баланс) або фінансовий звіт субʼєкта малого підприємництва (форма № 1-м) станом на останній звітний період з документом, що підтверджує його реєстрацію (прийняття) у податковому органі; у випадку, якщо вартість правочину за результатами даної процедури закупівлі перевищуватиме 50 відсотків вартості чистих активів товариства (Учасника), – відповідна згода вищого органу управління товариства (Учасника) у формі протоколу, рішення тощо щодо надання повноважень на укладання договору. Учасником у складі тендерної пропозиції не було надано жодного з перелічених документів. Таким чином, Учасником у складі тендерної пропозиції не підтверджено вимоги п.1 р. ІІІ Тендерної документації та п.2.1.5 Таблиці 2 Додатку №1 до Тендерної документації. - На виконання вимог вимог п.1 р. ІІІ Тендерної документації та п.9 Таблиці 2 Додатку №1 до тендерної документації Учасником в складі документів тендерної пропозиції було надано документ: «ФОРМА «ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА» (Вих. № 22-12 від 17.12.2024р.) (файл «відомості про учаснка.pdf»). Однак, пп.1.4, 1.8 наданого Учасником документа не містять усієї інформації, що мала бути зазначена відповідно до вимог форми, встановленої п.9 Таблиці 2 Додатку №1 до тендерної документації. Таким чином, Учасником у складі тендерної пропозиції не в повному обсязі підтверджено вимоги п.1 р. ІІІ Тендерної документації та п.9 Таблиці 2 Додатку №1 до Тендерної документації. - На виконання вимог п.1 р. ІІІ Тендерної документації та п.13 Таблиці 2 Додатку №1 до тендерної документації Учасником у складі документів тендерної пропозиції має бути надано: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Технічна специфікація) за формою, згідно Додатку №2 до тендерної документації та документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції даним вимогам. Учасником у складі документів тендерної пропозиції не було надано документ за формою згідно Додатку №2. Таким чином, Учасником у складі тендерної пропозиції не в повному обсязі підтверджено вимоги п.1 р. ІІІ Тендерної документації та п.13 Таблиці 2 Додатку №1 до тендерної документації. - На виконання вимог вимог п.1 р. ІІІ Тендерної документації та п.15 Таблиці 2 Додатку №1 до тендерної документації Учасником в складі документів тендерної пропозиції було надано документ: «Структура власності Товариства з обмеженою відповідальністю «АТЛАНТ»» (файл «Структура власності беніфіциари.pdf»). Однак, наданий Учасником документ не містять адреси місця проживання кінцевого (их) банефеціарного (их) власника (ів). Таким чином, Учасником у складі тендерної пропозиції не в повному обсязі підтверджено вимоги п.1 р. ІІІ Тендерної документації та п.15 Таблиці 2 Додатку №1 до Тендерної документації. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - п.1 р. ІІІ Тендерної документації та пп.1.1., 1.2. Таблиці 1 Додатку №1 до тендерної документації - п.1 р. ІІІ Тендерної документації та п.2.7. Таблиці 1 Додатку №1 до тендерної документації - п.1 р. ІІІ Тендерної документації та п.3. Таблиці 1 Додатку №1 до тендерної документації - п.1 р. ІІІ Тендерної документації та п.2.1.5. Таблиці 2 Додатку №1 до тендерної документації - п.1 р. ІІІ Тендерної документації та п.9. Таблиці 2 Додатку №1 до тендерної документації - п.1 р. ІІІ Тендерної документації та п.13. Таблиці 2 Додатку №1 до тендерної документації - п.1 р. ІІІ Тендерної документації та п.15 Таблиці 2 Додатку №1 до тендерної документації 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг із зазначенням найменування, кількості та підстави власності/користування. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, зазначеної в довідці документи/документ щодо підтвердження права власності відповідним майном: відеокамери, відеореєстратор (свідоцтва про право власності або договори купівлі-продажу або договори оренди або договори про надання послуг або видаткові накладні). - Договори страхування від нещасних випадків, чинні на строк дії тендерної пропозиції, з можливістю подальшої пролонгації на строк надання послуг. - Відгук до Договору про закупівлю послуг за державні кошти № 692 від 02.03.2021 року (далі - Договір) із зазначенням коректної суми Договору. – Сканований звіт про фінансовий стан (форма № 1 Баланс) або фінансовий звіт субʼєкта малого підприємництва (форма № 1-м) станом на останній звітний період з документом, що підтверджує його реєстрацію (прийняття) у податковому органі або відповідна згода вищого органу управління товариства (Учасника) у формі протоколу, рішення тощо щодо надання повноважень на укладання договору. - Довідка, з відомостями про Учасника, за формою, наведеною в п.9 Таблиці 2 Додатку №1 до тендерної документації. - Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Технічна специфікація) за формою, згідно Додатку №2 до тендерної документації. - Інформація в довільній формі про кінцевого (их) бенефеціарного (их) власника (ів) із зазначенням частки в статутному капіталі, адреси місця проживання та громадянства.
Розрахунки проводяться щомісячно шляхом оплати Замовником в безготівковому порядку протягом 10 (десяти) днів з дня підписання Акту наданих послуг оформлених в установленому порядку та рахунку-фактури, за фактично надані Послуги на підставі ч.1 ст. 49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок, без будь-яких штрафних санкцій, за надані Послуги здійснюється протягом 3-х (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій рахунок, але не пізніше 31.12.2025р.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ДЕРЖАВНА ОРГАНІЗАЦІЯ (УСТАНОВА, ЗАКЛАД) Державна наукова установа "Центр інноваційних технологій охорони здоров′я" Державного управління справами |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 45633922 |
Поштова адреса | 01014, Україна, Київська область, Київ, вул. Верхня, будинок 5 |
Ім'я |
Теліщук Ірина Михайлівна |
Телефон | 380683026955 |
Ел. пошта | zaichenja@ukr.net |