На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 638 120.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
Перевірте документи перед подачею пропозиції
Перевірити документи
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Прийом пропозицій
Опис закупівлі: Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу " ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів.
Період оскаржень до 30 грудня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Опис
Відмінити тендер UA-2024-12-16-021169-a з підстави, що передбачена згідно пункту 50 Постанови, а саме: скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг : Замовник здійснює процедуру закупівлі за державні кошти за умовами, порядком та процедурами закупівель товарів, робіт і послуг передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922- VIII із змінами (далі – Закон) та Постанови №1178 від 12.10.2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Постанова). Після оголошення процедури закупівлі, було зменшено видатки на дану закупівлю. Згідно абз. 3 ст. 4 Закону: «Закупівля здійснюється відповідно до річного плану» Оскільки технічної можливості внести зміни до річного плану після оголошення закупівлі, тому було прийнято рішення про відміну даної закупівлі. Отже, для приведення у відповідність очікуваної вартості закупівлі та обсягу видатків було прийнято рішення про відміну даної закупівлі згідно пп 3 п. 50 Постанови, а саме: Замовник відміняє відкриті торги у разі скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-12-16-021169-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 21 грудня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 21 грудня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 24 грудня, 00:00 |
Дата останніх змін | 19 грудня, 14:59 |
Очікувана вартість закупівлі | 1 638 120.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 8 190.60 UAH з ПДВ |
Початок аукціону | 24 грудня, 12:43 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Охорона адміністративної будівлі і прилеглої території по вул. Якова Гальчевського 20Б, селище Вороновиця, Вінницький р-н, Вінницька обл.1 послуга Адреса поставки: 23252, Україна, Вінницька область, селище Вороновиця, вул. Якова Гальчевського 20Б Строк: до 31.12.2025 17:55 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 75242000-4, Послуги з охорони правопорядку та громадського порядку |
Оплата за послуги Учасника здійснюється Замовником по факту надання послуг протягом 10 робочих днів шляхом перерахування грошових коштів на банківський рахунок Учасника у розмірі згідно актів виконаних робіт. Категорія замовника - передбачена п.3 ч.4 ст.2 Закону, а саме юридична особа є розпорядником бюджетних коштів; Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%) Методика оцінки пропозицій - згідно ч. 1 Розділу V. Оцінка тендерної пропозиції тендерної документації; мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова; Код та назва номенклатурних позицій предмета закупівлі: Охорона адміністративної будівлі і прилеглої території по вул. Якова Гальчевського 20Б, селище Вороновиця, Вінницький р-н, Вінницька обл. ( 75242000-4 - Послуги з охорони правопорядку та громадського порядку)
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КЗ Обласний комплексний центр надання соціальних послуг |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38503850 |
Поштова адреса | 23252, Україна, Вінницька область, Вороновиця, вул. Гагаріна, 20 Б |
Ім'я |
Міськова Вікторія Юріївна ( ) |
Телефон | +380683491976 |
Ел. пошта | viktoriamiskova133@gmail.com |