На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
250 000.00 грн.
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Закупівля не відбулась
Ідентифікаційний номер | UA-2025-01-24-013244-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 29 січня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 29 січня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 1 лютого, 00:00 |
Дата останніх змін | 10 лютого, 00:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 250 00000 грн. з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 25000 грн. з ПДВ |
---|
Гвоздики розсипом300 штука Адреса поставки: 09117, Україна, Київська область, Біла Церква, вулиця Ярослава Мудрого, будинок 15 Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03120000-8, Продукція рослинництва, у тому числі тепличного |
Троянди розсипом80 штука Адреса поставки: 09117, Україна, Київська область, Біла Церква, вулиця Ярослава Мудрого, будинок 15 Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03120000-8, Продукція рослинництва, у тому числі тепличного |
Тюльпани200 штука Адреса поставки: 09117, Україна, Київська область, Біла Церква, вулиця Ярослава Мудрого, будинок 15 Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03120000-8, Продукція рослинництва, у тому числі тепличного |
Букети для покладання (колоски)10 штука Адреса поставки: 09117, Україна, Київська область, Біла Церква, вулиця Ярослава Мудрого, будинок 15 Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03120000-8, Продукція рослинництва, у тому числі тепличного |
Букети для покладання (соняхи)40 штука Адреса поставки: 09117, Україна, Київська область, Біла Церква, вулиця Ярослава Мудрого, будинок 15 Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03120000-8, Продукція рослинництва, у тому числі тепличного |
Букети для покладання (хризантеми)4 штука Адреса поставки: 09117, Україна, Київська область, Біла Церква, вулиця Ярослава Мудрого, будинок 15 Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03120000-8, Продукція рослинництва, у тому числі тепличного |
Букет квіткова композиція1 штука Адреса поставки: 09117, Україна, Київська область, Біла Церква, вулиця Ярослава Мудрого, будинок 15 Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03120000-8, Продукція рослинництва, у тому числі тепличного |
Букети для вручення (троянди червоного кольору)410 штука Адреса поставки: 09117, Україна, Київська область, Біла Церква, вулиця Ярослава Мудрого, будинок 15 Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03120000-8, Продукція рослинництва, у тому числі тепличного |
Корзина з квітами з стрічкою (мала)9 штука Адреса поставки: 09117, Україна, Київська область, Біла Церква, вулиця Ярослава Мудрого, будинок 15 Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03120000-8, Продукція рослинництва, у тому числі тепличного |
Корзина з квітами для покладання з стрічкою (середня)2 штука Адреса поставки: 09117, Україна, Київська область, Біла Церква, вулиця Ярослава Мудрого, будинок 15 Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03120000-8, Продукція рослинництва, у тому числі тепличного |
Корзина з квітами з стрічкою (велика)7 штука Адреса поставки: 09117, Україна, Київська область, Біла Церква, вулиця Ярослава Мудрого, будинок 15 Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03120000-8, Продукція рослинництва, у тому числі тепличного |
Велика квіткова композиція (квіткова гілка) для покладання з стрічкою2 штука Адреса поставки: 09117, Україна, Київська область, Біла Церква, вулиця Ярослава Мудрого, будинок 15 Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03120000-8, Продукція рослинництва, у тому числі тепличного |
Середня квіткова композиція (квіткова гілка) для покладання з стрічкою (хризантеми)120 штука Адреса поставки: 09117, Україна, Київська область, Біла Церква, вулиця Ярослава Мудрого, будинок 15 Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03120000-8, Продукція рослинництва, у тому числі тепличного |
Мала квіткова композиція (квіткова гілка) для покладання з стрічкою1 штука Адреса поставки: 09117, Україна, Київська область, Біла Церква, вулиця Ярослава Мудрого, будинок 15 Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03120000-8, Продукція рослинництва, у тому числі тепличного |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 36 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості) та статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності, а саме: в складі пропозиції Учасника відсутні документи: - що посвідчують статус та повноваження особи на підписання пропозиції та укладення договору; - кваліфікований електронний підпис (КЕП), накладений на тендерну пропозицію відповідно до Розділу 3 Тендерної документації; - у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або ненакладення електронного підпису або надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього. Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, щодо Закупівлі. Відповідно до абзацу 1 пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику. Згідно з частиною 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення. Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 36 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості) та статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності, а саме: в складі пропозиції Учасника відсутні документи: - що посвідчують статус та повноваження особи на підписання пропозиції та укладення договору; - кваліфікований електронний підпис (КЕП), накладений на тендерну пропозицію відповідно до Розділу 3 Тендерної документації; - у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або ненакладення електронного підпису або надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього. Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, щодо Закупівлі. Відповідно до абзацу 1 пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику. Згідно з частиною 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення. Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Код ЄДРПОУ | 3290614183 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | ОКСАНА КОЛІСНИК |
Телефон | +38 063 610-83-51 |
Ел. пошта | kvitkaua97@ukr.net |
![]() |
9. Аналогічний договір та видаткові.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
Додаток № 2 до ТД.docx.p7s
p7s,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
Додаток № 2 до ТД.docx
docx,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
9. Аналогічний договір та видаткові.pdf.p7s
p7s,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
9. Аналогічний договір та видаткові.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
8. Довідка аналогічний.docx.p7s
p7s,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
8. Довідка аналогічний.docx
docx,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
7. Лист гарантія захист довкілля.docx.p7s
p7s,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
7. Лист гарантія захист довкілля.docx
docx,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
6. Лист гарантія заміна товару.docx.p7s
p7s,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
4. Лист пояснення ліцензія.docx
docx,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
2. Лист-згода на обробку персональних даних .docx
docx,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
2. Лист-згода на обробку персональних даних .docx.p7s
p7s,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
3. Лист-згода проект договору.docx
docx,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
3. Лист-згода проект договору.docx.p7s
p7s,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
6. Лист гарантія заміна товару.docx
docx,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
5. Лист гарантія поставка.docx
docx,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
4. Лист пояснення ліцензія.docx.p7s
p7s,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
5. Лист гарантія поставка.docx.p7s
p7s,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
Лист про укладені договори.docx.p7s
p7s,
Технічні специфікації. |
|
![]() |
sign.p7s
p7s,
|
|
![]() |
Лист про укладені договори.docx
docx,
Технічні специфікації. |
|
![]() |
1.паспорт Колісник.pdf.p7s
p7s,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
1.паспорт Колісник.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
1. іпн.PDF.p7s
p7s,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
1. іпн.PDF
PDF,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
sign.p7s
p7s,
|
![]() |
Тендерна документація з особливостями.pdf
pdf,
Тендерна документація. |
|
![]() |
Додаток № 1 до ТД.pdf
pdf,
Кваліфікаційні критерії. |
|
![]() |
sign.p7s
p7s,
Повідомлення про закупівлю. |
|
![]() |
Додаток № 2 до ТД.pdf
pdf,
Технічний опис предмету закупівлі. |
|
![]() |
Додаток № 3 до ТД .pdf
pdf,
Проект договору. |
|
![]() |
Додаток № 4 до ТД.pdf
pdf,
Кваліфікаційні критерії. |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Виконавчий комітет Білоцерківської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04055009 |
Поштова адреса | 09100, Україна, Київська область, Біла Церква, вулиця Ярослава Мудрого, будинок 15 |
Ім'я |
Шимченко Віта Олександрівна |
Телефон | +38 097 954-37-39 |
Ел. пошта | tender.bc@bc-rada.gov.ua |
Лісозаготівельні послуги
лісозаготівельні послуги Полтавське надлісництво (філія «Слобожанський лісовий офіс»)
21 740 907 00 грн