Як зареєструватися в Prozorro Market через ДП “Медичні закупівлі України”

Як зареєструватися в Prozorro Market через ДП “Медичні закупівлі України”

2022-05-02T11:14:48+03:008.06.2020|Tags: |

Відповідно до Постанови від 14 вересня 2020 року, розпочався процес переходу Prozorro Market від пілотного проекту до повноцінного е-каталогу.

В зв’язку з цим, 15 грудня розпочався процес створення для постачальників можливості проходити кваліфікацію через майданчик, однак кваліфіковувати (робити відбір) постачальників й надалі будуть центральні закупівельні організації (ЦЗО). Через це тимчасово зникла технічна можливість кваліфікації у Prozorro Market для постачальників.

Кваліфікацію буде поновлено 29 грудня, тому радимо постачальникам підготувати усі необхідні документи до цієї дати.

Для того, щоб постачальнику почати продавати товари через Prozorro Market, потрібно в першу чергу зареєструватися. Реєстрація проходить через одну із Центральних закупівельних організацій (ЦЗО) – ДУ “Професійні закупівлі” і ДП “Медичні закупівлі України”,вибір залежить від категорії товару. 

Що  потрібно постачальнику, який вирішив продавати медичні товари в Prozorro Market?

Як розпочати роботу в Prozorro Market постачальнику через ДП “Медичні закупівлі”

Крок 1. Ознайомитися з умовами договору-приєднання

Крок 2. Заповнити Заяву-приєднання

В Заяві-приєднання доведеться заповнити такі поля:

  • Назва суб’єкта підприємницької діяльності
  • Код ЄДРПОУ або РНОКПП
  • Адреса місцезнаходження (індекс, область, місто і т.д.)
  • Посадова особа, що має право підпису договору
  • Уповноважена (контактна особа), що подає заяву-приєднання
  • Номер телефону
  • Електронна пошта
  • Обрати категорію товару за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»

Крок 3. Надіслати документи для проходження кваліфікації

Після заповнення Заяви-приєднання потрібно надіслати необхідний для проходження кваліфікації пакет документів на електронну пошту [email protected]:

  • копія Статуту або посилання на відкритий реєстр, де опубліковано Статут
  • копія Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (якщо є платником податку на додану вартість), або копію Свідоцтва про сплату єдиного податку (якщо є платником єдиного податку), або відповідні Витяги з Реєстрів
  • витяг з протоколу засновників (протокол засновників), наказ про призначення, довіреність, доручення або інший документ, що підтверджує повноваження службової (посадової) особи Учасника на підписання відповідних документів; повноваження Учасника фізичної особи-підприємця підтверджуються паспортом (ст.1-2, ст.3-6 за наявності записів)
  • до документів поданих фізичною особою-підприємцем також додається лист-згода на обробку персональних даних
  • довідку про наявність досвіду постачання аналогічного товару (шаблон довідки) і копії 20 видаткових накладних за один період (протягом поточного і/або попереднього звітного року)
  • !Копію ліцензії на право здійснення оптової торгівлі лікарськими засобами (у разі подання документів в категорію “фармацевтична продукція”).

Крок 4. Дізнатися результат кваліфікації у Реєстрі кваліфікованих постачальників.

Після подання документів на кваліфікацію варто тільки зачекати, поки вас додадуть до Реєстру кваліфікованих постачальників, що означає успішно пройдену вами кваліфікацію.

Крок 5. Зареєструватися на майданчику, додати товар та отримати перше замовлення.

Вітаємо, найстрашніше вже позаду. Ви успішно пройшли кваліфікацію, залишилося останнє, проте не менш важливе – реєстрація на майданчику, публікація товару в електронному каталозі та перше отримане замовлення на товар.