На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Послуги з обслуговування та адміністрування бази даних споживачів (населення), включають в себе: ведення облікових записів абонентів відділу збуту; розрахунок водопостачання та водовідведення для бази споживачів в розрізі нормативних нарахувань та лічильників відповідно до діючих тарифів; забезпечення коригування інформації за минулі періоди шляхом перерахунків; імпорт та експорт інформації по субсидії та пільгах; супровід та підтримка до можливого використання інформації в архівних базах за минулі періоди (2002 – 2020); створення щомісячних звітів для відділу збуту; створення за запитами довідкової інформації щодо стану нарахування та розрахунків за послуги; аналітика строків та періодичності метрологічної повірки засобів обліку води по особових рахунках споживачів; проведення щомісячних перерахунків у відповідності з фактичним графіком роботи насосних станцій та перерв у наданні послуг при усуненні аварійних ситуацій у розрізі окремих вулиць; створення звітів за минулі періоди; формування щомісячних платіжних квитанцій на оплату послуг споживачами; створення довідок нарахування та оплати за різні періоди, довідок для субсидій за запитами; доопрацювання функціоналу при необхідності (створення нових форм, звітів, запитів тощо); створення щомісячних архівів бази даних на окремий носій інформації.
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2021-01-19-002956-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 46 000.00 UAH без ПДВ |
Дата останніх змін | 19 січня, 13:14 |
---|
Послуги з обслуговування та адміністрування бази даних споживачів (населення)14 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 72320000-4, Послуги, пов’язані з базами даних |
Оплата послуг здійснюється на підставі належним чином оформлених актів, протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту їх підписання Сторонами.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КП "Боярка-Водоканал" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 30687118 |
Поштова адреса | 08150, Україна, Київська область, Києво-Святошинський район, місто Боярка, ВУЛИЦЯ БІЛОГОРОДСЬКА, будинок 19-Б |
Ім'я |
Алла Сушиліна |
Телефон | +380675044963 |
Ел. пошта | sas1085@ukr.net |