На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
4600.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Відмінена закупівля
Скасовано
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 21 січня, 10:43
Опис
Відмінити спрощену закупівлю з підстави, що передбачена згідно з ч. 17 ст. 14 Закону, а саме: «неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель"
Ідентифікаційний номер | UA-2021-01-20-001785-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 4 600.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 23.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 26 січня, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 29 січня, 00:00 |
Дата останніх змін | 21 січня, 10:43 |
Сибазон ( МНН: Diazepam)6 пачка Адреса поставки: 09100, Україна, Київська область, м.Біла Церква, Січневого прориву, 2 Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33693000-4, Інші лікарські засоби |
Кетамін ( МНН: Ketamine)6 пачка Адреса поставки: 09100, Україна, Київська область, м.Біла Церква, Січневого прориву, 2 Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33693000-4, Інші лікарські засоби |
Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Покупцем протягом 30 календарних днів після його фактичного отримання Покупцем на підставі оформлених належним чином документів: видаткової накладної, акту приймання-передачі, рахунку. Вид закупівлі - спрощена закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі" (враховуючи річну потребу у товарах за кодом 33600000-6 Фармацевтична продукція) . Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури є ціна (питома вага критерію – 100%). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Забезпечення тендерних пропозицій не передбачено.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне некомерційне підприємство Білоцерківської міської ради "Дитяча стоматологічна поліклініка" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 01992340 |
Поштова адреса | 09100, Україна, Київська область, місто Біла Церква, ВУЛИЦЯ СІЧНЕВОГО ПРОРИВУ, будинок 2 |
Ім'я |
Віта Шевченко |
Телефон | +380975951233 |
Ел. пошта | vita240284@gmail.com |