На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з публ. англ. мовою
Завершена закупівля
Опис закупівлі: «Послуги з прибирання та підмітання вулиць» за кодом ДК 021-2015: 90610000-6 (Послуги з прибирання території порту та інші). Документи, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Вірність перекладу цих документів/ справжність підпису перекладача засвідчується нотаріально. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Визначальним є документ/текст, викладений українською мовою.
Не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону. Зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 Закону. Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
за результатами розгляду тендерної пропозиції Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Алкімеда» встановлено невідповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації із закупівлі послуг: «Послуги з прибирання та підмітання вулиць» за кодом ДК 021-2015: 90610000-6 (Послуги з прибирання території порту та інші). В порушення вимог пп.1.1 п.1 Додатку 1 до тендерної документації учасником не підтверджено наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Так, учасником надано документ «Лист в довільній формі з інформацією про наявність в учасника необхідних для надання послуг за предметом закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази та технологій (перелік)» №18/02-49 від 18.02.2021 року, який не містить інформації стосовно використання/невикористання (власних/залучених) технологій. В порушення вимог пп.1.2 п.1 Додатку 1 до тендерної документації учасником не підтверджено наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Так, учасником надано в складі пропозиції документ «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі» №18/02-46 від 18.02.2021р., відповідно до якого в учасника за штатним розписом працює тільки Гоманюк Олександр Вікторович, інших працівників учасник залучає за договором. Отже, учасником залучено потужності інших суб’єктів господарювання як співвиконавців, проте в складі пропозиції учасник не надав окрему довідку в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника в розрізі співвиконавців стосовно всіх фізичних осіб у складі залучених потужностей із обов’язковим зазначенням прізвища, ім’я та по батькових, посади, досвіду роботи, інформації про освіту, а також правової підстави використання учасником праці кожного окремого працівника, а саме: договір між учасником та ФОП (якщо роботу виконує особисто підприємець) та/або договір між учасником та його співвиконавцем (в усіх інших випадках). В порушення вимог пп.3.4 п.3 Додатку 1 до тендерної документації учасником не підтверджено повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції процедури закупівлі. Так, учасником не надано в складі пропозиції документ, який підтверджує обрання/призначення керівника, а саме протокол зборів засновників підприємства/виписка з протоколу зборів засновників, тобто, пропозиція учасника не містить Рішення Учасника №2 від 02.11.2020 року, на яке йдеться посилання в наданому Наказі №1 від 05.11.2020 року «Про вступ до посади», та відповідно до якого Гоманюк О.В. обрано директором. Також, учасником надано в складі пропозиції довідку №18/02-14 від 18.02.2021р., в якій зазначено, що директор ТОВ «АЛКІМЕДА» Гоманюк О.В. не має обмежень щодо можливості підпису документів та договорів, що різниться з інформацією, зазначеною в підпункті 1.16 пункту 1 Статті 7 та підпункті 5.1 пункту 5 Статті 11 Статуту ТОВ «АЛКІМЕДА», затвердженого Рішенням учасника №2 від 02.11.2020 року, відповідно до яких в директора підприємства наявні обмеження щодо укладення угод та вчинення правочинів, отже документ №18/02-14 від 18.02.2021р. містить недостовірну інформацію щодо відсутності обмежень в директора підприємства щодо можливості підпису документів та договорів. В порушення вимог п.7 р. ІІІ тендерної документації учасником не підтверджено інформацію про співвиконавця, а саме учасником надано документ «Довідка у довільній формі з інформацією про субпідрядника» №18/02-44 від 18.02.2021 р., відповідно до якого учасник не планує залучати субпідрядні організації до виконання робіт в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, зокрема, даною довідкою повідомляє про відсутність пропозиції щодо залучення субпідрядних організацій. Проте, в документі «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі» №18/02-46 від 18.02.2021р. зазначає, що залучає працівників за договором. Отже, інформація, зазначена в документі «Довідка у довільній формі з інформацією про субпідрядника» №18/02-44 від 18.02.2021 р. різниця з інформацією, зазначеною в документі «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі» №18/02-46 від 18.02.2021р., що позбавляє замовника можливості встановити відповідність пропозиції учасника вимогам замовника. Враховуючи вищевикладені порушення, тендерна пропозиція Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Алкімеда» підлягає відхиленню на підставі п.1 ч.1 ст.31 Закону, а саме учасник процедури закупівлі: - не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; - не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; - не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
за результатами розгляду тендерної пропозиції Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Алкімеда» встановлено невідповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації із закупівлі послуг: «Послуги з прибирання та підмітання вулиць» за кодом ДК 021-2015: 90610000-6 (Послуги з прибирання території порту та інші). В порушення вимог пп.1.1 п.1 Додатку 1 до тендерної документації учасником не підтверджено наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Так, учасником надано документ «Лист в довільній формі з інформацією про наявність в учасника необхідних для надання послуг за предметом закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази та технологій (перелік)» №18/02-49 від 18.02.2021 року, який не містить інформації стосовно використання/невикористання (власних/залучених) технологій. В порушення вимог пп.1.2 п.1 Додатку 1 до тендерної документації учасником не підтверджено наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Так, учасником надано в складі пропозиції документ «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі» №18/02-46 від 18.02.2021р., відповідно до якого в учасника за штатним розписом працює тільки Гоманюк Олександр Вікторович, інших працівників учасник залучає за договором. Отже, учасником залучено потужності інших суб’єктів господарювання як співвиконавців, проте в складі пропозиції учасник не надав окрему довідку в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника в розрізі співвиконавців стосовно всіх фізичних осіб у складі залучених потужностей із обов’язковим зазначенням прізвища, ім’я та по батькових, посади, досвіду роботи, інформації про освіту, а також правової підстави використання учасником праці кожного окремого працівника, а саме: договір між учасником та ФОП (якщо роботу виконує особисто підприємець) та/або договір між учасником та його співвиконавцем (в усіх інших випадках). В порушення вимог пп.3.4 п.3 Додатку 1 до тендерної документації учасником не підтверджено повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції процедури закупівлі. Так, учасником не надано в складі пропозиції документ, який підтверджує обрання/призначення керівника, а саме протокол зборів засновників підприємства/виписка з протоколу зборів засновників, тобто, пропозиція учасника не містить Рішення Учасника №2 від 02.11.2020 року, на яке йдеться посилання в наданому Наказі №1 від 05.11.2020 року «Про вступ до посади», та відповідно до якого Гоманюк О.В. обрано директором. Також, учасником надано в складі пропозиції довідку №18/02-14 від 18.02.2021р., в якій зазначено, що директор ТОВ «АЛКІМЕДА» Гоманюк О.В. не має обмежень щодо можливості підпису документів та договорів, що різниться з інформацією, зазначеною в підпункті 1.16 пункту 1 Статті 7 та підпункті 5.1 пункту 5 Статті 11 Статуту ТОВ «АЛКІМЕДА», затвердженого Рішенням учасника №2 від 02.11.2020 року, відповідно до яких в директора підприємства наявні обмеження щодо укладення угод та вчинення правочинів, отже документ №18/02-14 від 18.02.2021р. містить недостовірну інформацію щодо відсутності обмежень в директора підприємства щодо можливості підпису документів та договорів. В порушення вимог п.7 р. ІІІ тендерної документації учасником не підтверджено інформацію про співвиконавця, а саме учасником надано документ «Довідка у довільній формі з інформацією про субпідрядника» №18/02-44 від 18.02.2021 р., відповідно до якого учасник не планує залучати субпідрядні організації до виконання робіт в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, зокрема, даною довідкою повідомляє про відсутність пропозиції щодо залучення субпідрядних організацій. Проте, в документі «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі» №18/02-46 від 18.02.2021р. зазначає, що залучає працівників за договором. Отже, інформація, зазначена в документі «Довідка у довільній формі з інформацією про субпідрядника» №18/02-44 від 18.02.2021 р. різниця з інформацією, зазначеною в документі «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі» №18/02-46 від 18.02.2021р., що позбавляє замовника можливості встановити відповідність пропозиції учасника вимогам замовника. Враховуючи вищевикладені порушення, тендерна пропозиція Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Алкімеда» підлягає відхиленню на підставі п.1 ч.1 ст.31 Закону, а саме учасник процедури закупівлі: - не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; - не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; - не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Код ЄДРПОУ | 43672619 |
---|---|
Поштова адреса | 65039, Україна, Одеська область, Одеса, 65039, Одеська обл., місто Одеса, пр.Гагаріна, будинок 12-а, офіс 703 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Олександр Гоманюк |
Телефон | 380971312075 |
Ел. пошта | alkimedatov@gmail.com |
Не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону. Зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 Закону. Не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції. Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
за результатами розгляду тендерної пропозиції Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Кріст Сервіс» встановлено невідповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації із закупівлі послуг: «Послуги з прибирання та підмітання вулиць» за кодом ДК 021-2015: 90610000-6 (Послуги з прибирання території порту та інші). В порушення вимог пп.1.1 п.1 Додатку 1 до тендерної документації учасником не підтверджено наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме учасником не підтверджено право користування підмітально-прибиральним автомобілем (п.72), фронтальним навантажувачем (п.73) та автомобілем асенізаційним (п.74), зазначеними в документі «Довідка» №71 від 17.03.2021р. Так, учасником надано на підтвердження права користування вищевказаним обладнанням Договір надання послуг №01/02/21 від 01.02.2021 року, в якому відсутній термін дії, отже в замовника відсутня можливість встановити чинність договору на момент подання пропозиції учасником. В порушення вимог пп.1.2 п.1 Додатку 1 до тендерної документації учасником не підтверджено наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Так, учасником на підтвердження залученого обладнання для надання послуг надано Договір надання послуг №01/02/21 від 01.02.2021 року, відповідно до п.1.1 якого обладнання використовується учасником під час надання виконавцем договору ТОВ «УКРАЇНСЬКА ТРАНСПОРТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» послуг роботи підмітально-прибирального автомобіля, фронтального навантажувача та асенізаційного автомобіля. Відповідно до ч.1ст.901 Цивільного кодексу України за договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов’язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов’язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором, тобто виконавцем договору здійснюється виконання певного обсягу роботи. Зокрема, учасником надано документ «Довідка» №70 від 17.03.2021 р., відповідно до якого за Договором надання послуг №01/02/21 від 01.02.2021 року планується залучення до надання послуг лише транспортних засобів, проте умовами Договору про надання послуг №01/02/21 від 01.02.2021 року не передбачається передання окремо обладнання в користування за плату на певний строк відповідно ч.1ст.759 Цивільного кодексу України. Також, пропозиція містить документ «Довідка» №18 від 12.02.2021р., відповідно до якого учасником не планується залучення до надання послуг за предметом закупівлі співвиконавців чи субпідрядників. Отже, замовнику незрозуміло, яким чином будуть надаватись послуги з робіт підмітально-прибирального автомобіля, фронтального навантажувача та асенізаційного автомобіля виконавцем ТОВ «УКРАЇНСЬКА ТРАНСПОРТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» за Договором надання послуг №01/02/21 від 01.02.2021 року. Доцільно зауважити, що надання послуг робіт підмітально-прибирального автомобіля, фронтального навантажувача та асенізаційного автомобіля вбачає залучення осіб, які будуть надавати вказані послуги. Отже, пропозиція учасника не містить окрему довідку в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника в розрізі співвиконавців стосовно всіх фізичних осіб у складі залучених потужностей із обов’язковим зазначенням прізвища, ім’я та по батькових, посади, досвіду роботи, інформації про освіту, а також правової підстави використання учасником праці кожного окремого працівника, а саме: договір між учасником та ФОП (якщо роботу виконує особисто підприємець) та/або договір між учасником та його співвиконавцем (в усіх інших випадках). В порушення вимог п.1 р. ІІІ тендерної документації учасником не накладено КЕП на документи тендерної пропозиції (скановані документи), а саме на документи «Довідка» №71 від 17.03.2021р. та «Довідка» №70 від 17.03.2021р., що завантажені учасником 17.03.2021р. під час виправлення невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. В порушення вимог п.2 Додатку 1 до Тендерної документації учасником не підтверджено відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону, а саме учасником надано документ «Довідка» №26 від 12.02.2021р., в пункті 1 та 2 якого різниться інформація стосовно притягнення службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми, чим не підтверджено відсутність підстав, передбачених в пункті 12 частини першої статті 17 Закону. В порушення вимог пп.3.3 п.3 Додатку 1 до Тендерної документації учасником не підтверджено відомості про учасника, а саме учасником надано документ «Довідка» №23 від 12.02.2021р., відповідно до якого керівником підприємства ТОВ «КРІСТ СЕРВІС» та особою, уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції в рамках даної процедури закупівлі, є директор Козак Ольга Анатоліївна, що не відповідає інформації, зазначеній в Рішенні єдиного учасника ТОВ «КРІСТ СЕРВІС» №30/11 від 30.11.2020 року, №12/02-2021 від 12.02.2021 року, Наказі про вступ на посаду директора від 01.12.2020року, в документах №42 від 19.02.2021р., №26 від 12.02.2021р., №24 від 12.02.2021р., №14 від 12.02.2021р., різниться з інформацією, що міститься в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, та не відповідає інформації, що відображається при перевірці у відповідному програмному комплексі кваліфікованого електронного підпису, що накладений учасником під час подання пропозиції, відповідно до яких директором підприємства є Козак Олена Анатоліївна. В порушення вимог п.2 розділу ІІІ тендерної документації учасником надано умовну банківську гарантію №BG/U/03-2-01395 від 19.02.2021 року, яка містить наступну умову: «Передача Бенефіціаром та/або іншою особою вимоги за Гарантією установі зв’язку до закінчення останнього дня строку Гарантії не може розцінюватися як своєчасне пред’явлення такої вимоги, якщо така вимога отримана Банком після закінчення строку Гарантії». В порушення вимог п.7 р. ІІІ тендерної документації учасником не підтверджено інформацію про співвиконавця, а саме учасником надано документ «Довідка» №18 від 12.02.2021 р., відповідно до якого учасником не планується залучення до надання послуг за предметом закупівлі співвиконавців чи субпідрядників, проте учасником надано Договір надання послуг №01/02/21 від 01.02.2021 року на підтвердження права користування підмітально-прибиральним автомобілем, фронтальним навантажувачем та асенізаційним автомобілем, з якого вбачається залучення учасником потужностей інших суб’єктів господарювання як співвиконавців для надання послуг робіт підмітально-прибирального автомобіля, фронтального навантажувача та асенізаційного автомобіля, отже, учасником не надано в складі пропозиції довідку в довільній формі з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків та інших обов’язкових платежів та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг як співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або довідку в довільній формі з відповідною (залучення співвиконавця в обсязі менше ніж 20 відсотків) інформацією. Враховуючи вищевикладені порушення, тендерна пропозиція Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Кріст Сервіс» підлягає відхиленню на підставі п.1 ч.1 ст.31 Закону, а саме учасник процедури закупівлі: - не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; - не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; - не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; - забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
за результатами розгляду тендерної пропозиції Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Кріст Сервіс» встановлено невідповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації із закупівлі послуг: «Послуги з прибирання та підмітання вулиць» за кодом ДК 021-2015: 90610000-6 (Послуги з прибирання території порту та інші). В порушення вимог пп.1.1 п.1 Додатку 1 до тендерної документації учасником не підтверджено наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме учасником не підтверджено право користування підмітально-прибиральним автомобілем (п.72), фронтальним навантажувачем (п.73) та автомобілем асенізаційним (п.74), зазначеними в документі «Довідка» №71 від 17.03.2021р. Так, учасником надано на підтвердження права користування вищевказаним обладнанням Договір надання послуг №01/02/21 від 01.02.2021 року, в якому відсутній термін дії, отже в замовника відсутня можливість встановити чинність договору на момент подання пропозиції учасником. В порушення вимог пп.1.2 п.1 Додатку 1 до тендерної документації учасником не підтверджено наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Так, учасником на підтвердження залученого обладнання для надання послуг надано Договір надання послуг №01/02/21 від 01.02.2021 року, відповідно до п.1.1 якого обладнання використовується учасником під час надання виконавцем договору ТОВ «УКРАЇНСЬКА ТРАНСПОРТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» послуг роботи підмітально-прибирального автомобіля, фронтального навантажувача та асенізаційного автомобіля. Відповідно до ч.1ст.901 Цивільного кодексу України за договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов’язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов’язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором, тобто виконавцем договору здійснюється виконання певного обсягу роботи. Зокрема, учасником надано документ «Довідка» №70 від 17.03.2021 р., відповідно до якого за Договором надання послуг №01/02/21 від 01.02.2021 року планується залучення до надання послуг лише транспортних засобів, проте умовами Договору про надання послуг №01/02/21 від 01.02.2021 року не передбачається передання окремо обладнання в користування за плату на певний строк відповідно ч.1ст.759 Цивільного кодексу України. Також, пропозиція містить документ «Довідка» №18 від 12.02.2021р., відповідно до якого учасником не планується залучення до надання послуг за предметом закупівлі співвиконавців чи субпідрядників. Отже, замовнику незрозуміло, яким чином будуть надаватись послуги з робіт підмітально-прибирального автомобіля, фронтального навантажувача та асенізаційного автомобіля виконавцем ТОВ «УКРАЇНСЬКА ТРАНСПОРТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» за Договором надання послуг №01/02/21 від 01.02.2021 року. Доцільно зауважити, що надання послуг робіт підмітально-прибирального автомобіля, фронтального навантажувача та асенізаційного автомобіля вбачає залучення осіб, які будуть надавати вказані послуги. Отже, пропозиція учасника не містить окрему довідку в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника в розрізі співвиконавців стосовно всіх фізичних осіб у складі залучених потужностей із обов’язковим зазначенням прізвища, ім’я та по батькових, посади, досвіду роботи, інформації про освіту, а також правової підстави використання учасником праці кожного окремого працівника, а саме: договір між учасником та ФОП (якщо роботу виконує особисто підприємець) та/або договір між учасником та його співвиконавцем (в усіх інших випадках). В порушення вимог п.1 р. ІІІ тендерної документації учасником не накладено КЕП на документи тендерної пропозиції (скановані документи), а саме на документи «Довідка» №71 від 17.03.2021р. та «Довідка» №70 від 17.03.2021р., що завантажені учасником 17.03.2021р. під час виправлення невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. В порушення вимог п.2 Додатку 1 до Тендерної документації учасником не підтверджено відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону, а саме учасником надано документ «Довідка» №26 від 12.02.2021р., в пункті 1 та 2 якого різниться інформація стосовно притягнення службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми, чим не підтверджено відсутність підстав, передбачених в пункті 12 частини першої статті 17 Закону. В порушення вимог пп.3.3 п.3 Додатку 1 до Тендерної документації учасником не підтверджено відомості про учасника, а саме учасником надано документ «Довідка» №23 від 12.02.2021р., відповідно до якого керівником підприємства ТОВ «КРІСТ СЕРВІС» та особою, уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції в рамках даної процедури закупівлі, є директор Козак Ольга Анатоліївна, що не відповідає інформації, зазначеній в Рішенні єдиного учасника ТОВ «КРІСТ СЕРВІС» №30/11 від 30.11.2020 року, №12/02-2021 від 12.02.2021 року, Наказі про вступ на посаду директора від 01.12.2020року, в документах №42 від 19.02.2021р., №26 від 12.02.2021р., №24 від 12.02.2021р., №14 від 12.02.2021р., різниться з інформацією, що міститься в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, та не відповідає інформації, що відображається при перевірці у відповідному програмному комплексі кваліфікованого електронного підпису, що накладений учасником під час подання пропозиції, відповідно до яких директором підприємства є Козак Олена Анатоліївна. В порушення вимог п.2 розділу ІІІ тендерної документації учасником надано умовну банківську гарантію №BG/U/03-2-01395 від 19.02.2021 року, яка містить наступну умову: «Передача Бенефіціаром та/або іншою особою вимоги за Гарантією установі зв’язку до закінчення останнього дня строку Гарантії не може розцінюватися як своєчасне пред’явлення такої вимоги, якщо така вимога отримана Банком після закінчення строку Гарантії». В порушення вимог п.7 р. ІІІ тендерної документації учасником не підтверджено інформацію про співвиконавця, а саме учасником надано документ «Довідка» №18 від 12.02.2021 р., відповідно до якого учасником не планується залучення до надання послуг за предметом закупівлі співвиконавців чи субпідрядників, проте учасником надано Договір надання послуг №01/02/21 від 01.02.2021 року на підтвердження права користування підмітально-прибиральним автомобілем, фронтальним навантажувачем та асенізаційним автомобілем, з якого вбачається залучення учасником потужностей інших суб’єктів господарювання як співвиконавців для надання послуг робіт підмітально-прибирального автомобіля, фронтального навантажувача та асенізаційного автомобіля, отже, учасником не надано в складі пропозиції довідку в довільній формі з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків та інших обов’язкових платежів та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг як співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або довідку в довільній формі з відповідною (залучення співвиконавця в обсязі менше ніж 20 відсотків) інформацією. Враховуючи вищевикладені порушення, тендерна пропозиція Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Кріст Сервіс» підлягає відхиленню на підставі п.1 ч.1 ст.31 Закону, а саме учасник процедури закупівлі: - не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; - не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; - не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; - забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
Код ЄДРПОУ | 40449756 |
---|---|
Поштова адреса | 01014, Україна, м. Київ, місто Київ, ВУЛИЦЯ ЗВІРИНЕЦЬКА, будинок 63 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ольга Мельник |
Телефон | +380963755260 |
Ел. пошта | office@kristservis.net.ua |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 39788724 |
---|---|
Поштова адреса | 65003, Україна, Одеська область, Одеса, Церковна, будинок 19, кабінет 241 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Чорний Володимир Іванович |
Телефон | 380487099589 |
Ел. пошта | office@port-ps.com.ua |
Контакти
Документи
Субпідрядник
Товариство з обмеженою відповідальністю "СІТІТЕХБУД"
Код ЄДРПОУ | 38847123 |
---|---|
Поштова адреса | 65012, Україна, Одеська область, Одеса, 65012, Одеська обл., м. Одеса, вул. Велика Арнаутська, буд. 17, офіс 5С/5 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Фурман Світлана Валеріївна |
Телефон | 30686604423 |
Ел. пошта | GREENSERVICEUKR@GMAIL.COM |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 33421302 |
---|---|
Поштова адреса | 52005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпровський район, селище міського типу Слобожанське, ВУЛИЦЯ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО, будинок 48А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Оксана Сущенко |
Телефон | +380675613597 |
Ел. пошта | tender.cleaning@qfm.com.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-01-20-004673-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 11 528 812.20 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 115 288.12 UAH без ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 335 790.00 UAH |
Період уточнень | до 12 лютого, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 18 лютого, 00:00 |
Подача пропозицій | до 22 лютого, 10:00 |
Дата останніх змін | 18 травня, 12:05 |
Аукціон |
27 квітня, 15:31 Переглянути |
Прибирання території шляхопроводів та естакад 1-6-ї черги, в літній період з квітня по листопад (згідно з технологічною картою)Cleaning of the territory of overpasses and overpasses of the 1st-6th turn, in the summer period from April to November (according to the technological map)1 послуга Адреса поставки: 65026, Україна, Одеська область, Одеса, Митна площа,1 Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90610000-6, Послуги з прибирання та підмітання вулиць |
Прибирання території шляхопроводів та естакад 1-6-ї черги, в зимовий період з грудня по березень (згідно з технологічною картою)Cleaning of the territory of overpasses and overpasses of the 1st-6th turn, in the winter period from December to March (according to the technological map)1 послуга Адреса поставки: 65026, Україна, Одеська область, Одеса, Митна площа,1 Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90610000-6, Послуги з прибирання та підмітання вулиць |
Прибирання території центральних доріг та пішохідних доріжок території, в літній період з квітня по листопад (згідно з технологічною картою)Cleaning of the territory of the central roads and footpaths of the territory, in the summer period from April to November (according to the technological map)1 послуга Адреса поставки: 65026, Україна, Одеська область, Одеса, Митна площа,1 Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90610000-6, Послуги з прибирання та підмітання вулиць |
Прибирання території центральних доріг та пішохідних доріжок території, в зимовий період з грудня по березень (згідно з технологічною картою)Cleaning of the territory of the central roads and footpaths of the territory, in the winter period from December to March (according to the technological map)1 послуга Адреса поставки: 65026, Україна, Одеська область, Одеса, Митна площа,1 Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90610000-6, Послуги з прибирання та підмітання вулиць |
Прибирання центральних доріг та пішохідних доріжок в районі ВСП «Судноверф "Україна"», в літній період з квітня по листопад (згідно з технологічною картою)Cleaning of central roads and footpaths in the area of VSP "Shipyard" Ukraine ", in the summer from April to November (according to the technological map)1 послуга Адреса поставки: 65026, Україна, Одеська область, Одеса, Митна площа,1 Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90610000-6, Послуги з прибирання та підмітання вулиць |
Прибирання центральних доріг та пішохідних доріжок в районі ВСП «Судноверф "Україна"», в зимовий період з грудня по березень (згідно з технологічною картою)Cleaning of central roads and footpaths in the area of VSP "Shipyard" Ukraine ", in the winter from December to March (according to the technological map)1 послуга Адреса поставки: 65026, Україна, Одеська область, Одеса, Митна площа,1 Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90610000-6, Послуги з прибирання та підмітання вулиць |
Прибирання прилеглої території морського вокзалу, в літній період з квітня по листопад (згідно з технологічною картою)Cleaning of the adjacent territory of the sea station, in the summer from April to November (according to the technological map)1 послуга Адреса поставки: 65026, Україна, Одеська область, Одеса, Митна площа,1 Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90610000-6, Послуги з прибирання та підмітання вулиць |
Прибирання прилеглої території морського вокзалу, в літній період з квітня по листопад (згідно з технологічною картою)Cleaning of the adjacent territory of the sea station, in the winter from December to March (according to the technological map)1 послуга Адреса поставки: 65026, Україна, Одеська область, Одеса, Митна площа,1 Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90610000-6, Послуги з прибирання та підмітання вулиць |
Послуги з прибирання, зачищення території ОФ ДП «АМПУ» , яка не закріплена постійно, ліквідації наслідків зливових дощів, попередження ожеледиці та ліквідації наслідків снігопадів на центральних дорогах та шляхопроводах 1-6-ї черги, зачистка горищ, зливових колодязів, доще-приймальної системи шляхопроводів, вручну (згідно з заявками)Services on cleaning, cleaning of the territory of the branch of SE "AMPU", which is not fixed permanently, elimination of the consequences of heavy rains, prevention of ice and elimination of the consequences of snowfalls on central roads and overpasses of the 1st-6th stages, cleaning of attics, storm wells, rain receiving system overpasses, manually (according to applications)1 послуга Адреса поставки: 65026, Україна, Одеська область, Одеса, Митна площа,1 Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90610000-6, Послуги з прибирання та підмітання вулиць |
Послуги з прибирання, зачищення території ОФ ДП «АМПУ» , яка не закріплена постійно, ліквідації наслідків зливових дощів, попередження ожеледиці та ліквідації наслідків снігопадів на центральних дорогах та шляхопроводах 1-6-ї черги, зачистка горищ, зливових колодязів, доще-приймальної системи шляхопроводів, вручну (згідно з заявками)Services on cleaning, cleaning of the territory of the branch of SE "AMPU", which is not fixed permanently, elimination of the consequences of heavy rains, prevention of ice and elimination of the consequences of snowfalls on central roads and overpasses of the 1st-6th stages, cleaning of attics, storm wells, rain receiving system overpasses, manually (according to applications)1 послуга Адреса поставки: 65026, Україна, Одеська область, Одеса, Митна площа,1 Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90610000-6, Послуги з прибирання та підмітання вулиць |
Роботи з миття території ОФ ДП «АМПУ» мийною системою, замивання тротуарів, плитки, пам’ятників, перильних та бар’єрних огорож на шляхопроводах, доще-приймальної системи шляхопроводів (згідно з заявками)Works on washing the territory of the branch of the State Enterprise "AMPU" with a washing system, washing of sidewalks, tiles, monuments, railings and barrier fences on overpasses, rain-receiving system of overpasses (according to applications)1 послуга Адреса поставки: 65026, Україна, Одеська область, Одеса, Митна площа,1 Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90610000-6, Послуги з прибирання та підмітання вулиць |
Роботи з прибирання території ОФ ДП «АМПУ» підмітально-прибиральним автомобілем (згідно з заявками)Works on cleaning of the territory of OF SE "AMPU" by the sweeping and cleaning car (according to applications)1 послуга Адреса поставки: 65026, Україна, Одеська область, Одеса, Митна площа,1 Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90610000-6, Послуги з прибирання та підмітання вулиць |
Роботи фронтального навантажувача з попередження ожеледиці, з прибирання та навантаження снігу, прибирання та навантаження сміття під час виконання робіт з прибирання, зачищення території, ліквідації наслідків зливових дощів, обрізки зелених насаджень від сухостою (згідно з заявками)Front loader work on ice prevention, snow removal and loading, cleaning and loading of garbage during cleaning, clearing of the territory, elimination of consequences of heavy rains, pruning of green plantations from dryness (according to applications)1 послуга Адреса поставки: 65026, Україна, Одеська область, Одеса, Митна площа,1 Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90610000-6, Послуги з прибирання та підмітання вулиць |
Роботи автомобіля з замивання та прибирання доріг в літній період, попередження ожеледиці та прибирання снігу в зимовий період (згідно з заявками)Car washing and cleaning of roads in summer, prevention of ice and snow removal in winter (according to applications)1 послуга Адреса поставки: 65026, Україна, Одеська область, Одеса, Митна площа,1 Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90610000-6, Послуги з прибирання та підмітання вулиць |
Роботи вантажопасажирського автомобіля з забезпечення виконання зобов'язань з прибирання та зачищення території, з попередження ожеледиці, ліквідації наслідків снігопадів та зливових дощів та інше (згідно з заявками)The work of the truck to ensure compliance with the obligations of cleaning and clearing the area, to prevent ice, eliminate the effects of snow and heavy rains, etc. (according to applications)1 послуга Адреса поставки: 65026, Україна, Одеська область, Одеса, Митна площа,1 Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90610000-6, Послуги з прибирання та підмітання вулиць |
Роботи з механізованого очищення колодязів дощеприймальної системи ОФ ДП АМПУ (згідно з заявками)Works on the mechanized cleaning of wells of the rain receiving system of OF DP AMPU (according to applications)1 послуга Адреса поставки: 65026, Україна, Одеська область, Одеса, Митна площа,1 Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90610000-6, Послуги з прибирання та підмітання вулиць |
Розрахунки за надані Послуги проводяться шляхом оплати Замовником після надання Послуг та підписання Акту здачі-приймання Послуг на підставі отриманого Замовником відповідного рахунку Виконавця, протягом 15-ти банківських днів від дати отримання рахунку банківським переводом на розрахунковий рахунок Виконавця. Власні кошти підприємства
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" |
Повна назва організації | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ | 38727770 |
Назва організації | Одеська філія ДП "АМПУ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38728457 |
Поштова адреса | 65026, Україна, Одеська область, Одеса, Митна пл. 1 |
Ім'я |
Колесник Вікторія Володимирівна |
Телефон | 0487293544 |
Ел. пошта | VVKO@ODS.USPA.GOV.UA |