Zakupki.ua Реєстрація Вхід
  • 0 800 30-74-85

    З 8 до 18 по буднях

  • Семінари Prozorro
  • Вебінари Zakupki.UA
  • Законодавство
  • Питання і Відповіді
  • Інструкції користувачам
  • Служба підтримки
  • Моніторинг Держзакупівель
  • Регламент
0 800 30-74-85
  • Реєтрація
  • Вхід
Офіційний майданчик Prozorro
Державні закупівлі Плани Замовники Постачальники Prozorro Market

Повідомлення менеджеру

Відгук менеджеру

Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",

для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:

  • прийняти (акцептувати) Пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАКУПІВЛІ ЮА" укласти Договір про надання послуг (приєднатися до Договору) шляхом здійснення оплати з власного поточного (розрахункового) рахунку за наданим Оператором рахунком, відповідно до умов Договору;
  • пройти ідентифікацію та отримати від Оператора доступ до електронної системи закупівель.

Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.


З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua

class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу

Розмір файлу не повинен перевищувати 45 Мб
Всі державні закупівлі > Різні послуги та товари > Ділові, юридичні та фінансові послуги

Умови
  • Оскарження
  • Ціни конкурентів
  • Умови
  • Оскарження (0)
  • Ціни конкурентів

Очікувана вартість

17 327.68 UAH

Замовник

Комунальне некомерційне підприємство "Обласний протитуберкульозний диспансер " Житомирської обласної ради
Безкоштовне
онлайн-оформлення
довідки про відсутність
судимості
Оформити Як оформити довідку

Тарифи

Бюджет лоту Вартість участі
До 20 000 грн.
17 00 грн.
До 50 000 грн.
119 00 грн.
До 200 000 грн.
340 00 грн.
До 1 млн. грн.
510 00 грн.
До 4 млн. грн.
1700 00 грн.
Від 4 млн. грн.
3400 00 грн.

Технічні роботи

На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.

Якщо вам потрібна допомога, телефонуйте нам за номером
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.

Скільки повернеться

Розмір пропозиції Сума к поверненню
До 20 000 грн.
3383 00 грн.
До 50 000 грн.
3281 00 грн.
До 200 000 грн.
3060 00 грн.
До 1 млн. грн.
2890 00 грн.
До 4 млн. грн.
1700 00 грн.
Від 4 млн. грн.
0 00 грн.

Перевірка документації

Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.

Для чого потрібна перевірка документів
Замовники шукають в документах учасників невідповідності з їх вимогами. Їх мета — будь-якою ціною позбутися конкурентів і пропхати свого постачальника. На жаль, законною причиною для відхилення може стати як орфографічна помилка, так і неописана формальність. Поставтеся уважно до підготовці документації, щоб не давати приводів відхилити вашу пропозицію.
 

Юрист зв’яжеться з вами протягом години

Оскарження умов закупівлі

Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.

 

Юрист зв’яжеться з вами протягом години

Оскарження результатів

 

Юрист зв’яжеться з вами протягом години

Переговорна процедура

Відмінена закупівля


Охоронні послуги (Спостереження за станом засобів сигналізації, що встановлені на об'єкті з реагуванням наряду поліції охорони)

Оскарження результатів до 2 лют. 00:00

Результати

Пропозиція з ПДВ
Статус

Управління поліції охорони в Житомирській області

17 327.68 UAH
Переможець
Код ЄДРПОУ 40109091
Поштова адреса 10003, Україна, Житомирська область, м.Житомир, пров. Львівський,4
Суб'єкт господарювання Суб'єкт середнього підприємництва
Ім'я Прус Максим Олегович
Телефон 0412422782
Ел. пошта

Документи

Завантажити архівом

Скасовано

13 лютого, 00:00

Відміна закупівлі

Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель

Дата скасування відміни: 13 лютого, 00:03


Опис

Виявлено помилку щодо умов оплати

Документи

Загальна інформація

Ідентифікаційний номер UA-2021-01-22-011015-b
Електронний цифровий підпис
Накладено

Очікувана вартість закупівлі 17 327.68 UAH з ПДВ
Планування закупівлі UA-P-2021-01-22-002369-a
Перейти до плану закупівлі

Обгрунтування застосування

Умови застосування: Відсутність конкуренції з технічних причин
Обгрунтування: Відповідно до ст. 6 Закону України «Про наркотичні засоби, психотропні речовини і прекурсори (із змінами) від 15.02.1995 № 60/95-ВР: передбачаються заходи щодо «встановлення спеціальних вимог щодо зберігання наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, охорони складських приміщень та обмеження доступу до цих засобів і речовин та прекурсорів сторонніх осіб». Керуючись п. 2 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», переговорна процедура застосовується замовником як виняток у разі: «відсутності конкуренції з технічних причин». Згідно п. 82 постанови Кабінету Міністрів України від 06.04.2016 №282 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з культивування рослин, включених до таблиці I переліку наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, затвердженого Кабінетом Міністрів України, розроблення, виробництва, виготовлення, зберігання, перевезення, придбання, реалізації (відпуску), ввезення на територію України, вивезення з території України, використання, знищення наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, включених до зазначеного переліку» (із змінами): Приміщення повинне бути обладнане технічними засобами охорони. Відповідно до п.3 розділу ІІІ наказу МВС України від 29.01.2018 №52 «Про затвердження Вимог до об'єктів і приміщень, призначених для здійснення діяльності з обігу наркотичних засобів, психотропних речовин, прекурсорів та зберігання вилучених з незаконного обігу таких засобів і речовин»: Повідомлення з рубежів охоронної сигналізації та кнопки (кнопок) сигналу «Тривога» надходять до пункту централізованого спостереження суб’єкта охоронної діяльності. Крім того, до «Категорій об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах» віднесено об’єкти та приміщення, які використовуються у сфері обігу та зберігання наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів (п.18 Постанови КМУ від 21 листопада 2018 р. № 975) Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 10.08.1993 № 615 «Про заходи щодо вдосконалення охорони об'єктів державної й інших форм власності», Державна служба охорони є єдиною централізованою системою, підпорядкованою Міністру внутрішніх справ та відповідає вимогам необхідним для охорони та реагування на сигнал «Тривога» Відповідно до Закону України «Про Національну поліцію» та Постанови Кабінету Міністрів України від 13 жовтня 2015 р. № 834 «Питання функціонування органів поліції охорони як територіальних органів Національної поліції та ліквідації деяких територіальних органів Міністерства внутрішніх справ», було створено Департамент поліції охорони, а також управління і відділи поліції охорони в областях, як територіальні органи Національної поліції, та які є «правонаступниками» Державної служби охорони. Враховуючи, що відповідні послуги можуть бути надані тільки певним виконавцем. Будь-якої альтернативи щодо закупівлі саме вищезазначених послуг в інших підприємств - відсутні. Не укладання договору з Управлінням поліції охорони в Житомирській області найближчим часом на закупівлю ДК 021:2015 –79710000-4 «Охоронні послуги» (Спостереження за станом засобів сигналізації, що встановлені на об'єкті з реагуванням наряду поліції охорони) може призвести до загрози безпеки майна та його працівників, та може призвести до небажаних наслідків. А отже, враховуючи вищевикладене, та з метою дотримання вимог діючого законодавства, вважаємо за доцільне здійснити закупівлю ДК 021:2015 –79710000-4 «Охоронні послуги» (Спостереження за станом засобів сигналізації, що встановлені на об'єкті з реагуванням наряду поліції охорони) з Управлінням поліції охорони Житомирської області, відповідно до п.2 ч.2 статті 40 ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме у зв’язку із відсутністю конкуренції з технічних причин. Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: Закон України „Про Національну поліцію” від 02.07.2015 № 580-VIII (зі змінами); Постанова Кабінету Міністрів України від 13 жовтня 2015 р. № 834 «Питання функціонування органів поліції охорони як територіальних органів Національної поліції та ліквідації деяких територіальних органів Міністерства внутрішніх справ»; Закон України «Про наркотичні засоби, психотропні речовини і прекурсори (із змінами) від 15.02.1995 № 60/95-ВР; наказ МВС України від 29.01.2018 №52 «Про затвердження Вимог до об'єктів і приміщень, призначених для здійснення діяльності з обігу наркотичних засобів, психотропних речовин, прекурсорів та зберігання вилучених з незаконного обігу таких засобів і речовин»; постанова Кабінету Міністрів України від 21.11.2018 № 975 «Категорії об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах»; Протокол проведення переговорів з учасником процедури закупівлі від 22.01.2021 року № 11/1.

Дати

Дата останніх змін 13 лютого, 00:03

Предмети закупівлі

Спостереження за станом засобів сигналізації, що встановлені на об'єкті з реагуванням наряду поліції охорони

1 послуга

Адреса поставки: 12442, Україна, Житомирська область, смт.Гуйва, вул. Бердичівська,64

Строк: до 31.12.2021 16:02

Тип предмета закупівлі: Послуги

Код ДК 021:2015: 79710000-4, Охоронні послуги

Документи закупівлі

Умови оплати

інша подія

Перший платіж по Договору у сумі вартості послуг Виконавця за перший місяць спостереження за сигналізацією Об'єкта здійснюється Замовником протягом 2-х банківських днів після підписання Договору. Усі наступні платежі по Договору здійснюються не пізніше 5-го числа кожного місяця за цей місяць

Тип оплати: Аванс

Період: 2 банківських днів

Розмір оплати: 100.00%

Інформація про замовника

Назва організації Комунальне некомерційне підприємство "Обласний протитуберкульозний диспансер " Житомирської обласної ради
Код ЄДРПОУ 01991441
Поштова адреса 10002, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. В.Бердичівська, 62
Ім'я Лавренчук Ганна Сергіївна
( )
Телефон +380412485047
Ел. пошта zt_tbc@ukr.net

Схожі тендери

Банківська гарантія

Замовник вимагає надати разом з пропозицією банківську гарантію, щоб бути впевненим в виконанні зобов'язань учасником. Ми допоможемо оформити банківську гарантію за 2 години без депозитів, застав і нотаріального завірення.

Уточнимо деталі та відповімо на питання

Eкспертна допомога

Проконсультуємо з організаційних і правових питань.
Підготуємо документи для участі в тендері. Проаналізуємо пропозицію і порадимо, як збільшити шанси на перемогу.

Уточнимо деталі та відповімо на питання

Київ, вулиця Кожум’яцька,

будинок 12-Г

0 800 30-74-85

З 8 до 18

З будь-яких питань

support@zakupki.com.ua

arrow_down
  • Укр
  • Eng

© 2021, ТОВ "ЗАКУПІВЛІ:ЮА"

Розроблено в bitsoftware

Безкоштовний звіт
з аналізом закупівель в Prozorro

icon-category
background
  • Аналіз найбільш впливових конкурентів та найактивніших замовників
  • Сезонність торгів
  • Аналіз регіонів
  • Статистика проведених закупівель

Отримати звіт Інша галузь

Безкоштовний звіт по галузі


Галузь


Отримати звіт

Підтвердіть ел. пошту

Відправили лист з посиланням для активації акаунта

на 

Зрозуміло