На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
108 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 41777994 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, 03142, м. Київ, б-р Вернадського, буд. 36, кімн. 717 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Любарець Марина |
Телефон | 380672393383 |
Ел. пошта | info@marina.com.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-01-22-012416-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 108 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 540.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 28 січня, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 4 лютого, 00:00 |
Дата останніх змін | 8 лютого, 11:20 |
Послуги з підтримки користувачів та з технічної підтримки програмного забезпечення «Master: Комплексний облік для бюджетних установ»1 послуга Адреса поставки: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, Велика Житомирська, 15А Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 72253000-3, Послуги з підтримки користувачів та з технічної підтримки |
Оплата здійснюється у національній грошовій одиниці шляхом перерахування Замовником безготівкових коштів на поточний рахунок Виконавця, на підставі Акту наданих Послуг, протягом 10 (десяти) робочих днів від дати підписання Акту, за умови отримання Замовником бюджетного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування оплата за надані Послуги здійснюється Замовником протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження асигнувань на реєстраційний рахунок Замовника для розрахунків за надані Послуги, при цьому штрафні санкції до Замовника при затримці оплати не застосовуються
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Департамент житлово-комунальної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 33695540 |
Поштова адреса | 01001, Україна, Київська область, Київ, Велика Житомирська, 15А |
Ім'я |
Ткач Юлія Вікторівна |
Телефон | 380988312060 |
Ел. пошта | 33695540_zakupki@ukr.net |