На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
9000.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Фрукти сушені повинні бути не пересушені, не ушкоджені шкідниками та хворобами, не мати сторонніх запахів, цвілі
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2021-01-23-000087-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 9 000.00 UAH з ПДВ |
Дата останніх змін | 23 січня, 19:19 |
---|
фрукти сушені250 кілограм Адреса поставки: 10003, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Трипільська 14-А Строк: до 31.12.2021 18:39 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15330000-0, Оброблені фрукти та овочі |
Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником після пред'явлення Виконавцем рахунка на оплату товару (далі - рахунку) або накладних (видаткових, товарно-транспортних накладних) вартості фактично отриманого товару згідно з оформленими накладними, відповідно до умов даного договору по мірі надходження відповідних коштів, протягом 90 календарних днів з дня поставки з урахуванням вимог даного договору. Замовник оплачує вартість фактично отриманого товару згідно з накладними, відповідно до умов даного договору по мірі надходження відповідних коштів, протягом 30 календарних днів з дня поставки якщо інший строк не встановлено даним договором. До рахунку додаються накладні на товар (товаротранспортні накладні на товар) та всі інші документи оформлені належним чином. Датою оплати вважається дата зарахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Житомирський дошкільний навчальний заклад №45 |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 20426468 |
Поштова адреса | 10003, Україна, Житомирська область, місто Житомир, вулиця Трипільська, будинок 14-А |
Ім'я |
Зоріна Аліна Сергіївна ( ) |
Телефон | +380962060376 |
Ел. пошта | alina_zor@ukr.net |