На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
218 161.44 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: 1. Найменування Замовника: Відділ з питань освіти, молоді, спорту, культури та медицини Михайлівської сільської ради. 2. Місцезнаходження Замовника: 57116 Миколаївська область Миколаївський район село Михайлівка, вул. Андрія Шептицького, 9 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань Замовника: 41093479. 4. Категорія Замовника підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Сівач Тетяна Григорівна, секретар тендерного комітету, головний бухгалтер відділу з питань освіти, молоді, спорту, культури та медицини Михайлівської сільської ради телефон +380505707996, e-mail: omskm_viddil@ukr.net. Україна, 57116, Миколаївська область, Миколаївський р-н., с. Михайлівка, вул. Андрія Шептицького, 9 6. Вид предмета закупівлі: Товар. 7. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): код ДК 021:2015:03210000-6 Зернові культури та картопля (картопля код за ДК 021:2015:03212100-1, горох сушений код за ДК 021:2015:03212213-6, квасоля сушена код за ДК 021:2015:03212220-8). 8. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: картопля код за ДК 021:2015:03212100-1 — 12502 кг.; горох сушений код за ДК 021:2015:03212213-6 — 360 кг.; квасоля сушена код за ДК 021:2015:03212220-8 — 360 кг. 9. Місце поставки товарів, місце виконання робіт чи надання послуг: згідно Додатку №3 до тендерної документації 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 218161,44 грн. (двісті вісімнадцять тисяч сто шістдесят одна гривня 44 копійки) з ПДВ. 11. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. 12. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: До 31.12.2021р. 13. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: “12” лютого 2021р. 14. Умови оплати: Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток №1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 15 банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних 15. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). 16. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 17. Вид забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): ---. 18. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): ----. 19. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». 20. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». 21. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях - 1 % 22. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). 23. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні. 24. Примітки: Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна документація" та «Додатків до тендерної документації», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» надається учасником у складі тендерної пропозиції згідно умов тендерної документації; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію - 100%).
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 24789564 |
---|---|
Поштова адреса | 54007, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, Квітнева, 4-А, кв. 8 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Савченко Олена |
Телефон | 380664648717,380503371278 |
Ел. пошта | savelena1976@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-01-27-011763-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 218 161.44 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 2 181.61 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 7 лютого, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 13 лютого, 00:00 |
Подача пропозицій | до 17 лютого, 00:00 |
Дата останніх змін | 17 лютого, 00:03 |
картопля12502 кілограм Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03212100-1, Картопля |
горох сушений360 кілограм Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03212213-6, Горох сушений |
квасоля сушена360 кілограм Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03212220-8, Зерна бобових культур сушені |
Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток №1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 15 банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ВІДДІЛ З ПИТАНЬ ОСВІТИ, МОЛОДІ, СПОРТУ, КУЛЬТУРИ ТА МЕДИЦИНИ МИХАЙЛІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 41093479 |
Поштова адреса | 57116, Україна, Миколаївська область, Миколаївський р-н., с. Михайлівка, вул. Андрія Шептицького, 9 |
Ім'я |
Тетяна Григорівна Сівач |
Телефон | +380505707996 |
Ел. пошта | omskm_viddil@ukr.net |