На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
121 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: 1. Найменування замовника: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ГУЛЯЙПІЛЬСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ" ГУЛЯЙПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ. 2. Категорія замовника: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 26316953. 4. Місцезнаходження замовника: 70232, Запорізька обл., Гуляйпільський р-н, село Гуляйпільське, ВУЛИЦЯ ЛАВРЕНКОВА, будинок 28. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Мельнікова А.С., уповноважена особа з питань організації та проведення спрощених процедур закупівель, старший бухгалтер Комунального закладу «Гуляйпільська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Гуляйпільської міської ради, телефон +380663245759, e-mail: knvc@i.ua 6. Вид предмета закупівлі: Товари. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: Кам’яне вугілля марки ДГ-130. 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 09110000-3 «Тверде паливо» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – відсутні). 9. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 09111100-1 «Вугілля». 10. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Усі посилання в технічному завданні документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання): згідно із Додатком 1 до даного Оголошення. 11. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 30 т. 12. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70232, Запорізька область, Гуляйпільський район, село Гуляйпільське, вулиця Лавренкова, 28. 13. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2021 року. 14. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Замовник після отримання товарів відповідно до умов взятого бюджетного зобов’язання приймає рішення про їх оплату та надає доручення на здійснення платежу органу Казначейської служби України. Розрахунки за товар проводяться шляхом безготівкових розрахунків з рахунку Замовника на рахунок Постачальника після пред'явлення Постачальником рахунка на оплату товару та накладної. Розрахунки за поставлений товар здійснюється на підставі ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу в термін 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Попередня оплата не передбачена. 15. Очікувана вартість предмета закупівлі: 121 000,00 грн. (сто двадцять одна тисяча гривень 00 копійок) з ПДВ. 16. Період уточнення інформації про закупівлю: «05» лютого 2021 року час 0000 год. 17. Кінцевий строк подання пропозицій: «10» лютого 2021 року час 0000 год. 18. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Не застосовується. Критерій оцінки – «Ціна» 100%. 19. Розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Не вимагається. 20. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Не вимагається. 21. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. 22. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. 23. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції: Пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). 24. Дата та час проведення електронного аукціону: Визначаються електронною системою закупівель автоматично.
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі. Відповідно до результатів розгляду пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОМТОПРЕСУРС» було виявлено невідповідність вимогам документації, а саме не дотримано вимоги: 1. Відповідно Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен надати копію (ї) документів які підтверджують законність взаємовідносин між учасником та стороною, що надає послуги по зважуванню твердого палива або інший документ, що підтверджує законне право учасника використовувати ваги, Учасник ТОВ "ПРОМТОПРЕСУРС" надав договір №01 про надання послуг зі зважування вугілля кам’яного від 04 лютого 2021 р., з ТОВ «Енерго Восток Антрацит» та паспорт на ваги АКСІС 15 ПФ № 2152500, у якому не зазначено власником вагів є ТОВ «Енерго Восток Антрацит», тобто учасник не підтвердив законне право використовувати ваги. 2. Вимогу щодо надання учасником документу, котрий підтверджує законне право учасника використовувати ваги не підтверджено. 2. Форма «Пропозиція» мала подаватись у вигляді, наведеному у Додатку 5 до Оголошення. Даною формою передбачено, що учасник не повинен відступати від даної форми та заповнює всі необхідні графи. ТОВ "ПРОМТОПРЕСУРС" не дотримано вимоги при заповнені Додатку 5, а саме: назву закупівлі невірно вказано: «вугілля марка ДГ 13-100, ДК 021:2015: код 09111100-1 «Вугілля», а необхідно було: «ДК 021:2015: код 09110000-3 «Тверде паливо» (Вугілля марка ДГ 13-100 ДК 021:2015: код 09111100-1 «Вугілля»)». 3. Надана у складі пропозиції скан-копія сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на марку вугілля не завірена виробником товару, як того вимагає Додаток 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, цитуємо: «Для підтвердження відповідності Вугілля вимогам даної документації учасник надає у складі пропозиції наступні документи: для вугілля марки ДГ 13-100: скан-копію сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на марку вугілля, що передбачене згідно цієї документації, завірені виробником або постачальником товару.»
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі. Відповідно до результатів розгляду пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОМТОПРЕСУРС» було виявлено невідповідність вимогам документації, а саме не дотримано вимоги: 1. Відповідно Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен надати копію (ї) документів які підтверджують законність взаємовідносин між учасником та стороною, що надає послуги по зважуванню твердого палива або інший документ, що підтверджує законне право учасника використовувати ваги, Учасник ТОВ "ПРОМТОПРЕСУРС" надав договір №01 про надання послуг зі зважування вугілля кам’яного від 04 лютого 2021 р., з ТОВ «Енерго Восток Антрацит» та паспорт на ваги АКСІС 15 ПФ № 2152500, у якому не зазначено власником вагів є ТОВ «Енерго Восток Антрацит», тобто учасник не підтвердив законне право використовувати ваги. 2. Вимогу щодо надання учасником документу, котрий підтверджує законне право учасника використовувати ваги не підтверджено. 2. Форма «Пропозиція» мала подаватись у вигляді, наведеному у Додатку 5 до Оголошення. Даною формою передбачено, що учасник не повинен відступати від даної форми та заповнює всі необхідні графи. ТОВ "ПРОМТОПРЕСУРС" не дотримано вимоги при заповнені Додатку 5, а саме: назву закупівлі невірно вказано: «вугілля марка ДГ 13-100, ДК 021:2015: код 09111100-1 «Вугілля», а необхідно було: «ДК 021:2015: код 09110000-3 «Тверде паливо» (Вугілля марка ДГ 13-100 ДК 021:2015: код 09111100-1 «Вугілля»)». 3. Надана у складі пропозиції скан-копія сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на марку вугілля не завірена виробником товару, як того вимагає Додаток 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, цитуємо: «Для підтвердження відповідності Вугілля вимогам даної документації учасник надає у складі пропозиції наступні документи: для вугілля марки ДГ 13-100: скан-копію сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на марку вугілля, що передбачене згідно цієї документації, завірені виробником або постачальником товару.»
Код ЄДРПОУ | 41513188 |
---|---|
Поштова адреса | 85401, Україна, Донецька область, м. Селидове, вул. Карла Маркса, буд 41А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | ТОВ "ПРОМТОПРЕСУРС" |
Телефон | +380996713393 |
Ел. пошта | energo.vostok.antracit@gmail.com |
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі. Відповідно до результатів розгляду пропозиції учасника ФОП ХМАРА ЯРОСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ було виявлено невідповідність вимогам документації, а саме не дотримано вимоги: 1. Відповідно до п.5. Таблиці 2. Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Якщо Учасником є фізична особа, у тому числі фізична особа – підприємець: Учасник повинен надати а) Паспорт керівника (сторінки 1-16), а у разі його відсутності - іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492VI, зі змінами; Учасником ФОП Хмара Я.О. з метою підтвердження даної вимоги надано копію паспорту (сторінки 1-5 та 12-13), сторінки 6-11 та 14-16 відсутні у складі пропозиції, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі 2. Відповідно до п.8. Таблиці 2. Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен надати Довідку з обслуговуючого банку (банків) про наявність рахунків в банківських установах та про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами (сканована (-і) довідка (-и) з оригіналу) станом не більше тижневої давнини відносно кінцевого строку подання пропозицій. Учасником ФОП Хмара Я.О. у складі пропозиції не надано довідку або довідки про наявність рахунків в банківських установах та про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. 3. Інформаційна довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (за формою відповідно до додатку 1.3.) не містить повної інформації про виконання договору, учасником не надано відомостей щодо графи 3 таблиці додатку 1.3 до Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «адреса місцезнаходження, ПІБ контактної особи, телефон». 4. На вимогу щодо надання учасником копії договору на поставку товару (вимога згідно Додатку № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі), яка звучить: «учасник повинен надати копію договору(ів) на постачання товару, який є предметом даної закупівлі, щодо постачання вугілля учаснику, від постачальників або виробників товару чиї документи надає учасник для підтвердження якості, та походження товару (чинного протягом 2021 року) (всі сторінки копій договору(ів) мають бути завірена мокрою печаткою та підписом виробника або постачальника)». Учасником надано договір постачання вугілля № 16/11-18 від 16.11.2020 року не у повному обсязі, без Додатку 1, який, як то передбачено, зазначеним договором є його невід’ємною частиною (п. 1.3. Договору № 16/11-18 від 16.11.2020 року). Також даний документ не завірений мокрою печаткою та підписом виробника або постачальника.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі. Відповідно до результатів розгляду пропозиції учасника ФОП ХМАРА ЯРОСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ було виявлено невідповідність вимогам документації, а саме не дотримано вимоги: 1. Відповідно до п.5. Таблиці 2. Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Якщо Учасником є фізична особа, у тому числі фізична особа – підприємець: Учасник повинен надати а) Паспорт керівника (сторінки 1-16), а у разі його відсутності - іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492VI, зі змінами; Учасником ФОП Хмара Я.О. з метою підтвердження даної вимоги надано копію паспорту (сторінки 1-5 та 12-13), сторінки 6-11 та 14-16 відсутні у складі пропозиції, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі 2. Відповідно до п.8. Таблиці 2. Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен надати Довідку з обслуговуючого банку (банків) про наявність рахунків в банківських установах та про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами (сканована (-і) довідка (-и) з оригіналу) станом не більше тижневої давнини відносно кінцевого строку подання пропозицій. Учасником ФОП Хмара Я.О. у складі пропозиції не надано довідку або довідки про наявність рахунків в банківських установах та про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. 3. Інформаційна довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (за формою відповідно до додатку 1.3.) не містить повної інформації про виконання договору, учасником не надано відомостей щодо графи 3 таблиці додатку 1.3 до Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «адреса місцезнаходження, ПІБ контактної особи, телефон». 4. На вимогу щодо надання учасником копії договору на поставку товару (вимога згідно Додатку № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі), яка звучить: «учасник повинен надати копію договору(ів) на постачання товару, який є предметом даної закупівлі, щодо постачання вугілля учаснику, від постачальників або виробників товару чиї документи надає учасник для підтвердження якості, та походження товару (чинного протягом 2021 року) (всі сторінки копій договору(ів) мають бути завірена мокрою печаткою та підписом виробника або постачальника)». Учасником надано договір постачання вугілля № 16/11-18 від 16.11.2020 року не у повному обсязі, без Додатку 1, який, як то передбачено, зазначеним договором є його невід’ємною частиною (п. 1.3. Договору № 16/11-18 від 16.11.2020 року). Також даний документ не завірений мокрою печаткою та підписом виробника або постачальника.
Код ЄДРПОУ | 2863715911 |
---|---|
Поштова адреса | 70200, Україна, Запорізька область, місто Гуляйполе, вул. Соборна, буд. 72 кв. 11 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Хмара Ярослав Олександрович |
Телефон | +380509067304 |
Ел. пошта | xmarayaroslav@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 40355747 |
---|---|
Поштова адреса | 69014, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, 69014, м. Запоріжжя, вул. Кольорова, буд.5 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Юрій Колобков |
Телефон | +380975503375 |
Ел. пошта | tov.atlass@ukr.net |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 43464211 |
---|---|
Поштова адреса | 51400, Україна, Дніпропетровська область, Павлоград, вулиця Дніпровська, будинок 293A |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Ким Максим |
Телефон | 380503427524,380503427524,380508606051 |
Ел. пошта | megion-ua@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-02-01-002004-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 121 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 1 210.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 5 лютого, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 10 лютого, 00:00 |
Дата останніх змін | 25 лютого, 16:21 |
Аукціон |
10 лютого, 12:11 Переглянути |
Кам’яне вугілля марки ДГ-13030 тонна Адреса поставки: 70232, Україна, Запорізька область, село Гуляйпільське, вулиця Лавренкова, 28 Строк: до 31.12.2021 15:17 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 09111100-1, Вугілля |
Замовник після отримання товарів відповідно до умов взятого бюджетного зобов’язання приймає рішення про їх оплату та надає доручення на здійснення платежу органу Казначейської служби України. Розрахунки за товар проводяться шляхом безготівкових розрахунків з рахунку Замовника на рахунок Постачальника після пред'явлення Постачальником рахунка на оплату товару та накладної. Розрахунки за поставлений товар здійснюється на підставі ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу в термін 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Попередня оплата не передбачена.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КЗ "ГУЛЯЙПІЛЬСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ" ГУЛЯЙПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 26316953 |
Поштова адреса | 70232, Україна, Запорізька область, Гуляйпільське, вул. Лавренкова, б.28 |
Ім'я |
Мельнікова Альона Сергіївна ( ) |
Телефон | +380614597567 |
Ел. пошта | knvc@i.ua |