На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
13 500.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Проведення робіт з акредитації виконуються лише одним суб’єктом - Національним агентством з акредитації України (НААУ). Основні принципи діяльності НААУ: забезпечення рівності прав, законних інтересів усіх зацікавлених сторін; загальнодоступність та неупередженість проведення робіт з акредитації; прозорість діяльності з акредитації; професійна компетентність виконавців робіт; добровільність акредитації; забезпечення участі органів виконавчої влади та громадських організацій на паритетній основі; застосування гармонізованих з міжнародними та європейськими стандартами вимог щодо акредитації; дотримання суспільних інтересів; конфіденційність інформації, отриманої в процесі акредитації.
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2021-02-01-012425-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 13 500.00 UAH з ПДВ |
Дата останніх змін | 1 лютого, 16:47 |
---|
Роботи по розгляду документів, поданих ЗАМОВНИКОМ із заявкою на акредитацію, на відповідність вимогам стандарту ДСТУ EN ISO/IЕС 17065:2014 «Оцінювання відповідності. Вимоги до органів, що сертифікують продукцію, процеси та послуги»1 робота Адреса поставки: 63212, Україна, Харківська область, Нововодолазький р-н, с. Ватутіне Строк: до 11.06.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 99999999-9, Не відображене в інших розділах |
Оплата здійснюється протягом 10 банківських днів із моменту одержання акту здачі-приймання робіт. Джерело фінансування - Державний бюджет України.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Міжрегіональний центр гуманітарного розмінування та швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуацій |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 33879077 |
Поштова адреса | 63212, Україна, Харківська область, Нововодолазький район, с. Ватутіне |
Ім'я |
Ольга Процюк |
Телефон | +380676632232,+380574068329 |
Ел. пошта | fes.merefa2009@i.ua |