На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
303 190 006.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з публ. англ. мовою
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Вид забезпечення - електронна банківська гарантія, умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені у п.2 Розділу 3 тендерної документації. Обсяг виконання послуг зазначено в Додатку 2 до тендерної документації.
Учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 та встановлені частиною першою статті 17 цього Закону 1) Відповідно до п.п.1.2. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» пункту 1 «Документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям» додатку 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» до тендерної документації на закупівлю зазначених послуг Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати інформаційну довідку, складену згідно наданої форми, що містить відомості про чисельність персоналу та кваліфікаційний склад працівників учасника. В учасника обов’язково мають бути наявні та включені до довідки про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі працівники: № 3/п. Посада 1 2 1 Головний інженер або інша особа, яка забезпечує технічне керівництво діяльністю будівельної організації 2 Начальник дільниці, або інша особа, яка виконує його функції 3 Майстер, виконроб або інша особа, яка виконує його функції 4 Дорожній робітник, або інша особа, яка виконує його функції 5 Машиніст/водій/оператор дорожньо-транспортних машин і механізмів На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції надати копії наказів про призначення на посаду, або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. Додатково на інженерно - технічних працівників, перерахованих в довідці, Учасник повинен надати скан-копії дипломів про закінчення учбових закладів. Учасником торгів - ТОВ «Інвестиційно-будівельне підприємство "Гарант" після отримання повідомлення про усунення невідповідностей в інформації та\або документах надано уточнену інформаційну довідку від 23 березня 2021 року № 230321/1, складену згідно наданої форми, що містить відомості про чисельність персоналу та кваліфікаційний склад працівників учасника. Однак відсутній документ, який підтверджує наявність правовідносин Учасника з працівником Поповим Ю.І.(інженер—будівельника, п.5 довідки). 2. Відповідно до п.п.1.1. «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» пункту 1 «Документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям» додатку 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» до тендерної документації на закупівлю зазначених послуг учасник торгів в складі тендерної пропозиції повинен надати інформаційну довідку, складену згідно наданої форми, з переліком основних видів машин та механізмів, обладнання, інше, які будуть використанні при наданні послуг (виконанні робіт), що є предметом закупівлі із зазначенням підстав користування - власне, орендоване або залучене, та зазначена їх необхідна кількість. Учасником торгів - ТОВ «Інвестиційно-будівельне підприємство "Гарант" після отримання повідомлення про усунення невідповідностей в інформації та\або документах надано уточнену інформаційну довідку від 23 березня 2021 року № 230321/2, складену згідно наданої форми в якій зазначено залучену деревоподрібнюючу машину DP66ОТ на базі трактора МТЗ 80, яка призначена для подрібнення відходів деревообробки: обапіл, рейки, горбилі, верхівки та гіляки дерев в тріску. Застосовується в основному на: лісопилорамах, лісозаготівельних підприємствах, деревообробних підприємствах, целюлозно-паперових комбінатах. Разом з тим, мульчер — це обладнання, яке застосовується для подрібнення деревини, пнів, кущів на корню.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 та встановлені частиною першою статті 17 цього Закону 1) Відповідно до п.п.1.2. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» пункту 1 «Документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям» додатку 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» до тендерної документації на закупівлю зазначених послуг Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати інформаційну довідку, складену згідно наданої форми, що містить відомості про чисельність персоналу та кваліфікаційний склад працівників учасника. В учасника обов’язково мають бути наявні та включені до довідки про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі працівники: № 3/п. Посада 1 2 1 Головний інженер або інша особа, яка забезпечує технічне керівництво діяльністю будівельної організації 2 Начальник дільниці, або інша особа, яка виконує його функції 3 Майстер, виконроб або інша особа, яка виконує його функції 4 Дорожній робітник, або інша особа, яка виконує його функції 5 Машиніст/водій/оператор дорожньо-транспортних машин і механізмів На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції надати копії наказів про призначення на посаду, або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. Додатково на інженерно - технічних працівників, перерахованих в довідці, Учасник повинен надати скан-копії дипломів про закінчення учбових закладів. Учасником торгів - ТОВ «Інвестиційно-будівельне підприємство "Гарант" після отримання повідомлення про усунення невідповідностей в інформації та\або документах надано уточнену інформаційну довідку від 23 березня 2021 року № 230321/1, складену згідно наданої форми, що містить відомості про чисельність персоналу та кваліфікаційний склад працівників учасника. Однак відсутній документ, який підтверджує наявність правовідносин Учасника з працівником Поповим Ю.І.(інженер—будівельника, п.5 довідки). 2. Відповідно до п.п.1.1. «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» пункту 1 «Документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям» додатку 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» до тендерної документації на закупівлю зазначених послуг учасник торгів в складі тендерної пропозиції повинен надати інформаційну довідку, складену згідно наданої форми, з переліком основних видів машин та механізмів, обладнання, інше, які будуть використанні при наданні послуг (виконанні робіт), що є предметом закупівлі із зазначенням підстав користування - власне, орендоване або залучене, та зазначена їх необхідна кількість. Учасником торгів - ТОВ «Інвестиційно-будівельне підприємство "Гарант" після отримання повідомлення про усунення невідповідностей в інформації та\або документах надано уточнену інформаційну довідку від 23 березня 2021 року № 230321/2, складену згідно наданої форми в якій зазначено залучену деревоподрібнюючу машину DP66ОТ на базі трактора МТЗ 80, яка призначена для подрібнення відходів деревообробки: обапіл, рейки, горбилі, верхівки та гіляки дерев в тріску. Застосовується в основному на: лісопилорамах, лісозаготівельних підприємствах, деревообробних підприємствах, целюлозно-паперових комбінатах. Разом з тим, мульчер — це обладнання, яке застосовується для подрібнення деревини, пнів, кущів на корню.
Код ЄДРПОУ | 41485685 |
---|---|
Поштова адреса | 74900, Україна, Херсонська область, місто Нова Каховка, 74900, Херсонська обл., місто Нова Каховка, вулиця Героїв України, будинок 18, офіс 103 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Писоцкая Лариса Анатольевна |
Телефон | +380509453056 |
Ел. пошта | garant2017@meta.ua |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Учасником процедури закупівлі не виправлено інформацію в документах, протягом 24 годин, що подані ним у своїй тендерній пропозиції За результатами розгляду скарги ДП "ХЕРСОНСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ" від 22 квітня 2021 року № UA-2021-02-01-002669-b.а2 щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі послуг «Експлуатаційне утримання та поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Херсонської області» (за кодом СРV за ДК 021:2015 – 63710000-9 - Послуги з обслуговування наземних видів транспорту), а саме – допущення до аукціону пропозиції ТОВ «ЕКСПОДОР», постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель дійшла висновку, що учасник - ТОВ «ЕКСПОДОР» не усунуло невідповідності в документах, що підтверджують фінансову спроможність, а тому його фінансова звітність не підтверджує обсяг річного доходу (виручки) в розмірі не менше ніж 25% від очікуваної вартості предмета зазначеної закупівлі та постановила зобов’язати ДУ «Місцеві дороги Херсонщини» скасувати рішення про допущення до аукціону тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ЕКСПОДОР» за процедурою закупівлі - «Експлуатаційне утримання та поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Херсонської області» (за кодом СРV за ДК 021:2015 – 63710000-9 - Послуги з обслуговування наземних видів транспорту).
Контакти
Документи
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
відсутній
Учасником процедури закупівлі не виправлено інформацію в документах, протягом 24 годин, що подані ним у своїй тендерній пропозиції За результатами розгляду скарги ДП "ХЕРСОНСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ" від 22 квітня 2021 року № UA-2021-02-01-002669-b.а2 щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі послуг «Експлуатаційне утримання та поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Херсонської області» (за кодом СРV за ДК 021:2015 – 63710000-9 - Послуги з обслуговування наземних видів транспорту), а саме – допущення до аукціону пропозиції ТОВ «ЕКСПОДОР», постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель дійшла висновку, що учасник - ТОВ «ЕКСПОДОР» не усунуло невідповідності в документах, що підтверджують фінансову спроможність, а тому його фінансова звітність не підтверджує обсяг річного доходу (виручки) в розмірі не менше ніж 25% від очікуваної вартості предмета зазначеної закупівлі та постановила зобов’язати ДУ «Місцеві дороги Херсонщини» скасувати рішення про допущення до аукціону тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ЕКСПОДОР» за процедурою закупівлі - «Експлуатаційне утримання та поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Херсонської області» (за кодом СРV за ДК 021:2015 – 63710000-9 - Послуги з обслуговування наземних видів транспорту).
Код ЄДРПОУ | 39467054 |
---|---|
Поштова адреса | 01033, Україна, Київська область, Київ, Саксаганського, буд. 41 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Чистякова Марина Валеріївна |
Телефон | 380444514121,380444514121 |
Ел. пошта | expodor@ukr.net |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 31918234 |
---|---|
Поштова адреса | 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, Поповича, 23 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | Богданова Вікторія |
Телефон | 380665807646,380552366738 |
Ел. пошта | exp.oad@ukr.net |
Контакти
Документи
Субпідрядник
не плануємо залучати до виконання робіт субпідрядні організації в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю
Код ЄДРПОУ | 03448860 |
---|---|
Поштова адреса | 29016, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, Західна Окружна 1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ялова Юлія Геннадіївна |
Телефон | +380382664966 |
Ел. пошта | vkv@shbu56.com.ua |
Скасування неуспішне
30 травня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Опис
Тендерним комітетом ДУ «Місцеві дороги Херсонщини» 01 лютого 2021 року оголошено торги на закупівлю послуг «Експлуатаційне утримання та поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Херсонської області». Технічні та якісні характеристики підготовлені відповідно до СОУ 42.1-37641918-105:2013 «Класифікація робіт з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування» у вигляді Технічного завдання з переліком послуг/робіт при здійсненні експлуатаційного утримання та поточного дрібного ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення. Очікувана вартість закупівлі визначена згідно з «Методикою визначення обсягу фінансування будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг» (зі змінами) та відповідно до вимог СОУ 42.1-37641918-085:2018 «Автомобільні дороги. Правила визначення вартості з поточного ремонту та експлуатаційного утримання. Планова очікувана вартість для належного забезпечення експлуатаційного утримання протягом двох років за процедурою закупівлі: «Експлуатаційне утримання та поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Херсонської області», ДК 021:2015 – 63710000-9 - Послуги з обслуговування наземних видів транспорту - 303 190 006,00 грн (триста три мільйони сто дев’яносто тисяч шість грн 00 коп). Однак, з першого січня 2022 року вводиться в дію ДСТУ 8747:2017 Автомобільні дороги. Види та переліки робіт з ремонтів та експлуатаційного утримання, згідно з яким змінюються види ремонтів та переліки робіт з капітального, поточного ремонтів та робіт з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування. Враховуючи наведене, відпала необхідність закупівлі послуг з експлуатаційного утримання та поточного дрібного ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення Херсонської області відповідно до зазначеної очікуваної вартості закупівлі і строку надання послуг.
Ідентифікаційний номер | UA-2021-02-01-002669-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 303 190 006.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 1 515 950.03 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 1 515 950.03 UAH |
Період уточнень | до 22 лютого, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 28 лютого, 00:00 |
Подача пропозицій | до 4 березня, 16:51 |
Дата останніх змін | 25 червня, 16:03 |
Аукціон |
19 травня, 12:35 Переглянути |
Експлуатаційне утримання та поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Херсонської областіOperational maintenance and current minor repairs of public roads of local significance of Kherson region1 послуга Адреса поставки: 73000, Україна, Херсонська область, райони області, автомобільні дороги загального користування місцевого значення Строк: до 30.12.2022 16:51 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 63710000-9, Послуги з обслуговування наземних видів транспорту |
Бюджетні фінансові зобов'язання за Договором виникають у разі наявності та в межах виділених бюджетних асигнувань та фактично отриманих бюджетних коштів.Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за даним договором в розумінні п. 2 ч. 1 ст. 530 ЦК України, за наявності ф. КБ-2в і ф.КБ-3, складених у відповідності з положенням чинного ДСТУ Б Д.1.1-1 2013 (зі змінами та поправками), СОУ 42.1-37641918-085:2018 та підписаних уповноваженими представниками сторін.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 банківських днів
Розмір оплати: 70.00%
За мотивованою заявою Підрядника (з точним формулюванням суми оплати (авансу) на придбання матеріалів, конструкцій, виробів тощо) Замовник, керуючись нормами постанов Кабінету Міністрів України № 1070 від 04 грудня 2019 року, №1764 від 27 грудня 2001 року, № 1198 від 02.12.2020 р. має право надати Підряднику та, у разі наявності звернення Підрядника, субпідряднику за рахунок бюджетних коштів попередню оплату (аванс) на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, обладнання, конструкцій, виробів у розмірі не більше ніж 30% від вартості річного обсягу робіт на строк не більше трьох місяців (але в будь якому разі до кінця бюджетного року). По закінченні тримісячного терміну, з дати реєстрації бюджетних фінансових зобов’язань на попередню оплату, невикористані суми авансу повертаються замовнику. У разі надання попередньої оплати у четвертому кварталі поточного року - Підрядник зобов’язується використати отриману попередню оплату не пізніше закінчення поточного бюджетного періоду, визначеного Бюджетним кодексом.
Тип оплати: Аванс
Період: 5 банківських днів
Розмір оплати: 30.00%
Назва організації | Державна установа "Місцеві дороги Херсонщини" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 43538115 |
Поштова адреса | 73000, Україна, Херсонська область, місто Херсон, проспект Ушакова, будинок 47 |
Ім'я |
Веніслав Наталія Іванівна (Venislav Nataliia ) |
Телефон | +380958246154 |
Ел. пошта | dy.mcdor@ukr.net |