На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
49 000.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2021-02-02-001797-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 49 000.00 UAH з ПДВ |
Дата останніх змін | 2 лютого, 14:22 |
---|
(ДК 021-2015-79740000-1) Консультування у сфері державних закупівель. Інформаційна допомога під час проведення процедури закупівлі відкриті торги.14 послуга Адреса поставки: 88000, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, м. Ужгород Строк: до 31.12.2021 14:06 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 79410000-1, Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління |
Розрахунки за фактично надані послуги здійснюються прямим банківським переведенням коштів на рахунок Консультанта згідно підписаних актів наданих послуг. Платежі за фактично надані послуги Замовник проводить протягом 2 банківських днів з дня підписання Сторонами актів наданих послуг при наявності фінансування з міського бюджету. Категорія замовника – орган державної влади та орган місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі: закупівля без використання електронної системи – для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) не перевищує 200 тисяч гривень, а робіт – 1,5 мільйона гривень. Єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна. Питома вага критерію оцінки (ціна) – 100%. В разі якщо Учасник є платником ПДВ відповідно до законодавства, такий Учасник обов’язково зазначає ціну з урахування ПДВ. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: Консультування у сфері державних закупівель. Інформаційна допомога під час проведення процедури закупівлі відкриті торги. Код ДК 021-2015-79740000-1.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 2 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Департамент міського господарства Ужгородської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 36541721 |
Поштова адреса | 88000, Україна, Закарпатська область, Ужгород, пл. Поштова, 3 |
Ім'я |
Яцків Олена Іванівна |
Телефон | +380312614190 |
Ел. пошта | DMGProzorro1@gmail.com |