На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
22 000.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2021-02-03-000118-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 22 000.00 UAH з ПДВ |
Дата останніх змін | 3 лютого, 08:00 |
---|
Какао порошок без додавання цукру (фас.)80 кілограм Адреса поставки: 50026, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, площа Гірницької Слави , 1 Строк: до 31.12.2021 07:53 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15840000-8, Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби |
Оплата проводиться по мірі надходження фінансування , але не пізніше 30 днів після поставки товару. Усі розрахунки проводяться у безготівковому вигляді, за формою платіжного доручення. Замовник здійснює оплату Товару постачальнику на підставі отриманих від Постачальника платіжних документів. Платіжними документами можуть бути накладні та рахунки.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Відділ освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02142276 |
Поштова адреса | 50026, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, площа Гірницької Слави,1 |
Ім'я |
Саковська Ніна Іванівна (Sakovskaya Nina Ivanovna) |
Телефон | +380564947375 |
Ел. пошта | ing_osvita@ukr.net |