На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
38 260.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі 1. Найменування замовника: Запорізький державний медичний університет. 2. Місцезнаходження замовника: 69035, Україна , Запорізька область обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02010741. 4. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: Молоко пастеризоване 2,5%, вершки 26% (код CPV ДК 021:2015 –– 15510000-6 – Молоко та вершки) 5.1. назва предмету закупівлі (товару) за номенклатурою: Молоко пастеризоване 2,5%, 900-1000г (код CPV ДК 021:2015 – 15511100-4 – Пастеризоване молоко); Вершки 26%, 1л (код CPV ДК 021:2015 – 15512000-0 – Вершки) 6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 15510000-6 – Молоко та вершки) (окремі частини предмету закупівлі (лоти). 7. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: зазначені в додатку №2 до цієї документації. 8. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2 найменування, 830 штук 9. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул.. Сталеварів, буд. 31-б, Запорізька обл., м. Запоріжжя, Вознесенівський р-н, 69035 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 38 260,00 грн. з ПДВ. 11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 21.12.2021 року. 12. Період уточнення інформації про закупівлю: до 09.02.2021 р. 09-00 13. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 22.02.2021 р. 09-00 14. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. 15. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 16. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції: не вимагається. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 0,5% від очікуваної вартості предмета закупівлі. 18. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні. 19. Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету. 20. Вид закупівлі – Спрощені закупівлі. 21. Застосовані критерії оцінки – ціна 100% 22. Строк дії договору про закупівлю: Договір набуває чинності з дати його підписання Сторонами і скріплення печатками Сторін та діє до 31 грудня 2021р., але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами зобов’язань за цим Договором.
Ідентифікаційний номер | UA-2021-02-03-001946-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 38 260.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 191.30 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 9 лютого, 09:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 22 лютого, 09:00 |
Дата останніх змін | 22 лютого, 09:04 |
Молоко пастеризоване 2,5%, 900-1000г500 штука Адреса поставки: 69035, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, вул. Сталеварів, буд. 31-б, Вознесенівський р-н Строк: до 21.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15511100-4, Пастеризоване молоко |
Вершки 26%, 1л280 штука Адреса поставки: 69035, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, вул. Сталеварів, буд. 31-б, Вознесенівський р-н Строк: до 21.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15512000-0, Вершки |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Запорізький державний медичний університет |
Повна назва організації | Запорізький державний медичний університет |
Код ЄДРПОУ | 02010741 |
Назва організації | Запорізький державний медичний університет |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02010741 |
Поштова адреса | 69035, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26 |
Ім'я |
Бобрикова Анна Анатольевна |
Телефон | 0612246681 |
Ел. пошта | ANNABOBRIKOVAUA@GMAIL.COM |