На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
80 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: 1. Найменування замовника: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "КАРОЛІНО-БУГАЗЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЛІЦЕЙ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ". 2. Категорія замовника: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 20988108. 4. Місцезнаходження замовника: 67844, Одеська обл., Овідіопольський р-н, село Кароліно-Бугаз, ВУЛИЦЯ ПРИМОРСЬКА, будинок 186. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Башева Тетяна Сергіївна, уповноважена особа, ____ ( головний бухгалтер ), тел. +380673960601, karolino.internat@ukr.net. 6. Вид предмета закупівлі: Товари. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 15810000-9 «Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби» (Хліб пшеничний першого ґатунку , хліб житній , житньо-пшеничний – код 15811100-7 «Хліб» ). 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 15810000-9 «Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – відсутні). 9. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 15811100-7 «Хліб». 10. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання): згідно із Додатком 1 до даного Оголошення. 11. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: Хліб пшеничний першого ґатунку - 3200 кг, хліб житній , житньо-пшеничний – 1650 кг. 12. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67844, Одеська обл., Овідіопольський р-н, село Кароліно-Бугаз, ВУЛИЦЯ ПРИМОРСЬКА, будинок 186 13. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2021 року. 14. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. 15. Очікувана вартість предмета закупівлі: 80 000,00 грн. ( вісімдесят тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ. 16. Період уточнення інформації про закупівлю: «17_» лютого 2021 року час 0000 год. 17. Кінцевий строк подання пропозицій: «22_» лютого 2021 року час 0000 год. 18. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Не застосовується. Критерій оцінки – «Ціна» 100%. 19. Розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Не вимагається. 20. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Не вимагається. 21. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. 22. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. 23. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції: Пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). 24. Дата та час проведення електронного аукціону: Визначаються електронною системою закупівель автоматично.
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 32933489 |
---|---|
Поштова адреса | 65031, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Боровського,41/43 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Деркач Світлана Валентинівна |
Телефон | +380964717046 |
Ел. пошта | derkachsvetlana@mail.ru |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-02-11-003411-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 80 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 800.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 17 лютого, 15:24 |
---|---|
Подача пропозицій | до 22 лютого, 15:24 |
Дата останніх змін | 9 березня, 10:15 |
Хліб пшеничний першого ґатунку3200 кілограм Адреса поставки: 67844, Україна, Одеська область, Овідіопольський район, с. Кароліно – Бугаз , вул. Приморська, буд. 186 Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15810000-9, Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби |
хліб житній , житньо-пшеничний1650 кілограм Адреса поставки: 67844, Україна, Одеська область, Овідіопольський район, с. Кароліно – Бугаз , вул. Приморська, буд. 186 Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15810000-9, Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби |
Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "КАРОЛІНО-БУГАЗЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЛІЦЕЙ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 20988108 |
Поштова адреса | 67844, Україна, Одеська область, c. Кароліно-Бугаз, вул. Приморська, буд. 186 |
Ім'я |
ТАТЬЯНА БАШЕВА |
Телефон | +380673960601 |
Ел. пошта | karolino.internat@ukr.net |