На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
125 952.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Переговорна процедура
Завершена закупівля
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2021-02-11-005945-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 125 952.00 UAH без ПДВ |
Умови застосування: | Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом |
---|---|
Обгрунтування: | Замовником було оголошено процедури відкритих торгів за номерами UA-2020-12-29-005838-c та UA-2021-01-16-000748-c (ідентифікатори тендеру із системи Prozorro), які були відмінені на підставі подання для участі у відкритих торгах менше двох тендерних пропозицій. Враховуючи вище наведене, Закупівля для Замовника може бути здійснена на підставі пункту 1 частини 2 статті 40 Закону, а саме якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. |
Дата останніх змін | 22 лютого, 15:12 |
---|
Послуги з організації гарячого харчування учнів Тростянецької ЗОШ І-ІІІ ступенів1 послуга Адреса поставки: 77512, Україна, Івано-Франківська область, с. Тростянець, вул. Тараса Шевченка, 75А Строк: до 31.12.2021 16:27 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 55523100-3, Послуги з організації шкільного харчування |
Замовник здійснює оплату Виконавцю у наступному місяці за звітним щомісячно, не пізніше п’яти банківських днів з дня поступлення коштів на розрахунковий рахунок Замовника, на підставі звіту за місяць, завіреного печаткою директора навчального закладу.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Управління освіти Долинської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 43314923 |
Поштова адреса | 77500, Україна, Івано-Франківська область, Долина, пр. Незалежності,12 |
Ім'я |
Боднар Ірина Зіновіївна ( ) |
Телефон | +380347728093 |
Ел. пошта | irynabodnar88@gmail.com |