На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
199 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі* 1. Найменування замовника: Снятинський психоневрологічний інтернат. 2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 03188719. 4. Місцезнаходження замовника: вул. Гоголя, буд. 23, м. Снятин, Івано-Франківська обл., 78300. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Рожко Микола Дмитрович, уповноважена особа з питань організації та проведення спрощених процедур закупівель Снятинського психоневрологічного інтернату, заступник директора, е-mail: snyatin_pni@ukr.net, тел. +3803476 21668 6. Вид предмета закупівлі: товари. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: Підгузки для дорослих. 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 33750000-2 «Засоби для догляду за малюками» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 9. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 33751000-9 «Підгузки». 10. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Визначено замовником торгів за змістом Додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 11. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: Підгузки для дорослих – 570 упаковок. 12. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Гоголя, буд. 23, м. Снятин, Івано-Франківська обл., 78300. 13. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2021 року. 14. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації, на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. 15. Очікувана вартість предмета закупівлі: 199 000,00 грн. (сто дев’яносто дев’ять тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ. 16. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено. 17. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. 18. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 990,00 грн. (одна тисяча дев’ятсот дев’яносто грн. 00 коп.) – 1 % від загальної очікуваної вартості предмета закупівлі. 19. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі вцілому. Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у цій документації, шляхом застосування електронного аукціону. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін або приведених цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Приведені ціни визначаються з урахуванням значень інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною в методиці оцінки. Для проведення електронного аукціону ціни/приведені ціни всіх пропозицій розташовуються в електронній системі закупівель у порядку від найвищої до найнижчої без зазначення найменувань учасників. Стартовою ціною визначається найвища ціна/приведена ціна. Перед початком кожного наступного етапу аукціону визначається нова стартова ціна за результатами попереднього етапу аукціону. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ. Якщо учасники подали пропозиції з однаковим значенням ціни/приведеної ціни, першим в електронному аукціоні пониження ціни буде здійснювати учасник, який подав свою пропозицію пізніше, ніж інші учасники з аналогічним значенням ціни пропозиції. Учасник може протягом одного етапу аукціону один раз понизити ціну/приведену ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни/приведеної ціни. Електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника. 20. Період уточнення інформації про закупівлю: «18» лютого 2021 року час 00:00 год. 21. Кінцевий строк подання пропозицій: «23» лютого 2021 року час 00:00 год. 22. Розмір забезпечення пропозиції: Не вимагається. 23. Вид забезпечення пропозиції: Не вимагається. 24. Умови надання забезпечення пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення пропозиції не вимагається. 25. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. ____________________ *Оголошення про проведення спрощеної закупівлі сформовано у відповідності до положень статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями). Додатки до оголошення про проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель PROZORRO: Документація електронних закупівель ДК 021:2015: код 33750000-2 «Засоби для догляду за малюками» (Підгузки для дорослих) та додатки до неї: Додаток 1 – Технічна специфікація (вимоги) предмета закупівлі Додаток 2 – Проект договору про закупівлю Додаток 3 – Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам замовника Додаток 4 – Інформаційна довідка, що містить відомості про Учасника Додаток 5 – Пропозиція
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Встановити невідповідність найбільш економічно вигідної пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 33750000-2 «Засоби для догляду за малюками» (Підгузки для дорослих) Ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-12-009226-c та відхилити пропозицію учасника ТОВ "БЕМБІКС" на підставі п. 1 частини 13 ст. 14 Закону, оскільки пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Встановити невідповідність найбільш економічно вигідної пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 33750000-2 «Засоби для догляду за малюками» (Підгузки для дорослих) Ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-12-009226-c та відхилити пропозицію учасника ТОВ "БЕМБІКС" на підставі п. 1 частини 13 ст. 14 Закону, оскільки пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Код ЄДРПОУ | 39518480 |
---|---|
Поштова адреса | 21000, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, ВУЛИЦЯ АКАДЕМІКА ЯНГЕЛЯ, будинок 58 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Софія Мазур |
Телефон | +380671880882 |
Ел. пошта | bembiks.torg@gmail.com |
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Встановити невідповідність пропозиції учасника ТОВ Тема-Захід умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 33750000-2 «Засоби для догляду за малюками» (Підгузки для дорослих) Ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-12-009226-c та відхилити пропозицію учасника ТОВ Тема-Захід на підставі п. 1 частини 13 ст. 14 Закону, оскільки пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Встановити невідповідність пропозиції учасника ТОВ Тема-Захід умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 33750000-2 «Засоби для догляду за малюками» (Підгузки для дорослих) Ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-12-009226-c та відхилити пропозицію учасника ТОВ Тема-Захід на підставі п. 1 частини 13 ст. 14 Закону, оскільки пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Код ЄДРПОУ | 33860155 |
---|---|
Поштова адреса | 79037, Україна, Львівська область, Львів, вул. Б.Хмельницького |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Безрука Ольга Романівна |
Телефон | +380664448799 |
Ел. пошта | obezruka@temaltd.com.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-02-12-009226-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 199 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 1 990.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 18 лютого, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 23 лютого, 00:00 |
Дата останніх змін | 5 березня, 00:04 |
Аукціон |
25 лютого, 11:24 Переглянути |
Початок аукціону: | 25 лютого, 11:03 |
Підгузки для дорослих570 пачка Адреса поставки: 78300, Україна, Івано-Франківська область, м. Снятин, вул. Гоголя, буд. 23 Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33750000-2, Засоби для догляду за малюками |
Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації, на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | СНЯТИНСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03188719 |
Поштова адреса | 78300, Україна, Івано-Франківська область, м. Снятин, вул. Гоголя, 23 |
Ім'я |
Микола Дмитрович Рожко |
Телефон | +380347621668 |
Ел. пошта | snyatin_pni@ukr.net |