На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
75 000.00 UAH
Замовник
ДЕРЖАВНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ОДЕСЬКЕ ВИЩЕ ПРОФЕСІЙНЕ УЧИЛИЩЕ МОРСЬКОГО ТУРИСТИЧНОГО СЕРВІСУ"
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: 1. Найменування замовника: Державний навчальний заклад «Одеське вище професійне училище морського туристичного сервісу». 2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02546476. 4. Місцезнаходження замовника: 65026, м. Одеса, вул. Пушкінська, 18. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Заступник директора Ватулян Сергій Гургенович, уповноважена особа з питань організації та проведення процедур закупівель Державного навчального закладу «Одеське вище професійне училище морського туристичного сервісу», телефон +380504942605, e-mail: оvpu26@ukr.net. 6. Вид предмета закупівлі: Послуги. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: Вивезення твердих побутових відходів – ДК 021:2015: код 90512000-9 «Послуги з перевезення сміття». 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 90510000-5 «Утилізація сміття та поводження зі сміттям» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 9. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Усі посилання в технічному завданні тендерної документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля, про що учасник в складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист. 10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 940 послуг. 11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 1) 65026, м. Одеса, вул. Пушкінська, 18; 2) 65074, м. Одеса, вул. Героїв Крут, 28 «Б». 12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2021 року. 13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Замовник щомісяця здійснює оплату послуг, що надаються Виконавцем, з відповідного рахунку Державного казначейства України. Оплата здійснюється не пізніше 5-го числа місяця, наступного за оплачуємим, на підставі акту наданих послуг (виконаних робіт). 14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 75 000,00 грн. (сімдесят п’ять тисяч гривень 00 коп.) з ПДВ. 15. Період уточнення інформації про закупівлю: «02» березня 2021 року час 0000 год. 16. Кінцевий строк подання пропозицій: «05»березня 2021 року час 0000 год. 17. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Не застосовується. Критерій оцінки – «Ціна» 100%. 18. Розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Не вимагається. 19. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Не вимагається. 20. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. 21. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. 22. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції: Пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). 23. Дата та час проведення електронного аукціону: Визначаються електронною системою закупівель автоматично.
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 32635131 |
---|---|
Поштова адреса | 67801, Україна, Одеська область, Овідіопольський район, селище міського типу Овідіополь, ВУЛИЦЯ ОДЕСЬКА, будинок 16 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Анна |
Телефон | +380503911286 |
Ел. пошта | anna_mk@grad-service.com.ua |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 40539205 |
---|---|
Поштова адреса | 65023, Україна, Одеська область, м.Одеса, ВУЛИЦЯ НІЖИНСЬКА , БУДИНОК 65, КВАРТИРА 9 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олександр Лис |
Телефон | +380487591443 |
Ел. пошта | chastyulya@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 39052559 |
---|---|
Поштова адреса | 67400, Україна, Одеська область, місто Роздільна,, ВУЛИЦЯ ЛЕНІНА , будинок 42, квартира 1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Евгения Осадчая |
Телефон | +30963283944 |
Ел. пошта | avtogrand1@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-02-24-004798-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 75 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 750.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 2 березня, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 5 березня, 00:00 |
Дата останніх змін | 22 березня, 13:04 |
Аукціон |
11 березня, 15:14 Переглянути |
Вивезення твердих побутових відходів – ДК 021:2015: код 90512000-9 «Послуги з перевезення сміття»940 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90510000-5, Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям |
Замовник щомісяця здійснює оплату послуг, що надаються Виконавцем, з відповідного рахунку Державного казначейства України. Оплата здійснюється не пізніше 5-го числа місяця, наступного за оплачуємим, на підставі акту наданих послуг (виконаних робіт).
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ДЕРЖАВНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ОДЕСЬКЕ ВИЩЕ ПРОФЕСІЙНЕ УЧИЛИЩЕ МОРСЬКОГО ТУРИСТИЧНОГО СЕРВІСУ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02546476 |
Поштова адреса | 65026, Україна, Одеська область, м. Одеса, ВУЛ. ПУШКІНСЬКА, буд. 18 |
Ім'я |
Сергій Гургенович Ватулян |
Телефон | +380504942605 |
Ел. пошта | ovpu26@ukr.net |