На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
711 500.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Умови надання банківської гарантії: 1. Банківська гарантія подається в окремому архіві у тому вигляді, в якому гарантія була отримана Учасником у банку. 2. Банківська гарантія повинна містити посилання на закупівлю на сайті https://prozorro.gov.ua/ та/або ідентифікатор закупівлі. 3. Текст банківської гарантії не може містити умов про зменшення відповідальності гаранта в будь якому випадку (окрім випадку прострочення подання вимоги). 4. Всі витрати, пов'язані з підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відшкодовуються Учасником.
Ідентифікаційний номер | UA-2021-02-25-004532-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 711 500.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 4 000.00 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 15 000.00 UAH |
Період уточнень | до 3 березня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 9 березня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 13 березня, 10:00 |
Дата останніх змін | 13 березня, 10:02 |
Філе куряче3000 кілограм Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15112130-6, Курятина |
Печінка яловича250 кілограм Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15114000-0, Потрухи |
Яловичина2500 кілограм Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15111100-0, Яловичина |
Свинина500 кілограм Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15113000-3, Свинина |
Постачальник при завезенні товару до кожного дошкільного навчального закладу надає видаткову накладну, яка зберігається Замовником як первинна бухгалтерська документація. Для оплати товару додатково до видатових накладних, Постачальник надає Замовнику один раз на 10 днів зведену видаткову накладну, яка містить інформацію про весь обсяг товару поставлений до закладів дошкільної освіти протягом відповідного періоду. Замовник здійснює оплату за товар протягом 7 банківських днів з моменту отримання зведеної видаткової накладної та рахунку.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Військово-цивільна адміністрація міста Волноваха Волноваського району Донецької області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 42849315 |
Поштова адреса | 85700, Україна, Донецька область, м. Волноваха, вул. Центральна, буд. 88 |
Ім'я |
Ольга Близнюк |
Телефон | +380624441077 |
Ел. пошта | tendervca@gmail.com |