На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Переговорна процедура
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: Кількість послуг та місце надання визначені в умовах запрошення та повідомлення про намір.
Контакти
Документи
Скасовано
1 травня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: непідписання договору про закупівлю у строк 35 днів (20 днів - у разі застосування скороченної переговорної процедури закупівлі)
Дата скасування відміни: 1 травня, 00:01
Опис
«Переговорна процедура закупівлі відміняється замовником у разі: непідписання договору про закупівлю у строк 35 днів (20 днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.»
Ідентифікаційний номер | UA-2021-03-04-006324-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 207 390.00 UAH з ПДВ |
Умови застосування: | Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом |
---|---|
Обгрунтування: | 26 січня 2021 року уповноваженою особою опубліковано оголошення UA-2021-01-26-004101-b, що оприлюднене на веб – порталі Prozorro, в якому було визначено кінцевий термін подання тендерних пропозицій 11 лютого 2021 00:00. Однак, станом на зазначену дату на участь у закупівлі було подано менше двох пропозицій, тож відповідно до абз. 1 п. 1 ч. 2 ст. 32 Закону тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі: подання для участі: у відкритих торгах - менше двох тендерних пропозицій. Враховуючи потребу у здійсненні закупівлі, уповноваженою особою було прийнято рішення повторно провести процедуру відкритих торгів на закупівлю. Відповідно до оголошення UA-2021-02-11-002261-c, що оприлюднене на веб – порталі Prozorro, 11 лютого 2021 р. було визначено кінцевий термін подання тендерних пропозицій до 27 лютого 2021р. 00:00. Однак, станом на зазначену дату на участь у закупівлі було подано менше двох пропозицій, тож відповідно до абз. 1 п. 1 ч. 2 ст. 32 Закону тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі подання для участі: у відкритих торгах - менше двох тендерних пропозицій. Відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. в редакції Закону № 114-IX від 19.04.2020 р., а саме: «Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації». Оскільки, предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації, уповноваженою особою було прийнято рішення провести закупівлю ДК 021:2015 - 60140000-1 Нерегулярні пасажирські перевезення (Послуги з перевезення учителів та учнів) за переговорною процедурою. |
Дата останніх змін | 1 травня, 00:01 |
---|
ДК 021:2015 - 60140000-1 Нерегулярні пасажирські перевезення (Послуги з перевезення учителів та учнів)1 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 17:15 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 60140000-1, Нерегулярні пасажирські перевезення |
Розрахунки за цим Договором, при наявному фінансуванні, здійснюються у безготівковій формі шляхом оплати Замовником наданих послуг на підставі пред'явленого Учасником акту здачі-приймання наданих послуг, протягом 30 календарних днів з моменту його підписання.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Відділ освіти Бродівської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 44143490 |
Поштова адреса | 80600, Україна, Львівська область, місто Броди, вул. Василя Стуса 22 |
Ім'я |
Сімора Ірина Ігорівна ( ) |
Телефон | +380326625011 |
Ел. пошта | ira_simora@ukr.net |