На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
173 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: 1. Найменування замовника: Комунальне некомерційне підприємство «Херсонський обласний шкірно-венерологічний диспансер» Херсонської обласної ради 2. Категорія замовника: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02009889. 4. Місцезнаходження замовника: 73025, Україна, Херсонська обл., Херсон, вул. Суворова, буд. 42. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: уповноважена особа, Коваленко Ольга Олексіївна, начальник господарського відділу комунального некомерційного підприємства «Херсонський обласний шкірно-венерологічний диспансер» Херсонської обласної ради тел. +38 050 573 49 09 ел. пошта: oblshkirven@ukr.net 6. Вид предмета закупівлі: Товар. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: Автомобіль ЗАЗ VIDA седан код за ДК 021:2015: 34110000-1 (ДК 021:2015: код 34110000-1 “Легкові автомобілі”) 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 34110000-1 “Легкові автомобілі”. 9. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Усі посилання в технічному завданні документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Пропозиція Учасника повинна відповідати технічному завданню: ДК 021:2015: код 34110000-1 “Легкові автомобілі” (Автомобіль ЗАЗ VIDA седан). Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання): згідно із Додатком 1 до даного Оголошення. 10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 шт. 11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73025, Україна, Херсонська обл., Херсон, вул. Суворова, буд. 42. 12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 30.04.2021 року. 13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки за товар здійснюються на умовах відстрочки платежу протягом 200 календарних днів з дня поставки (передачі) товару 14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 173000,00 грн. (Сто сімдесят три тисячі гривень 00 копійок) з ПДВ. 15. Джерело фінансування закупівлі: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. 17. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі вцілому. Оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін або приведених цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Приведені ціни визначаються з урахуванням значень інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною в методиці оцінки. Для проведення електронного аукціону ціни/приведені ціни всіх тендерних пропозицій/пропозицій розташовуються в електронній системі закупівель у порядку від найвищої до найнижчої без зазначення найменувань учасників. Стартовою ціною визначається найвища ціна/приведена ціна. Перед початком кожного наступного етапу аукціону визначається нова стартова ціна за результатами попереднього етапу аукціону. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ. Якщо учасники подали тендерні пропозиції/пропозиції з однаковим значенням ціни/приведеної ціни, першим в електронному аукціоні пониження ціни буде здійснювати учасник, який подав свою тендерну пропозицію/пропозицію пізніше, ніж інші учасники з аналогічним значенням ціни тендерної пропозиції/пропозиції. Учасник може протягом одного етапу аукціону один раз понизити ціну/приведену ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни/приведеної ціни. Електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни тендерних пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника. 18. Період уточнення інформації про закупівлю: «12» березня 2021 року час 0000 год. 19. Кінцевий строк подання пропозицій: «17» березня 2021 року час 0000 год. 20. Розмір забезпечення пропозиції: 5190,00 грн. (П'ять тисяч сто дев'яносто гривень 00 копійок). 21. Вид забезпечення пропозиції: Електронна банківська гарантія. 22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гаранті (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі - банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. 23. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 24. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично. 25. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично.
Ідентифікаційний номер | UA-2021-03-05-005062-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 173 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 1 730.00 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 5 190.00 UAH |
Період уточнень | до 12 березня, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 17 березня, 00:00 |
Дата останніх змін | 17 березня, 00:01 |
Автомобіль ЗАЗ VIDA седан код за ДК 021:2015: 34110000-11 штука Адреса поставки: 73025, Україна, Херсонська область, м. Херсон, вул. Суворова, буд. 42 Строк: до 30.04.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34110000-1, Легкові автомобілі |
Розрахунки за товар здійснюються на умовах відстрочки платежу протягом 200 календарних днів з дня поставки (передачі) товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 200 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХЕРСОНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ШКІРНО-ВЕНЕРОЛОГІЧНИЙ ДИСПАНСЕР" ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02009889 |
Поштова адреса | 73025, Україна, Херсонська область, м. Херсон, вул. Суворова, буд. 42 |
Ім'я |
Ольга Олексіївна Коваленко |
Телефон | +380552422605 |
Ел. пошта | oblshkirven@ukr.net |