На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
359 120.32 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Найближча номенклатурна назва ДК 021:2015: 15131120-2 Ковбасні вироби Сосиски варені (вищого ґатунку) - 2106,00 кг; Найближча номенклатурна назва ДК 021:2015: 15131120-2 Ковбасні вироби Ковбасні вироби варені (вищого ґатунку) – 2000,00 кг.
Зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 Закону
В пункті 16 статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначено: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. При вивченні поданих документів були виявлені наступні невідповідності тендерної пропозиції до тендерної документації: Вимога. На сторінці 24 тендерної документації є опис ряду вимог що до підпису Тендерних пропозицій учасника має відповідати ряду вимог: 2) якщо у складі тендерної пропозиції є хоча б один сканований документ, потрібно накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify Під час перевірки КЕП повинні відображатися прізвище та ініціали особи або повне імя та по батькові, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації або у випадку не накладення учасником КЕП відповідно до умов тендерної документації учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його пропозицію буде відхилено на підставі абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. При перевірці КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify було виявлено - в полі П.І.Б. не відображаються прізвище та ініціали особи або повне імя та по батькові, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції. У випадку відсутності даної інформації або у випадку не накладення учасником КЕП відповідно до умов тендерної документації учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його пропозицію буде відхилено на підставі абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. Ця невідповідність не може бути виправлена за процедурою «вимоги про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.» Висновок: підпис не накладено. Вимога: сканований з оригіналу Договір про надання ветеринарних (ветеринарно-санітарних) послуг, дійсний впродовж 2021 року або лист-пояснення з обґрунтуванням на чинні законодавчі норми чому він його не надає. Файл Договір з лабораторією.pdf містить скан-копію з копії №01/20 від 08.12.2020 (хоч і завіреної згідно з оригіналом). Ця невідповідність не може бути виправлена за процедурою «вимоги про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.» Висновок: документ не надано. Вимога: сканований з оригіналу Акт ветеринарно-санітарного огляду підприємства, виданий не раніше 2021 року або лист-пояснення з обґрунтуванням на чинні на законодавчі норми чому він його не надає. Всі акти та докумети, що могли б підійти під цей критерій стосуються товару а не огляду підприємства, лист-пояснення з обґрунтуванням на чинні на законодавчі норми чому він його не надає, теж відсутній. Висновок: документ не надано. Ця невідповідність не може бути виправлена за процедурою «вимоги про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.» ПРИЙНЯТО РІШЕННЯ: 1. Уповноваженою особою було прийнято рішення про відхилення пропозиції Учасника відкритих торгів по предмету: М’ясопродукти (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 15130000-8), на таких підставах: 1) на підставі абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (при перевірці КЕП відсутні прізвище та ініціали особи або повне ім’я та по батькові, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа)). 2) на підставі абзацу 1 пункту 1 частини 2 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» ( не надано документи або листи пояснення по вимогам : - сканований з оригіналу Договір про надання ветеринарних (ветеринарно-санітарних) послуг, дійсний впродовж 2021 року або лист-пояснення з обґрунтуванням на чинні законодавчі норми чому він його не надає. - сканований з оригіналу Акт ветеринарно-санітарного огляду підприємства, виданий не раніше 2021 року або лист-пояснення з обґрунтуванням на чинні на законодавчі норми чому він його не надає.)
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
В пункті 16 статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначено: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. При вивченні поданих документів були виявлені наступні невідповідності тендерної пропозиції до тендерної документації: Вимога. На сторінці 24 тендерної документації є опис ряду вимог що до підпису Тендерних пропозицій учасника має відповідати ряду вимог: 2) якщо у складі тендерної пропозиції є хоча б один сканований документ, потрібно накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify Під час перевірки КЕП повинні відображатися прізвище та ініціали особи або повне імя та по батькові, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації або у випадку не накладення учасником КЕП відповідно до умов тендерної документації учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його пропозицію буде відхилено на підставі абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. При перевірці КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify було виявлено - в полі П.І.Б. не відображаються прізвище та ініціали особи або повне імя та по батькові, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції. У випадку відсутності даної інформації або у випадку не накладення учасником КЕП відповідно до умов тендерної документації учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його пропозицію буде відхилено на підставі абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. Ця невідповідність не може бути виправлена за процедурою «вимоги про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.» Висновок: підпис не накладено. Вимога: сканований з оригіналу Договір про надання ветеринарних (ветеринарно-санітарних) послуг, дійсний впродовж 2021 року або лист-пояснення з обґрунтуванням на чинні законодавчі норми чому він його не надає. Файл Договір з лабораторією.pdf містить скан-копію з копії №01/20 від 08.12.2020 (хоч і завіреної згідно з оригіналом). Ця невідповідність не може бути виправлена за процедурою «вимоги про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.» Висновок: документ не надано. Вимога: сканований з оригіналу Акт ветеринарно-санітарного огляду підприємства, виданий не раніше 2021 року або лист-пояснення з обґрунтуванням на чинні на законодавчі норми чому він його не надає. Всі акти та докумети, що могли б підійти під цей критерій стосуються товару а не огляду підприємства, лист-пояснення з обґрунтуванням на чинні на законодавчі норми чому він його не надає, теж відсутній. Висновок: документ не надано. Ця невідповідність не може бути виправлена за процедурою «вимоги про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.» ПРИЙНЯТО РІШЕННЯ: 1. Уповноваженою особою було прийнято рішення про відхилення пропозиції Учасника відкритих торгів по предмету: М’ясопродукти (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 15130000-8), на таких підставах: 1) на підставі абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (при перевірці КЕП відсутні прізвище та ініціали особи або повне ім’я та по батькові, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа)). 2) на підставі абзацу 1 пункту 1 частини 2 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» ( не надано документи або листи пояснення по вимогам : - сканований з оригіналу Договір про надання ветеринарних (ветеринарно-санітарних) послуг, дійсний впродовж 2021 року або лист-пояснення з обґрунтуванням на чинні законодавчі норми чому він його не надає. - сканований з оригіналу Акт ветеринарно-санітарного огляду підприємства, виданий не раніше 2021 року або лист-пояснення з обґрунтуванням на чинні на законодавчі норми чому він його не надає.)
Код ЄДРПОУ | 37740167 |
---|---|
Поштова адреса | 03151, Україна, м. Київ, місто Київ, , ВУЛИЦЯ МОЛОДОГВАРДІЙСЬКА, будинок 32 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Інна Чорна |
Телефон | +380667801867 |
Ел. пошта | chorna.totem@gmail.com |
Не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону
1. В тендерній документації зазначено: - сканований з оригіналу Договір про надання ветеринарних (ветеринарно-санітарних) послуг, дійсний впродовж 2021 року або лист-пояснення з обґрунтуванням на чинні законодавчі норми чому він його не надає. При розгляді тендерної пропозиції уповноваженою особою не виявлено вище вказаних документів. 2. В тендерній документації зазначено: - сканований з оригіналу Акт ветеринарно-санітарного огляду підприємства, виданий не раніше 2021 року або лист-пояснення з обґрунтуванням на чинні на законодавчі норми чому він його не надає. При розгляді тендерної пропозиції уповноваженою особою не виявлено вище вказаних документів. 3. В тендерній документації зазначено: - Сканований з оригіналу сертифікат (сертифікати) на відповідність вимогам стандарту ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018 IDT) та/або ISO 22000:2018 «Система управління безпечністю харчових продуктів» стосовно виробництва харчових продуктів (якщо Учасник є виробником), надання послуг щодо торгівлі продуктами харчування та напоями, виданий (видані) акредитованою Національним агентством з акредитації України установою, який(і) підтверджує(ють), що Учасник розробив, впровадив та застосовує постійно діючи процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР) згідно із вимогами діючого законодавства та/або довідку, яка містить опис всіх обов’язкових процедур, які реалізують усі принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів контролю у критичних точках (НАССР), які підтверджують, що Учасник розробив, впровадив та застосовує постійно діючі процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР). При наявності у Учасника чинного(чинних) сертифікату (сертифікатів) на відповідність вимогам стандарту ISO 22000 попередніх версій, виданого (виданих) акредитованою Національним агентством з акредитації України установою, Учасник повинен надати сканований(і) з оригіналу сертифікат (сертифікати) на відповідність вимогам стандарту ISO 22000 попередніх версій стосовно виробництва харчових продуктів (якщо Учасник є виробником), надання послуг щодо торгівлі продуктами харчування та напоями, або скановану з оригіналу довідку у довільній формі, яка містить опис всіх обов’язкових процедур та протоколів, які вимагаються стандартом ISO 22000 попередньої версії, скановані з оригіналів документи (в повному обсязі), щодо змісту обов’язкових процедур, програм передумов та реєстраційних записів Учасника стосовно виробництва харчових продуктів (якщо Учасник є виробником), надання послуг щодо торгівлі продуктами харчування та напоями, за останні 6 місяців (відносно дати оприлюднення оголошення про проведення торгів. Учасник надав чинний сертифікат ISO 22000 попередніх версій, це сертифікат ISO 22000:2005 чинний але при перевірці виданого (виданих) акредитованою Національним агентством з акредитації України установою, було виявлено що Орган сертифікації «ЕВРОСЕРТ» відсутній у відкритому реєстрі Національного агентства з акредитації України. Перевірити це можна за посиланням https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/. Національне агентство з акредитації України в даний момент єдина організація, що діє на підставі чинного законодавства є асоційованим членом Європейської кооперації з акредитації (ЕА) та підписантом Багатосторонньої Угоди з ЕА (ЕА MLA) через Двосторонню Угоду про визнання (ЕА BLA) за напрямками акредитації випробувальних та калібрувальних лабораторій, органів з сертифікації продукції, органів з сертифікації систем менеджменту, органів з сертифікації персоналу та органів з інспектування. Інші організації, які займаються акредитацією установ, не мають статуса підписанта Угоди про взаємне визнання (ILAC MRA) та не несуть жодної відповідальності за свої дії законодавчому полі України. Можна було надати (скановану з оригіналу довідку у довільній формі, яка містить опис всіх обов’язкових процедур та протоколів, які вимагаються стандартом ISO 22000 попередньої версії, скановані з оригіналів документи (в повному обсязі), щодо змісту обов’язкових процедур, програм передумов та реєстраційних записів Учасника стосовно виробництва харчових продуктів (якщо Учасник є виробником), надання послуг щодо торгівлі продуктами харчування та напоями, за останні 6 місяців (відносно дати оприлюднення оголошення про проведення торгів.), але нічого, щоб підходило під цей критерій немає. Також у файлі ISO.pdf на сторінці 34, 39 та 40 знайдено документи без перекладу на українську мову. В тендерній документації зазначено «Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд.» 4. При перевірці критеріїв, що відповідають статті 17 був виявлений податковий борг у учасника. Згідно з ЗУ «Про публічні закупівлі» пунктом 1. Статті17 Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо: 13) учасник процедури закупівлі має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника. Пункт 5. Статті 17 «Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.» Уповноважена особа повинна перевіряти такі дані самостійно. Відкритий реєстр Державної податкової служби України https://tax.gov.ua/businesspartner дав на 31.03.2021 такі дані: “Станом на 21.03.2021 щодо платника податків ТОВ " ЕКОПРОДРЕСУРС" наявна інформація: «ПЕРЕБУВАЄ НА ОБЛІКУ В ОРГАНАХ ДОХОДІВ ТА ЗБОРІВ» Станом на 30.03.2021 платник податків має податковий борг та відповідно до пункту 88.2 статті 88 Податкового кодексу України у органів державної податкової служби виникло право податкової застави на майно такого платника. *Увага! Стан розрахунків платника податків з бюджетом може змінюватись щоденно” Також сервіс Досьє YouControl який під’єднаний до майданчика яким користується Замовник теж підтвердив податковий борг. В частині 13 статті 17 є умова «учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника» але ніяких документів, що підтверджують факт відстрочення заборгованості уповноваженою особою не знайдено.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
1. В тендерній документації зазначено: - сканований з оригіналу Договір про надання ветеринарних (ветеринарно-санітарних) послуг, дійсний впродовж 2021 року або лист-пояснення з обґрунтуванням на чинні законодавчі норми чому він його не надає. При розгляді тендерної пропозиції уповноваженою особою не виявлено вище вказаних документів. 2. В тендерній документації зазначено: - сканований з оригіналу Акт ветеринарно-санітарного огляду підприємства, виданий не раніше 2021 року або лист-пояснення з обґрунтуванням на чинні на законодавчі норми чому він його не надає. При розгляді тендерної пропозиції уповноваженою особою не виявлено вище вказаних документів. 3. В тендерній документації зазначено: - Сканований з оригіналу сертифікат (сертифікати) на відповідність вимогам стандарту ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018 IDT) та/або ISO 22000:2018 «Система управління безпечністю харчових продуктів» стосовно виробництва харчових продуктів (якщо Учасник є виробником), надання послуг щодо торгівлі продуктами харчування та напоями, виданий (видані) акредитованою Національним агентством з акредитації України установою, який(і) підтверджує(ють), що Учасник розробив, впровадив та застосовує постійно діючи процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР) згідно із вимогами діючого законодавства та/або довідку, яка містить опис всіх обов’язкових процедур, які реалізують усі принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів контролю у критичних точках (НАССР), які підтверджують, що Учасник розробив, впровадив та застосовує постійно діючі процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР). При наявності у Учасника чинного(чинних) сертифікату (сертифікатів) на відповідність вимогам стандарту ISO 22000 попередніх версій, виданого (виданих) акредитованою Національним агентством з акредитації України установою, Учасник повинен надати сканований(і) з оригіналу сертифікат (сертифікати) на відповідність вимогам стандарту ISO 22000 попередніх версій стосовно виробництва харчових продуктів (якщо Учасник є виробником), надання послуг щодо торгівлі продуктами харчування та напоями, або скановану з оригіналу довідку у довільній формі, яка містить опис всіх обов’язкових процедур та протоколів, які вимагаються стандартом ISO 22000 попередньої версії, скановані з оригіналів документи (в повному обсязі), щодо змісту обов’язкових процедур, програм передумов та реєстраційних записів Учасника стосовно виробництва харчових продуктів (якщо Учасник є виробником), надання послуг щодо торгівлі продуктами харчування та напоями, за останні 6 місяців (відносно дати оприлюднення оголошення про проведення торгів. Учасник надав чинний сертифікат ISO 22000 попередніх версій, це сертифікат ISO 22000:2005 чинний але при перевірці виданого (виданих) акредитованою Національним агентством з акредитації України установою, було виявлено що Орган сертифікації «ЕВРОСЕРТ» відсутній у відкритому реєстрі Національного агентства з акредитації України. Перевірити це можна за посиланням https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/. Національне агентство з акредитації України в даний момент єдина організація, що діє на підставі чинного законодавства є асоційованим членом Європейської кооперації з акредитації (ЕА) та підписантом Багатосторонньої Угоди з ЕА (ЕА MLA) через Двосторонню Угоду про визнання (ЕА BLA) за напрямками акредитації випробувальних та калібрувальних лабораторій, органів з сертифікації продукції, органів з сертифікації систем менеджменту, органів з сертифікації персоналу та органів з інспектування. Інші організації, які займаються акредитацією установ, не мають статуса підписанта Угоди про взаємне визнання (ILAC MRA) та не несуть жодної відповідальності за свої дії законодавчому полі України. Можна було надати (скановану з оригіналу довідку у довільній формі, яка містить опис всіх обов’язкових процедур та протоколів, які вимагаються стандартом ISO 22000 попередньої версії, скановані з оригіналів документи (в повному обсязі), щодо змісту обов’язкових процедур, програм передумов та реєстраційних записів Учасника стосовно виробництва харчових продуктів (якщо Учасник є виробником), надання послуг щодо торгівлі продуктами харчування та напоями, за останні 6 місяців (відносно дати оприлюднення оголошення про проведення торгів.), але нічого, щоб підходило під цей критерій немає. Також у файлі ISO.pdf на сторінці 34, 39 та 40 знайдено документи без перекладу на українську мову. В тендерній документації зазначено «Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд.» 4. При перевірці критеріїв, що відповідають статті 17 був виявлений податковий борг у учасника. Згідно з ЗУ «Про публічні закупівлі» пунктом 1. Статті17 Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо: 13) учасник процедури закупівлі має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника. Пункт 5. Статті 17 «Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.» Уповноважена особа повинна перевіряти такі дані самостійно. Відкритий реєстр Державної податкової служби України https://tax.gov.ua/businesspartner дав на 31.03.2021 такі дані: “Станом на 21.03.2021 щодо платника податків ТОВ " ЕКОПРОДРЕСУРС" наявна інформація: «ПЕРЕБУВАЄ НА ОБЛІКУ В ОРГАНАХ ДОХОДІВ ТА ЗБОРІВ» Станом на 30.03.2021 платник податків має податковий борг та відповідно до пункту 88.2 статті 88 Податкового кодексу України у органів державної податкової служби виникло право податкової застави на майно такого платника. *Увага! Стан розрахунків платника податків з бюджетом може змінюватись щоденно” Також сервіс Досьє YouControl який під’єднаний до майданчика яким користується Замовник теж підтвердив податковий борг. В частині 13 статті 17 є умова «учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника» але ніяких документів, що підтверджують факт відстрочення заборгованості уповноваженою особою не знайдено.
Код ЄДРПОУ | 39613683 |
---|---|
Поштова адреса | 03150, Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ АНРІ БАРБЮСА, будинок 5 Б, офіс 10 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Руслан Руслан |
Телефон | +380687118086 |
Ел. пошта | eco0675099902@ukr.net |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 40733720 |
---|---|
Поштова адреса | 03680, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Козацька, 122 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Юлія Герасимчук |
Телефон | 0662077890 |
Ел. пошта | astraid@ukr.net |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 24447183 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, Дніпропетровська область, 49000, г. Днепропетровск, ул. Стартовая, 26 |
Суб'єкт господарювання | Не є суб’єктом господарювання |
Ім'я | Екатерина Бурая |
Телефон | +380673340305 |
Ел. пошта | ekaterina8648@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 37677991 |
---|---|
Поштова адреса | 11500, Україна, Житомирська область, м.Коростень, вул.Грушевського, 35/15 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Людмила Лінькова |
Телефон | +380676565178 |
Ел. пошта | prodcentr3@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-03-05-008598-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 359 120.32 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 1 795.60 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 12 березня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 18 березня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 22 березня, 00:00 |
Дата останніх змін | 20 квітня, 11:32 |
Аукціон |
22 березня, 12:13 Переглянути |
Сосиски варені (вищого ґатунку) . Найближча номенклатурна назва ДК 021:2015: 15131120-2 Ковбасні вироби.2106 кілограм Адреса поставки: 03146, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Чаадаєва 3а Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15130000-8, М’ясопродукти |
Ковбасні вироби варені (вищого ґатунку). Найближча номенклатурна назва ДК 021:2015: 15131120-2 Ковбасні вироби2000 кілограм Адреса поставки: 03146, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Чаадаєва 3а Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15130000-8, М’ясопродукти |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Територіальний центр соціального обслуговування Святошинського району м. Києва |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 37674964 |
Поштова адреса | 03148, Україна, Київська область, Київ, вул. Гната Юри,14-Б |
Ім'я |
Федорова Катерина Валентинівна |
Телефон | 380442905542 |
Ел. пошта | tc_svtgb@ukr.net |