На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
188 650.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Завершена закупівля
Тендерна пропозиція надана учасником ФОП Марченко Віта Олександрівна не відповідає встановленим вимогам затвердженої тендерної документації, а саме до кінцевого строку подання тендерних пропозиції 25.03.2021 00:00 не надано/не завантажено: - копію відповідного дозволу або копію ліцензії на право займатися відповідною діяльністю (у випадках передбачених законодавством) - завірену підписом та печаткою учасника (за наявності) копію документа про походження товару, декларація виробника - копію сертифікату якості або посвідчення про якість або сертифікат відповідності, окремо на кожний вид Товару, якщо це передбачено чинним законодавством. - документ про затвердження рішення щодо здійснення державної реєстрації потужності та присвоєний їй особистий реєстраційний номер - гарантійну довідку (у довільній формі) про проведення лабораторних досліджень товару у акредитованих лабораторіях, щодо якості харчових продуктів кожного кварталу - протокол лабораторних досліджень, щодо якості харчових продуктів на запропонований продукт Учасником, який у разі перемоги буде постачатися Замовнику, не пізніше 30-ти денного терміну з дати оголошення на показники безпеки акредитованої лабораторії відповідно до чинного законодавства України - копію Акту (іншого підтвердження) проведення дезінфекції транспортного засобу та результатів дослідження на якість дезінфекції та якість миття після дезінфекції виданих акредитованою лабораторією відповідно чинного законодавства - копію Акту перевірки транспортного засобу, складеного за результатами планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами (без недоліків чи невідповідностей) з інформацією, що даний транспортний засіб може забезпечити належні температурні умови перевезення саме для цього виду харчового продукту - позитивний Акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин з датою не пізніше 6 місячної давнини (наказ 447 від 08.08.2019) - позитивний Акт складений за результатами державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, копію Сертифікату про впровадження системи управління якістю (за наявності) - учасник, якщо він не є виробником, в обов’язковому порядку подає у складі тендерної пропозиції договір з постачальником або лист про співпрацю у 2021 році за підписом керівника від виробника, офіційних представників, дистриб’юторів, дилерів, оптових або роздрібних покупців, у яких учасник отримує товар, що планує постачати у випадку перемоги Замовнику. В листі обов’язково повинно бути зазначено повне найменування виробника такого товару, місцезнаходження та код ЄДРПОУ. - Підписаний проект договору, технічне завдання та довідку про захист довкілля. У зв’язку з тим, що вищезазначені пункти є у складі тендерної документації (абз.1 ч.3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі») Замовник відхиляє тендерну пропозиції Учасника ФОП Марченко Віта Олександрівна згідно статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» не надаючи учаснику 24 години на усунення невідповідностей в інформації та/або документах через те, що ненадані інформація та/або документи не містяться в переліку частини 16 статті 29 Закону. Таким чином, за даних підстав отримана тендерна пропозиція не відповідає встановленим вимогам тендерної документації та піддягає відхиленню.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Тендерна пропозиція надана учасником ФОП Марченко Віта Олександрівна не відповідає встановленим вимогам затвердженої тендерної документації, а саме до кінцевого строку подання тендерних пропозиції 25.03.2021 00:00 не надано/не завантажено: - копію відповідного дозволу або копію ліцензії на право займатися відповідною діяльністю (у випадках передбачених законодавством) - завірену підписом та печаткою учасника (за наявності) копію документа про походження товару, декларація виробника - копію сертифікату якості або посвідчення про якість або сертифікат відповідності, окремо на кожний вид Товару, якщо це передбачено чинним законодавством. - документ про затвердження рішення щодо здійснення державної реєстрації потужності та присвоєний їй особистий реєстраційний номер - гарантійну довідку (у довільній формі) про проведення лабораторних досліджень товару у акредитованих лабораторіях, щодо якості харчових продуктів кожного кварталу - протокол лабораторних досліджень, щодо якості харчових продуктів на запропонований продукт Учасником, який у разі перемоги буде постачатися Замовнику, не пізніше 30-ти денного терміну з дати оголошення на показники безпеки акредитованої лабораторії відповідно до чинного законодавства України - копію Акту (іншого підтвердження) проведення дезінфекції транспортного засобу та результатів дослідження на якість дезінфекції та якість миття після дезінфекції виданих акредитованою лабораторією відповідно чинного законодавства - копію Акту перевірки транспортного засобу, складеного за результатами планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами (без недоліків чи невідповідностей) з інформацією, що даний транспортний засіб може забезпечити належні температурні умови перевезення саме для цього виду харчового продукту - позитивний Акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин з датою не пізніше 6 місячної давнини (наказ 447 від 08.08.2019) - позитивний Акт складений за результатами державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, копію Сертифікату про впровадження системи управління якістю (за наявності) - учасник, якщо він не є виробником, в обов’язковому порядку подає у складі тендерної пропозиції договір з постачальником або лист про співпрацю у 2021 році за підписом керівника від виробника, офіційних представників, дистриб’юторів, дилерів, оптових або роздрібних покупців, у яких учасник отримує товар, що планує постачати у випадку перемоги Замовнику. В листі обов’язково повинно бути зазначено повне найменування виробника такого товару, місцезнаходження та код ЄДРПОУ. - Підписаний проект договору, технічне завдання та довідку про захист довкілля. У зв’язку з тим, що вищезазначені пункти є у складі тендерної документації (абз.1 ч.3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі») Замовник відхиляє тендерну пропозиції Учасника ФОП Марченко Віта Олександрівна згідно статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» не надаючи учаснику 24 години на усунення невідповідностей в інформації та/або документах через те, що ненадані інформація та/або документи не містяться в переліку частини 16 статті 29 Закону. Таким чином, за даних підстав отримана тендерна пропозиція не відповідає встановленим вимогам тендерної документації та піддягає відхиленню.
Код ЄДРПОУ | 3578004346 |
---|---|
Поштова адреса | 38111, Україна, Полтавська область, Зіньківський район, село Високе, вулиця Набережна, будинок 13 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Марченко Віта |
Телефон | 380500247094,380500247094 |
Ел. пошта | marchenkovita000@ukr.net |
Переможець відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю. Лист відмова опублікована учасником на електронному майданчику 29.03.2021р з публічною назвою «Лист відмова ТОВ АЛАН» у форматі PDF.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Переможець відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю. Лист відмова опублікована учасником на електронному майданчику 29.03.2021р з публічною назвою «Лист відмова ТОВ АЛАН» у форматі PDF.
Код ЄДРПОУ | 24447183 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, Дніпропетровська область, 49000, г. Днепропетровск, ул. Стартовая, 26 |
Суб'єкт господарювання | Не є суб’єктом господарювання |
Ім'я | Екатерина Бурая |
Телефон | +380673340305 |
Ел. пошта | ekaterina8648@gmail.com |
Тендерна пропозиція надана учасником ФОП Гончаренко Артем Юрійович не відповідає встановленим вимогам затвердженої тендерної документації, а саме до кінцевого строку подання тендерних пропозиції 25.03.2021 00:00 надано підписаний проект договору (додаток 4 до тендерної документації) без урахування затверджених змін у тендерній документації від 16.03.2021р. У зв’язку з тим, що проект договору є частиною тендерної документації та у тендерній документації є вимога з необхідністю подання разом із тендерною пропозицією підписаного проекту договору, вимога міститься в п.1 розділу 3 ТД (Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції), Замовник відхиляє тендерну пропозиції Учасника ФОП Гончаренко Артем Юрійович через невідповідність вимогам встановленим в тендерній документації відповідно до абз.1 ч.3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», не надаючи учаснику 24 години на усунення невідповідностей в інформації та/або документах через те, що ненадані інформація та/або документи не містяться в переліку частини 16 статті 29 Закону.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Тендерна пропозиція надана учасником ФОП Гончаренко Артем Юрійович не відповідає встановленим вимогам затвердженої тендерної документації, а саме до кінцевого строку подання тендерних пропозиції 25.03.2021 00:00 надано підписаний проект договору (додаток 4 до тендерної документації) без урахування затверджених змін у тендерній документації від 16.03.2021р. У зв’язку з тим, що проект договору є частиною тендерної документації та у тендерній документації є вимога з необхідністю подання разом із тендерною пропозицією підписаного проекту договору, вимога міститься в п.1 розділу 3 ТД (Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції), Замовник відхиляє тендерну пропозиції Учасника ФОП Гончаренко Артем Юрійович через невідповідність вимогам встановленим в тендерній документації відповідно до абз.1 ч.3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», не надаючи учаснику 24 години на усунення невідповідностей в інформації та/або документах через те, що ненадані інформація та/або документи не містяться в переліку частини 16 статті 29 Закону.
Код ЄДРПОУ | 3271508637 |
---|---|
Поштова адреса | 41852, Україна, Сумська область, Білопільський район, село Коршачина, ВУЛИЦЯ САДОВА, будинок 2 |
Суб'єкт господарювання | Не є суб’єктом господарювання |
Ім'я | Артем Гончаренко |
Телефон | +380508033393 |
Ел. пошта | artem_goncharenko125@ukr.net |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 41589304 |
---|---|
Поштова адреса | 40007, Україна, Сумська область, Суми, Промислова, 2 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Бутрим Олександр Вікторович |
Телефон | +380675685989 |
Ел. пошта | spc_2017@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-03-09-007249-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 188 650.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 1 886.50 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 15 березня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 21 березня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 25 березня, 00:00 |
Дата останніх змін | 21 квітня, 11:31 |
Аукціон |
25 березня, 11:46 Переглянути |
Ковбаса варена вищого ґатунку815 кілограм Адреса поставки: 40031, Україна, Сумська область, м.Суми, провулок Березовий, 28 Строк: до 31.12.2021 14:01 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15130000-8, М’ясопродукти |
сосиски вищого ґатунку900 кілограм Адреса поставки: 40031, Україна, Сумська область, м.Суми, провулок Березовий, 28 Строк: до 31.12.2021 14:01 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15130000-8, М’ясопродукти |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КЗ СOP "Сумська обласна гімназія-інтернат для талановитих та творчо обдарованих дітей" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 33724309 |
Поштова адреса | 40031, Україна, Сумська область, місто Суми, провулок Березовий, 28 |
Ім'я |
Гриценко Вадим Ігорович ( ) |
Телефон | +380542630278 |
Ел. пошта | ssogi@ukr.net |