На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
153 016.00 UAH
Замовник
Комунальне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Житомирської міської ради
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Закупівля не відбулась
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Учасником не підтверджено вимогу визначену пунктом 4.1. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме не надано довідку довільної форми, яка підтверджує наявність сервісного центру у місті Житомирі.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Учасником не підтверджено вимогу визначену пунктом 4.1. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме не надано довідку довільної форми, яка підтверджує наявність сервісного центру у місті Житомирі.
Код ЄДРПОУ | 2852106761 |
---|---|
Поштова адреса | 10001, Україна, Житомирська область, місто Житомир, ВУЛ. ГОГОЛІВСЬКА, будинок 73, квартира 48 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Тетяна Ніколайчук |
Телефон | +380672389353 |
Ел. пошта | little_stars2018@ukr.net |
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі Учасником, під час подачі пропозиції, не дотримано вимоги пункту 12.3. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме, підписуючи пропозицію, учасником було застосовано електронну печатку, а не електронний підпис.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі Учасником, під час подачі пропозиції, не дотримано вимоги пункту 12.3. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме, підписуючи пропозицію, учасником було застосовано електронну печатку, а не електронний підпис.
Код ЄДРПОУ | 3002115038 |
---|---|
Поштова адреса | 10030, Україна, Житомирська область, Житомир, Київська |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Донецьков Олександр |
Телефон | +380678319216 |
Ел. пошта | doneckov@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-03-16-010984-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 153 016.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 1 530.16 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 22 березня, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 25 березня, 00:00 |
Дата останніх змін | 30 березня, 01:08 |
Аукціон |
25 березня, 13:21 Переглянути |
Початок аукціону: | 25 березня, 13:00 |
Послуги з заправки картриджів (Canon 725/737; Samsung D101/D111S; Xerox 650N05407)500 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50310000-1, Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки |
Послуги з відновлення картриджів (Canon 725/737; Samsung D101/D111S; Xerox 650N05407)200 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50310000-1, Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки |
Послуги з заправки картриджів (Canon 052)80 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50310000-1, Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки |
Послуги з відновлення картриджів (Canon 052)40 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50310000-1, Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки |
Послуги з заправки картриджів (HP LJ 203f (Y,M,C,B)16 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50310000-1, Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки |
Послуги з відновлення картриджів (HP LJ 203f (Y,M,C,B)16 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50310000-1, Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Житомирської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 41931754 |
Поштова адреса | 10020, Україна, Житомирська область, м. Житомир, майдан Визволення, буд. 1 |
Ім'я |
Наталя Матущак |
Телефон | +380976928663 |
Ел. пошта | n.matushchak@likar.center |