На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
429 516.73 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Обсяг закупівлі – 30 послуг
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
За результатами детального розгляду документів, які поданні на авторизований Уповноваженим органом електронний майданчик, пропозиція Учасника КНП ЧЛ ЧМР не відповідає вимогам оголошення до предмету закупівлі, а саме: - в порушення вимог п.1 Розділу 3 «Інструкції з підготовки пропозиції» Оголошення, Учасником КНП ЧЛ ЧМР у складі своєї пропозиції надано копії дозвільних документів (наказ МОЗ №1614 від 12.07.2019 та додаток до нього) на який не накладено ЕЦП/КЕП; - в порушення вимог Додатку 2 до Оголошення, Учасником КНП ЧЛ ЧМР не надано документи та інформацію, зазначені в п.п. 1-8, 10,11 Таблиці 1 цього додатку, також, в порушення вимог п.12 Таблиці 1 цього додатку, Учасником КНП ЧЛ ЧМР не надано довідку про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі (з обов’язковим зазначенням найменування, ідентифікаційного коду, номера, дати укладання, предмету цього договору); - в порушення вимог Додатку 3/1 до Оголошення, Учасником КНП ЧЛ ЧМР не надано письмового погодження із проектом договору про закупівлю; - в порушення вимог Додатку 4 до Оголошення, Учасником КНП ЧЛ ЧМР не надано інформацію за наведеним зразком.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
За результатами детального розгляду документів, які поданні на авторизований Уповноваженим органом електронний майданчик, пропозиція Учасника КНП ЧЛ ЧМР не відповідає вимогам оголошення до предмету закупівлі, а саме: - в порушення вимог п.1 Розділу 3 «Інструкції з підготовки пропозиції» Оголошення, Учасником КНП ЧЛ ЧМР у складі своєї пропозиції надано копії дозвільних документів (наказ МОЗ №1614 від 12.07.2019 та додаток до нього) на який не накладено ЕЦП/КЕП; - в порушення вимог Додатку 2 до Оголошення, Учасником КНП ЧЛ ЧМР не надано документи та інформацію, зазначені в п.п. 1-8, 10,11 Таблиці 1 цього додатку, також, в порушення вимог п.12 Таблиці 1 цього додатку, Учасником КНП ЧЛ ЧМР не надано довідку про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі (з обов’язковим зазначенням найменування, ідентифікаційного коду, номера, дати укладання, предмету цього договору); - в порушення вимог Додатку 3/1 до Оголошення, Учасником КНП ЧЛ ЧМР не надано письмового погодження із проектом договору про закупівлю; - в порушення вимог Додатку 4 до Оголошення, Учасником КНП ЧЛ ЧМР не надано інформацію за наведеним зразком.
Код ЄДРПОУ | 01982212 |
---|---|
Поштова адреса | 68004, Україна, Одеська область, Чорноморськ, вул. Віталія Шума 4 |
Суб'єкт господарювання | Не є суб’єктом господарювання |
Ім'я | Меліна Олена Василівна |
Телефон | +380633286698 |
Ел. пошта | likarnyaknp@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-03-17-001843-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 429 516.73 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 2 147.58 UAH без ПДВ |
Період уточнень | до 23 березня, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 30 березня, 00:00 |
Дата останніх змін | 2 квітня, 00:01 |
Дослідження загального аналізу крові з тромбоцитами і ретікулацитами (ЗАК № 5 з формулою) (кількість працівників - 26 осіб)- 261 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 85145000-7, Послуги медичних лабораторій |
Дослідження загального аналізу крові без тромбоцитами і ретікулацитами (ЗАК № 4) (кількість працівників - 10 осіб)1 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 85145000-7, Послуги медичних лабораторій |
Визначення тріади крові (ЗАК № 3) (кількість працівників - 1184 особи)1 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 85145000-7, Послуги медичних лабораторій |
Визначення мазка виділеній на гонорею та трихомонаду (кількість працівників - 94 особи)1 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 85145000-7, Послуги медичних лабораторій |
Дослідження крові на RW експрес методом (кількість працівників - 1220 осіб)1 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 85145000-7, Послуги медичних лабораторій |
Дослідження крові на глюкозу (кількість працівників - 204 особи)1 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 85145000-7, Послуги медичних лабораторій |
Визначення білірубіна в сироватці крові (кількість працівників - 120 осіб)1 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 85145000-7, Послуги медичних лабораторій |
Дослідження загального аналізу сечі (кількість працівників - 200 осіб)1 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 85145000-7, Послуги медичних лабораторій |
Визначення трьохвалентного залізо згортання у сироватці крові (кількість працівників - 114 осіб)1 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 85145000-7, Послуги медичних лабораторій |
Визначення Д-трансамізи (АЛТ та АСТ) у сироватці (кількість працівників - 120 осіб)1 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 85145000-7, Послуги медичних лабораторій |
Медогляд лікарем офтальмологом (кількість працівників - 1085 осіб)1 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 85147000-1, Послуги у сфері медицини праці |
Медогляд лікарем урологом (кількість працівників - 961 осіб)1 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 85147000-1, Послуги у сфері медицини праці |
Медогляд лікарем ендокринологом (кількість працівників - 104 особи)1 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 85147000-1, Послуги у сфері медицини праці |
Медогляд лікарем невропатологом (кількість працівників - 1035 особи)1 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 85147000-1, Послуги у сфері медицини праці |
Медогляд лікарем хірургом (кількість працівників - 1166 осіб)1 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 85147000-1, Послуги у сфері медицини праці |
Медогляд лікарем терапевтом (кількість працівників - 1 220 осіб)1 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 85147000-1, Послуги у сфері медицини праці |
Медогляд лікарем дерматологом (кількість працівників - 236 осіб)1 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 85147000-1, Послуги у сфері медицини праці |
Медогляд лікарем отоларингологом (кількість працівників - 1 220 осіб)1 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 85147000-1, Послуги у сфері медицини праці |
Медогляд лікарем акушер-гінекологом (кількість працівників - 94 осіб)1 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 85147000-1, Послуги у сфері медицини праці |
Флюорографія органів грудної клітини (кількість працівників - 1 110 осіб)1 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 85145000-7, Послуги медичних лабораторій |
R-графія органів грудної клітини людини в одній проекції з плівкою (кількість працівників - 110 осіб)1 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 85145000-7, Послуги медичних лабораторій |
Електрокардіологічне дослідження з розшифровкою лікаря (кількість працівників - 1 220 осіб)1 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 85145000-7, Послуги медичних лабораторій |
ФВД (кількість працівників - 606 осіб)1 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 85145000-7, Послуги медичних лабораторій |
Медогляд лікарем терапевтом (кількість працівників - 82 особи)1 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 85147000-1, Послуги у сфері медицини праці |
Медогляд лікарем дерматовенеролог (кількість працівників - 129 осіб)1 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 85147000-1, Послуги у сфері медицини праці |
Медогляд лікарем отоларинголог (кількість працівників - 70 осіб)1 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 85147000-1, Послуги у сфері медицини праці |
Флюорографія органів грудної клітини (кількість працівників - 51 особа)1 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 85145000-7, Послуги медичних лабораторій |
Обстеження крові на сіфіліс (RW) (кількість працівників - 51 особа)1 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 85145000-7, Послуги медичних лабораторій |
Обстеження мазків на гонорею (кількість працівників - 80 особа)1 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 85145000-7, Послуги медичних лабораторій |
Забір крові VI-гемоглютинацію, ВІЧ -інфекцію (кількість працівників - 100 осіб)1 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 85145000-7, Послуги медичних лабораторій |
Замовник оплачує послуги шляхом здійснення прямого банківського переказу грошових коштів на рахунок виконавця у безготівковій формі на підставі виставленого виконавцем рахунку, а також зареєстрованої виконавцем податкової накладної в єдиному реєстрі податкових накладних та виданої в установленому законодавством порядку Замовнику, протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дня підписання Акта приймання-передачі наданих послуг та отримання від Виконавця належним чином оформленого рахунку
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЧОРНОМОРСЬК" |
Повна назва організації | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЧОРНОМОРСЬК" |
Код ЄДРПОУ | 01125672 |
Назва організації | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЧОРНОМОРСЬК" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 01125672 |
Поштова адреса | 68001, Україна, Одеська область, Чорноморськ, ВУЛИЦЯ ПРАЦІ, будинок 6 |
Ім'я |
Башлик Лідія Леонідівна (Bashlyk Lidiia ) |
Телефон | 0487389375 |
Ел. пошта | L.BASHLYIK@IMTP.UA |