На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 831 618.33 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Переговорна процедура
Завершена закупівля
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 33204422 |
---|---|
Поштова адреса | 61177, Україна, Харківська область, місто Харків, ПРОСПЕКТ СЛАВИ, будинок 11, квартира 39 |
Суб'єкт господарювання | Не є суб’єктом господарювання |
Ім'я | Оксана Сирих-Чаплинська |
Телефон | +380667212349 |
Ел. пошта | plwh_solidity@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-03-18-003538-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 1 831 618.33 UAH з ПДВ |
Умови застосування: | Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом |
---|---|
Обгрунтування: | У зв’язку з тим, що замовником було двічі відмінено тендер на закупівлю через відсутність достатньої кількості учасників, замовником було прийнято рішення, керуючись п. 1 ч. 2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі», провести переговорну процедуру закупівлі, при цьому, предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника залишити без змін у порівнянні з вимогами, що були визначені замовником у тендерній документації неуспішних закупівель. |
Дата останніх змін | 5 квітня, 13:57 |
---|
ЄЗС (ДК 021:2015) – 85140000-2 Послуги у сфері охорони здоров’я різні (Послуги догляду і підтримки людей, які живуть з ВІЛ у Харківській області) 2 напрямки, 12 найменувань5658 послуга Адреса поставки: 04071, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Ярославська, б.41 Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 85140000-2, Послуги у сфері охорони здоров’я різні |
3.1.Оплата за цим Договором здійснюється Замовником щомісячно на підставі погодженої Замовником звітної документації Виконавця за фактом наданих Послуг та підписаного Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг за місяць протягом 5 (п'яти) банківських днів з моменту підписання Сторонами такого Акту. 3.2.Замовник за заявкою Виконавця може здійснити попередню оплату в розмірі до 30% (тридцять відсотків) від орієнтовної місячної вартості Послуг за кожний календарний місяць, що становить не більше ________________ грн. (_________ ______________________________ гривень ____ коп.) з урахуванням ПДВ (для неплатників ПДВ – сума передоплати зазначається без урахування ПДВ). Гранична сума попередньої оплати, що може бути оплачена Замовником за перший місяць дії Договору, розраховується пропорційно кількості днів надання Виконавцем Послуг в першому місяці. У разі здійснення попередньої оплати, така оплата здійснюється Замовником на підставі виставленого Виконавцем рахунку та на строк не більше одного місяця. Рішення про можливість здійснення передоплати приймається Замовником самостійно на підставі поданої Виконавцем заявки. Остаточний розрахунок за місяць, в якому надавалась Послуга, здійснюється Замовником на підставі погодженої Замовником звітної документації Виконавця за фактом наданих Послуг та підписаного Акту приймання-передачі наданих послуг за місяць протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту підписання Сторонами такого Акту з урахуванням здійсненої попередньої оплати.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Державна установа "Центр громадського здоров'я Міністерства охорони здоров'я України" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40524109 |
Поштова адреса | 04071, Україна, м. Київ, м. Київ, Ярославська, 41 |
Ім'я |
Кремень Артем Максимович |
Телефон | 080683400306 |
Ел. пошта | a.kremen@phc.org.ua |