На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
116 851.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: 1. Замовник: 1.1. Найменування: Управління освіти, у справах сім’ї, молоді та спорту Олешківської міської ради. 1.2. Код за ЄДРПОУ: 43922212 1.3. Категорія: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. 1.4. Місцезнаходження: Юридична адреса: 75100, Херсонська область, м. Олешки, вулиця Гвардійська, 30. Фактична адреса: 75100, Херсонська область, м. Олешки, вулиця Паркова, 22. 1.5. Посадова особа Замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками: головний спеціаліст відділу закупівель (уповноважена особа) – Бєсєдніков Денис Юрійович, тел.(05542) 2-24-51, e-mail: tender_oleshki_osvita@ukr.net 2. Очікувана вартість предмета закупівлі: 116851,00 грн. (Сто шістнадцять тисяч вісімсот п’ятдесят одна гривня 00 коп.) з ПДВ. 3. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 0,5 % 4. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 15810000-9 (ДК 021:2015: 15811100-7 – Хліб (Хліб пшеничний з борошна вищого ґатунку); ДК 021:2015: 15811200-8 - Булки (Булочки з повидлом, Булочки з маком)) 5. Кількість товарів: Хліб пшеничний з борошна вищого ґатунку - 4349,4 кг. Булочки з повидлом - 1170 шт. Булочки з маком - 1170 шт. 6. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: згідно Додатку № 1. 7. Перелік критеріїв та методика оцінки: 100% ціна. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною. Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розташованих у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною. 8. Забезпечення тендерної пропозиції: не передбачено. 9. Забезпечення виконання договору: не передбачено. 10. Детальний опис предмету закупівлі: усі вимоги зазначені в Додатку № 1 до цього оголошення. 11. Місце поставки товарів: за адресами Замовника згідно Додатку № 1. 12. Строк та умови поставки товарів: протягом 2021 року (з моменту підписання договору до 31.12.2021р. включно) за додатково погодженими партіями. Поставка товарів здійснюється згідно графіків поставки товару. Обсяг поставки товару по кожній партії визначається замовником в залежності від фактичної потреби. Якщо поставлений товар виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Постачальник. Товар постачається Постачальником, його власним або орендованим спеціалізованим транспортним засобом, з наданням підтверджуючих документів, згідно чинного законодавства. Усі витрати, пов'язані з транспортуванням та доставкою Продукції, здійснюється за рахунок Постачальника. 13. Умови оплати: Розрахунки проводяться у безготівковій формі по факту поставки товарів шляхом оплати Замовником поетапно поставлених товарів згідно з накладною протягом 30 (тридцяти) банківських днів після підписання сторонами видаткової накладної. 13.1. Джерело фінансування: місцевий бюджет – спеціальний фонд. 14. Дата та час подання запитів на уточнення та/або запитань, щодо закупівель: зазначений в електронній версії закупівлі. 15. Дата та час подання пропозицій: зазначений в електронній версії закупівлі. 16. Дата та час закінчення пропозицій: зазначений в електронній версії закупівлі. 17. Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі пропозиції: згідно Додатку № 2 до Оголошення. 13. Інша необхідна інформація: - Валютою пропозиції є гривня. - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. - Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Всі документи пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель. Документи мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання). Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію або на кожен електронний документ пропозиції окремо. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчуального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації, пропозиція учасника вважається такою, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. - Документи пропозиції учасника, що складені безпосередньо учасником, а саме: довідки/листи в довільній формі /листи-роз’яснення/гарантійні листи повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) у разі накладання кваліфікованого електронного підпису (КЕП) на пропозицію, а не на кожен електронний документ пропозиції окремо. - Кожен учасник має право подати тільки одну пропозицію. - Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. У разі якщо учасник або переможець відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь із вказаних в оголошенні документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ії роз'яснення/нь державних органів. - Пропозиція учасника повинна містити достовірну інформацію. Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі виявлення та/або отримання інформації про невідповідність інформації в пропозиції учасника вимогам визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та/або вимогам до предмета закупівлі, пропозиція учасника вважається такою, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та підлягає відхиленню на підставі п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону.
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 00380267 |
---|---|
Поштова адреса | 73003, Україна, Херсонська область, Херсон, Червоностудентська, 30 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Дуров Сергій Борисович |
Телефон | 800503186321, |
Ел. пошта | breadz1@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-03-19-005818-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 116 851.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 584.26 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 25 березня, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 30 березня, 00:00 |
Дата останніх змін | 2 квітня, 15:20 |
Хліб пшеничний з борошна вищого ґатунку4349.4 кілограм Адреса поставки: 75100, Україна, Херсонська область, Управління освіти, Заклади освіти Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15811100-7, Хліб |
Булочки з повидлом1170 штука Адреса поставки: 75100, Україна, Херсонська область, Управління освіти, Заклади освіти Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15811200-8, Булки |
Булочки з маком1170 штука Адреса поставки: 75100, Україна, Херсонська область, Управління освіти, Заклади освіти Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15811200-8, Булки |
Замовник протягом 30 банківських днів після підписання Сторонами накладної, реєстру накладних на Товар, за наявності відповідного бюджетного призначення, перераховує на поточний рахунок Постачальника ціну поставленої партії Товару, що зазначається накладною, реєстром накладних на Товар, виходячи з цін визначених в Додатку №1 даного Договору
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, У СПРАВАХ СІМ'Ї, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ОЛЕШКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 43922212 |
Поштова адреса | 75100, Україна, Херсонська область, Олешківський р-н, місто Олешки, вул.Гвардійська, будинок 30 |
Ім'я |
Денис Бєсєдніков |
Телефон | +380554221942 |
Ел. пошта | tender_oleshki_osvita@ukr.net |