На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
148 062.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: 1. Замовник 1.1. Найменування: Управління освіти, у справах сім’ї, молоді та спорту Олешківської міської ради. 1.2. Код за ЄДРПОУ: 43922212 1.3. Категорія: відповідно до пункту 3 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади. 1.4. Місцезнаходження: юридична адреса: 75100, Херсонська область, м. Олешки, вулиця Гвардійська, 30. Фактична адреса: 75100, Херсонська область, м. Олешки, вулиця Паркова,22. 1.5. Посадова особа Замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками: головний спеціаліст відділу закупівель (уповноважена особа) – Бєсєдніков Денис Юрійович, тел. 0507108503, e-mail: tender_oleshki_osvita@ukr.net 2. Очікувана вартість предмета закупівлі: 148062,00 грн. (Сто сорок вісім тисяч шістдесят дві грн. 00 коп.) з ПДВ. *Ціна з урахуванням усіх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, в тому числі на транспортування до місця поставки 3. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 0,5 % 4. Інформація про предмет закупівлі: 4.1. Найменування предмета закупівлі: згідно ДК 021:2015: 33710000-0 - Парфуми, засоби гігієни та презервативи (Мило рідке (330 мл.), Мило рідке (500 мл.), Мило туалетне рідке (5 літрів), Мило туалетне, Мило господарське, Мило дитяче, Мило дитяче рідке (антибактеріальне) (330 мл.), Вушні палички) 4.2. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: згідно Додатку № 2 4.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: згідно Додатку № 3 - Доставка товару, розвантажувальні роботи здійснюється за рахунок та транспортом Постачальника. 4.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: протягом 2021 р. 5. Технічні (якісні, кількісні) вимоги до закупівлі: додаються (Додаток № 2) 6. Перелік критеріїв та методика оцінки: 100% ціна. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною. Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розташованих у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. 7. Забезпечення тендерної пропозиції: не передбачено. 8. Забезпечення виконання договору: не передбачено. 9. Джерело фінансування: місцевий бюджет 10. Умови оплати: оплата за поставлений товар проводиться протягом 7 банківських днів шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника з дати підписання видаткової накладної за умови своєчасного надходження коштів на розрахунковий рахунок Замовника. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за товар здійснюються протягом 7 банківських днів з дня отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок. 11. Дата та час подання запитів на уточнення та /або запитань, щодо закупівель: зазначений в електронній версії закупівлі. 12. Дата та час подання пропозицій: зазначений в електронній версії закупівлі. 13. Дата та час закінчення пропозицій: зазначений в електронній версії закупівлі. 14. Інша необхідна інформація: - Валютою пропозиції є гривня. - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. - Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Всі документи пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель. Документи мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання). Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію або на кожен електронний документ пропозиції окремо. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації, пропозиція учасника вважається такою, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 25394112 |
---|---|
Поштова адреса | 04073, Україна, Київська область, Київ, ВУЛ.КУРЕНІВСЬКА, будинок 2-Б |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ляхович Ірина |
Телефон | 380442477056 |
Ел. пошта | TENDER@UKRPAPIR.COM.UA |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 2769419682 |
---|---|
Поштова адреса | 74900, Україна, Херсонська область, місто Нова Каховка ВУЛИЦЯ ГІДРОБУДІВНИКІВ буд. 106, ВУЛИЦЯ ГІДРОБУДІВНИКІВ буд. 106 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Горбачов Евген Вiкторович |
Телефон | +380504947012 |
Ел. пошта | johnnk1979@Gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-03-22-002101-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 148 062.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 740.31 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 26 березня, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 31 березня, 01:00 |
Дата останніх змін | 9 квітня, 08:57 |
Аукціон |
1 квітня, 11:41 Переглянути |
Мило рідке (330 мл.)140 штука Адреса поставки: 75100, Україна, Херсонська область, Управління освіти, Заклади освіти Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33710000-0, Парфуми, засоби гігієни та презервативи |
Мило рідке (500 мл.)135 штука Адреса поставки: 75100, Україна, Херсонська область, Управління освіти, Заклади освіти Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33710000-0, Парфуми, засоби гігієни та презервативи |
Мило туалетне рідке (5 літрів)484 штука Адреса поставки: 75100, Україна, Херсонська область, Управління освіти, Заклади освіти Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33710000-0, Парфуми, засоби гігієни та презервативи |
Мило туалетне3100 штука Адреса поставки: 75100, Україна, Херсонська область, Управління освіти, Заклади освіти Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33710000-0, Парфуми, засоби гігієни та презервативи |
Мило господарське2275 штука Адреса поставки: 75100, Україна, Херсонська область, Управління освіти, Заклади освіти Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33710000-0, Парфуми, засоби гігієни та презервативи |
Мило дитяче1096 штука Адреса поставки: 75100, Україна, Херсонська область, Управління освіти, Заклади освіти Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33710000-0, Парфуми, засоби гігієни та презервативи |
Мило дитяче рідке (антибактеріальне) (330 мл.)90 штука Адреса поставки: 75100, Україна, Херсонська область, Управління освіти, Заклади освіти Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33710000-0, Парфуми, засоби гігієни та презервативи |
Вушні палички90 пачка Адреса поставки: 75100, Україна, Херсонська область, Управління освіти, Заклади освіти Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33710000-0, Парфуми, засоби гігієни та презервативи |
Оплата за поставлений товар проводиться протягом 7 банківських днів шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника з дати підписання видаткової накладної за умови своєчасного надходження коштів на розрахунковий рахунок Замовника. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за товар здійснюються протягом 7 банківських днів з дня отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, У СПРАВАХ СІМ'Ї, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ОЛЕШКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 43922212 |
Поштова адреса | 75100, Україна, Херсонська область, Олешківський р-н, місто Олешки, вул.Гвардійська, будинок 30 |
Ім'я |
Денис Бєсєдніков |
Телефон | +380554221942 |
Ел. пошта | tender_oleshki_osvita@ukr.net |